پلو کدرو امداد و نجات حیوانات در خطر بسته شدن پس از همه گیر نیروهای بسته شدن فروشگاه صرفه جویی

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:26 PM EDT May 30, 2020Debi Leja را مشاوره ازدواج و به هیچ وجه قصد

توسط ABTINNEWS در 11 اردیبهشت 1399

Debi Leja را مشاوره ازدواج و به هیچ وجه قصد تمرین های اجتماعی فاصله. آنها ترجیح می دهند به صدای تلپ افتادن در دامان او یا مالش در برابر او ،

Leja و یک تعداد انگشت شماری از داوطلبان دیگر در عقیم خنثی و محافظت (SNAP) برای مراقبت از بسیاری از سگ و گربه نجات را پرورش حیوانات در خانه های خود. آنها همچنین فراموش رله رانندگی به جلو و عقب به ضربه محکم و ناگهانی پلو کدرو تسهیلات برای مراقبت از حیوانات قرار دارد وجود دارد.

در حال حاضر آنها نیاز به مکمل هزینه های مراقبت در حالی که ضربه محکم و ناگهانی را در فروشگاه صرفه جویی که جلب 40 درصد از درآمد خود را بسته است در طول اقامت در خانه.

با خزانه خالی آنها نیز تا به حال به نوبه خود به دور از مردم که می خواست خرید با تخفیف عقیم/خنثی کوپن. ضربه محکم و ناگهانی نمی تواند پوشش تعادل است.

آن می تواند جولای قبل از دولت اجازه می دهد تا غیر ضروری کسب و کار مانند ضربه محکم و ناگهانی را thrift shop برای دوباره باز کردن. Leja مطمئن نیست اگر که اتفاق می افتد اگر کمک مالی نمی انتخاب کنید تا.

در حالی که برخی از مواد غذایی و بستر کمک های مالی هستند که در آنها کافی نیست برای جبران آنچه که داوطلبان پرداخت برای حمایت از حیوانات در مراقبت از خود Leja گفت. دومی شامل بهار لیتر از گربه نجات باردار یا شیرده.

از آن خواهد شد هفته قبل از 29 بچه گربه و پنج مادران ضربه محکم و ناگهانی داوطلبان در حال حاضر پرورش آماده خواهد شد برای تصویب. هشت نفر از بچه گربه ها نیاز به بطری تغذیه می کند.

"ما بزرگترین نیاز است برای بطری ها و نوک پستان و KMR (شیر replacer)," Leja گفت.

در حالی که تصویب بخشی از ضربه محکم و ناگهانی ماموریت آن homed 254 گربه ها و سگ ها در سال 2019 — هدف اصلی آن این است که به ارائه کوپن به مردم است. این توزیع از 1300 کوپن در سال 2019, فوت فتیش 65 درصد از دامپزشکی عقیم و خنثی هزینه ها برای مشتریان.

که برنامه بودجه از بین رفته است در حال حاضر.

پت جمعیت رنج می برند ممکن است برای آن Leja گفت. گربه زن می تواند دو لیتر در هر سال به مدت ده سال این کار را نمی طولانی برای بچه گربه خود را برای شروع داشتن خود لیتر.

مطالب بیشتر:

  • Shasta County می فرستد نامه اصرار Newsom به لغو محدودیت های محلی. آن مهم است ؟
  • Costco پیشنهاد برای جنوب ردینگ می شود nod از کمیسیون برنامه ریزی سر به شورای شهر
  • مودار, وضعیت: 7 نکته از ردینگ زیبایی متخصصان ما را بیش از در خانه

در حالی که Leja می شود متصل به بچه گربه, دیدن یکی رفتن به یک خانه خوب "بهترین احساس و این باعث می شود اتاق بعدی بی خانمان گربه," او گفت:.

تماس 547-2050 و یا رفتن به www.snap-spayneuterandprotect.org برای اهدای اتخاذ یک حیوان خانگی داوطلب و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ضربه محکم و ناگهانی.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن