بیش از 4000 Shasta County ساکنان می گویند هیچ به ترکیبی مدل سال تحصیلی در دادخواست

ندا آتیه ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:21 PM EDT Jun 15, 2020در هفته های اخیر درخواست اصرار مربیان محلی برای باز

توسط ABTINNEWS در 27 خرداد 1399

در هفته های اخیر درخواست اصرار مربیان محلی برای بازگشایی مدارس به طور سنتی در 2020-21 سال تحصیلی گرفته شده جمع آوری بیش از امضا در 4,100 change.org.

آماندا Nardo یک Shasta County, مادر دو آغاز شده و این درخواست پس از خواندن این مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل برای بازگشایی مدارس است.

"من به عنوان خوانده شده دستورالعمل کردم و واقعا عصبی ناگهان همه از یک" Nardo گفت.

کسانی که دستورالعمل CDC می گویند دانش آموزان باید 6 فوت از هم جدا در کلاس های درس و مدرسه و اتوبوس باید تعداد محدودی از دانش آموزان اجازه می دهد تا مناسب فیزیکی فاصله.

در ژوئن 5, the California Department of Public Health منتشر شد بیشتر دستورالعمل به دنبال کالیفرنیا وزارت آموزش و پرورش در ژوئن 8, جزئیات گزینه های مدارس برای بازگشایی. این مناطق توصیه می شود پیاده سازی یکی از چهار "هیبرید" حاوی مدل های یادگیری برای اطمینان از سلامت دانش آموزان.

بیشتر: غرب دره 'درایو' grads رو دلگرم کننده ارسال کردن از همسایه ها که صف خیابان

زمانی که آموزش از راه دور آغاز شد Nardo توافق با نیاز به COVID-19 دستورالعمل و اقدامات او گفت:. او و شوهرش مشغول به کار در چرخش بنابراین کسی که می تواند صفحه اصلی خود را با دو دختر جوان در تمام زمانها. زمانی که نه یکی از آنها می تواند به خانه آنها استخدام کمک با وجود فشار مالی. آنها انتظار می رود آن را به تنها چند هفته است.

اما پس از ماه اجتماعی فاصله, Nardo شروع به انتخاب کنید تا برخی از نگرانی تغییرات رفتاری در کودکان است. او متوجه بزرگش 7 سال از ورود به کلاس دوم گریه اغلب به خاطر او از دست رفته او را معلمان و دوستان و توسعه کابوس در مورد یک دوست نزدیک مرگ.

در ضمن او جوانترین دختر 5 شروع به نشان دادن نشانه هایی از همکاری وابستگی به خواهر او. او را از گریه کردن قاه پس از جدا شدن از خواهر بزرگتر او برای چند ساعت.

"این نگرانی های من ... خوب است برای چند هفته اما به انجام این کار در دراز مدت ... ما چنین پایین جامعه گسترش یافته است. بسیاری از مردم هستند نه اجتماعی فاصله. من فکر نمی کنم که نگه داشتن این محدودیت در محل در حال رفتن به ميانگين جامعه ما گسترش مانند آتش سوزی," او گفت:.

بیشتر: به عنوان مطالبات در ادامه به بازگشایی Shasta County, برخی از کسب و کار سرپیچی از دستور shutdown, بازگشایی به هر حال

Nardo آغاز شده طومار برای حمایت سنتی برنامه ریزی برای سال بعد باز زمین های بازی و استفاده اختیاری از ماسک برای کارکنان و دانش آموزان. آموزش از راه دور باید در دسترس برای معلمان و دانش آموزان راحت نیست حضور در مدرسه و یا با بالا خطرات بهداشتی اما نباید اجباری اگر اکثریت پدر و مادر در برابر آن, او گفت:.

او ارائه دادخواست — سپس با 3,700 امضا — در این هیئت ناظران نشست ژوئن 2 و ایمیل آن را به کمک مالی مدرسه ابتدایی منطقه مدیره شستا شهرستان سرپرست مدارس جودی فلرس و Shasta County Health افسر دکتر کارن Ramstrom هفته گذشته است. Nardo خواهد اکنون می توانید این درخواست را اگر می رسد 5000 امضا, او گفت:.

"در حالی که این شهرستان در بخش بهداشت و درمان است که تصمیم گیری در مورد چگونه ما کودکان در مدرسه, من می خواهم به آنها یادآوری به نمایندگی از هزاران نفر از پدر و مادر که چه پدر و مادر می خواهید باید در نظر گرفته شود و همچنین او گفت:" در جلسه سرپرستان.

پیشنهاد هیبرید برنامه فراهم خواهد شد نه غنی سازی دانش آموزان از تحصیل سنتی و درخواست نشان می دهد که تعداد زیادی از پدر و مادر می خواهید سنتی برنامه ریزی برای ادامه سال تحصیلی Nardo اضافه شده است.

"چه در حال کار و خانواده قرار است انجام دهید ؟ این باعث خواهد شد یک فشار مالی بر خانواده ها... من نمی بینم که چگونه شما می توانید آگاهانه نیروی این در والدین و دانش آموزان بدون ارائه پشتیبانی برای مشکلات عمده آن را با می آید."

بیشتر: "آنها باید چنین تاثیر': شمال مدارس دولتی دست و پنجه نرم کردن با بازگشایی تصمیم گیری در میان COVID-19

کالیفرنیا وزارت آموزش و پرورش برشمرد 4 "هیبرید" حاوی آموزش گزینه برای بازگشایی مدارس است. در دو روز چرخش مدل بخشی از دانش آموزان در کلاس های دو روز در هفته در حالی که دیگران به شرکت در آموزش از راه دور و بالعکس. روز جمعه همه دانشجویان با شرکت در آموزش از راه دور.

در گزینه دوم نیمی از بدن دانش آموز در سراسر تمام نمرات مدرسه از دوشنبه تا پنج شنبه یک هفته دیگر نیم هفته بعد و همه دانش آموزان شرکت در آموزش از راه دور جمعه.

گزینه سوم اجازه می دهد تا دانش آموزان جوان به ماندن با همان معلم برای چند کلاس و در یک کوچکتر کوهورت. برای مثال یک گروه کوچک از دانشجویان حفظ همان معلم اول و درجه دوم. و چهارم گزینه اجازه می دهد تا سطوح درجه به شروع مبهوت بار و یا یک روز صبح/بعد از ظهر چرخش برای جلوگیری از تجمع در فضاهای مشترک.

بیشتر: Shasta County Sheriff اریک Magrini توضیح می دهد که چرا او نمی خواست به استناد آن هجوم COVID-19 سفارشات

زیرا هر یک از مدرسه منحصر به فرد است که در آن دانشجو و اندازه و امکانات کارکنان و منابع هر منطقه مدرسه و مدرسه منشور را تفسیر و اعمال the California Department of Public Health ارشاد به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب فلورس گفت.

رکورد افکن رسیده به اعطای ابتدایی سرپرست رابرت Effa نظر اما دریافت یک پاسخ توسط مطبوعات زمان. این شستا اتحادیه دبیرستان منطقه جلسه هیئت مدیره در روز سه شنبه هم آدرس برنامه ریزی مدل سال تحصیلی آینده ،

"ما هنوز در مراحل سنتز همه که. وجود دارد مقدار زیادی از جزئیات را از طریق" جیم Cloney, از سرپرست شستا اتحادیه دبیرستان منطقه گفت: در منطقه جلسه هیئت مدیره.

این شستا دبیرستان منطقه — که نظارت شستا شرکت Foothill و U-دبستان — دارای سه گزینه Cloney گفت: در جلسه: در حال حاضر فاصله-مدل یادگیری با هیچ فرد در تعامل است که حداقل محبوب; کامل-سنتی بازگشایی را که به توصیه های اجتماعی فاصله یک چالش و وسط گزینه "هیبرید" آموزش مدل مشخص شده در دستورالعمل.

اگر چه Shasta County تا به حال تنها ثبت 48 COVID-19 موارد و چهار مرگ و میر ناشی از اواسط ماه مارس موارد مثبت هنوز هم رسوندند تا در سراسر کالیفرنیا از جمله در شاستا شهرستان و در مناطق اطراف آن گفت: Kerri Schuette, Shasta County Health and Human Services Agency مدیر برنامه.

"من فکر می کنم آنچه که مهم است بدانید این است که ما در حال نزدیک شدن به چیزهایی که در حال حاضر از این منظر طبیعی است. در حال حاضر ما موارد قابل کنترل هستند اما بیشتر چیزهایی که باز بیشتر موارد انتظار می رود," او گفت:. "بسیاری وجود دارد ما نمی دانیم که در حال حاضر است."

ندا آتیه یک گزارش برای امریکا سپاه عضو و خبرنگار آموزش و پرورش با تمرکز بر ترومای دوران کودکی و شکاف دستاورد برای ردینگ ضبط می شوند. او در توییتر دنبال کنید در @nada_atieh. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن