Passholders پیدا کردن نشانه هایی از COVID-19 بار به عنوان Disney World استقبال آنها 'صفحه اصلی' به صورت ویژه پیش نمایش

بریت Kennerly فلوریدا امروزمنتشر شده 4:21 PM EDT Jul 9, 2020کارن فرناندز وارد پادشاهی سحر و جادو برای اولین با

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

کارن فرناندز وارد پادشاهی سحر و جادو برای اولین بار در سال 1974 در سن 4 و برای چند سال گذشته رفته هفتگی به یکی از چهار پارک در "جایی که رویاها به حقیقت می پیوندند."

اوایل روز شنبه برای اولین بار پس از COVID-19 تعطیل والت دیزنی جهانی پارک و استراحتگاه مارس 15, او پیوست و هزاران نقاب annual passholders ویژه قبل از باز کردن پیش نمایش در جای او و بسیاری دیگر تماس بگیرید "خانه" و "مکان شاد."

پنجشنبه و جمعه پیش نمایش در پادشاهی سحر و جادو و حیوانات پادشاهی (که بازگشایی پنج شنبه) اجرا از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر و رزرو آنها رفت و سریع تر از فضای کوهستان زمانی که آنها وارد passholders' ایمیل شده است. Epcot و استودیوهای هالیوود مجموعه, برای بازگشایی ژوئیه 15.

فرناندز آن را می پذیرد: او یک کمی مبهم چشم او به عنوان رهبری مستقیما به سیندرلا قلعه که فانتزی رنگ جدید برق زد در نور آفتاب به عنوان یک جریان از مردم مطرح شده به صورت عکس در مقابل مرمت قلعه.

"این بسیار عاطفی ... واقعا خوب بود برای دیدن تمام اعضای بازیگران گفت:" به خانه خوش آمدید,'" فرناندز گفت. "این بسیار لمس شد."

بیشتر: Disney World با این نسخهها کار برای اطمینان مهمانان پیش از بازگشایی رزومه فروش بلیط و رزرو هتل برای سال 2020

و: چگونه NBA حباب شکل گرفته در دنیای دیزنی

ماسک الزامی در همه پارک ها در حال حاضر به جز در هنگام غذا خوردن به عنوان متوسط چک. دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه های در حال پاشیده در سراسر پارک. علامت تاکید بر امنیت اجتماعی فاصله و اجباری ماسک-پوشیدن همه جا هستند از دیوار به trashcans و در جداول. پارک ها نیز محدود کردن جمعیت و ظرفیت هر چند هیچ ویژگی هنوز در دسترس است.

اعضای بازیگران در بسیاری از موارد پوشیدن روسری با سپر محافظ در مقابل چهره خود را در حالی که همه اعضای بازیگران, نقاب, سازمان دیده بان برای اجتماعی فاصله پروتکل.

دراماتیک ترین و خوش تغییر برای بسیاری از کسانی که احساس ترس به اندازه کافی زمانی که آن را نمی 93 درجه و شما در یک ماسک: بیشتر ازدحام پشت کسی به شما به عنوان اینچ راه خود را به سوی هفت کوتوله معدن قطار و یا دیگر محبوب ، "لطفا صبر کنید" و دیگر چنین جهت نقاشی بر روی زمین هر چند پا در خطوط برای همه چیز از عکس ها به جاذبه. و به عنوان آنها باد راه خود را از طریق یک صف parkgoers راه رفتن در جهت مخالف از هم جدا هستند با قد بلند از جنس پلکسی گلاس-صدر پارتیشن.

فرناندز از مسیرهای پیاده روی مبارک, فلوریدا می دانست که او می خواهم کمی یا زیادی از توپخانه ضد هوایی از کسانی که نگران پارک بازگشایی حتی به عنوان coronavirus موج در مرکزی فلوریدا.

آیا او احساس امن است ؟

"من کمی شک و تردید در ابتدا کمی می ترسم اما من می دانستم که دیزنی خواهد آمد از طریق" او گفت:. "مردم اجتماعی فاصله وجود دارد دست مطابق با اصول بهداشتی در همه جا — هنگامی که شما در سوار شدن و هنگامی که شما آن را. من واقعا خوشحال و همه چیز را با آنها انجام داده ایم."

بیشتر: آیا امن برای دیزنی جهان به بازگشایی این آخر هفته به عنوان coronavirus موارد افزایش می یابد در فلوریدا?

در بالای تمام اقدامات احتیاطی وجود دارد بدون انتظار در خط در داخل eateries. سفارش های تلفن همراه است که منظور از روز و زمانی که به منظور آماده مشتریان استقبال داخل. در اشعه کیهانی را در حالی که رستوران animatronic ستاره سانی گرفتگی crooned هر جدول دیگر مشخص شده بود "برای سلامت و ایمنی این جدول در دسترس نیست."

که همه خوب با فرناندز که گفت دیزنی "است و بسیار جایگاه ویژه ای در قلب من ... من فقط احساس شادی در اینجا. لحظه ای که پا در هر دیزنی پارک من احساس وجد آمدیم. پس از دور شدن از آن پس از پایان ماه فوریه واقعا سخت بود."

Passholder کیت Heinly پالم بای (آماده به راک هنگام سحر و جادو پادشاهی افتتاح شد در ساعت 9 صبح

توسط ساعت 11 صبح به Brevard County بومی و پسر او استفان در حال حاضر زده فضای کوه و جنگل کروز. سپس Heinly رهبری به عمارت خالی از سکنه و پسرش به تندر کوه آهن است.

Heinly, 63 گفت که او دوست دارد خود را در سفرهای مکرر به دیزنی پارک ها برای ورزش: "دیزنی یک محل عالی برای پیاده روی," او گفت:.

و تغییرات او را دیدم پنج شنبه تحت تاثیر قرار Heinly که به پادشاهی سحر و جادو هنگامی که آن را در سال 1971 افتتاح شد.

"دیدن همه تقسیم علائم ... من فکر می کنم آنها یک کار بزرگ انجام," او گفت:.

فرناندز می گوید او همچنان به دنبال اقدامات احتیاطی او فکر می کند خوب خواهد بود برای هر کس که مردم به سهولت به رفتن به پارک و مکانهای دیگر جذب جمعیت بزرگ.

پس از همه, Walt Disney World "خانه."

"من در میامی به دنیا آمد اما همیشه احساس در خانه در مرکز فلوریدا," او گفت:. "زمانی که من ازدواج کردم در سال 1993 شوهر من و من نقل مکان کرد و تا اینجا بدون هیچ تردیدی. دختر ما متولد شد و در سال 1994 و ما او را به Epcot در 4 ماه."

و او قصد دارد به زودی با شوهر و دختر خود را — هر دو از آنها تا به حال به کار پنج شنبه.

"من می دانم که آن را به روشی متفاوت از آنچه در آن بود" فرناندز گفت.

"اما من می دانم که آن را هنوز هم جادویی است."

تماس با Kennerly در 321-242-3692 یا bkennerly@floridatoday.com. توییتر: @bybrittkennerly Facebook: /bybrittkennerly



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن