نقاشی می دهد Indian River County طوفان تخلیه چشم ظاهر تجدید نظر شود; بیشتر به برنامه ریزی برای آموزش عمومی

جانت Begley ویژه به TCPalm.comمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 21, 2020INDIAN RIVER COUNTY — اگر شما د

توسط ABTINNEWS در 31 تیر 1399

INDIAN RIVER COUNTY — اگر شما در حال بازدید از شهرستان ساختمان اداری در خیابان 27, نگه داشتن چشم خود را پوست کنده رو به پایین برای یک قطعه جدید از هنر عمومی.

سباستین هنرمند دیانا Derosia.ساخته شده است یک طوفان تخلیه به ظاهر به زندگی می آیند.

تزئین تخلیه بخشی از شهرستان را برنامه ریزی برای آموزش ساکنان در مورد نقش مهم تخلیه طوفان بازی در جلوگیری از آلودگی توسط جلب توجه به آنها گفت: الکسیس Peralta شهرستان سروصدا مربی.

"سایر استان ها در سراسر کشور در حال انجام مشابه انواع پروژه های هنری و من فکر کردم این امر می تواند سرگرم کننده برای Indian River County سعی کنید آن را به" گفت: Peralta.

او گفت: ایده این است برای ایجاد آگاهی از شهرستان پیام: تنها باران را تخلیه و این راهی است که بارش باران پایین می رود شهرستان طوفان تخلیه از طریق کانال ها و در نهایت به تالاب رودخانه هند.

اولین طوفان تخلیه نقاشی شده توسط Derosia, ویژگی های یک Roseate spoonbill بومی و محافظت پرنده که اغلب تغذیه در تالاب. وجود خواهد داشت چهار طوفان تخلیه نقاشی های پایان سال با 30 میله میله برای سال آینده.

هنرمندان مانند Derosia داوطلب برای پروژه هنر عمومی و نمی شد پرداخت برای خدمات خود را پرالتا گفت.

لوازم نیز اهدا شده توسط همکاران از جمله اسب شاخدار اپوکسی. این روند به ایجاد آثار هنری در تخلیه پوشش شامل استفاده از پرایمر رنگ و سپس یک محافظ روشن درزگیر برای حفظ نقاشی از آب و هوا.

"ما تا به حال توجه بسیاری از هنرمندان محلی" گفت: Peralta. "یکی دیگر از همکاران ما که در مرکز شهر ساحل Vero پروژه نقاشی دیواری است که ایجاد نقاشی های دیواری در سراسر مرکز شهر."

بیشتر: Vero Beach, نقاشی های دیواری, هنر در دسترس همه

Derosia صاحب Sealacanth Studios انتخاب شد برای این پروژه پس از او با موفقیت کار کرده با شهرستان فاضالب بخش خود را در "بیایید گچ در مورد آن" پروژه ای که ایجاد شده به طور موقت گچ طرح مورد آلودگی آب در تالاب.

او انجام شده است هنرمند که با این نسخهها کار در انواع رسانه ها از جمله آبرنگ و اکریلیک و گواش, قلم و جوهر و گرافیت و دارای یک فروشگاه در سباستین که در آن او به فروش می رساند الهام گرفته از طبیعت موارد او ایجاد شده مانند مینا پین برچسب و گوشواره.

بیشتر: نقاشی دیواری گرافیتی منجر به بازداشت

پرالتا گفت: مهم این است که جامعه محلی تشخیص دهد چقدر مهم و حیاتی تخلیه طوفان به حفاظت از اکوسیستم محلی.

"من امیدوار هستم که با آوردن یک پاپ از رنگ آن را به رسم چشم به تخلیه طوفان" گفت: Peralta.

"همانطور که ما کامل تر و بیشتر از طوفان تخلیه نقاشی را شروع به ایجاد اتصال به اهمیت تخلیه طوفان و نقش آنها در جلوگیری از آلودگی است."

طوفان تخلیه هنر

چهار اضافی طوفان تخلیه نقاشی انتظار می رود در طول سال 2020: مکان های انتخاب شده عبارتند از:

  • 14th خیابان در مرکز شهر ورو بیچ
  • رویال پالم پوینت
  • خارج Indian River County اصلی کتابخانه 1600 21 سنت
  • در 16 خیابان در نزدیکی وس' حیاط خلوت, کباب و گریل رستوران در 1430 16 سنت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Indian River County طوفان تخلیه پروژه تماس الکسیس پرالتا در 772-226-1565 یا ایمیل خود را در aperalta@ircgov.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن