سمور نیش می بندد بخشی از Manzanita دریاچه در Lassen پارک

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:52 PM EDT Jun 29, 2020مقامات بسته اند و پنج هکتار از Manzanita دریاچه

توسط ABTINNEWS در 10 تیر 1399

مقامات بسته اند و پنج هکتار از Manzanita دریاچه در Lassen آتشفشانی پارک ملی بعد از یک انسان گاز گرفته بود توسط یک زن در رودخانه سمور پنجشنبه گذشته.

مردی که سن و سال و نام داده شد و با توجه به نگرانی های حریم خصوصی بود که شنا در رودخانه و ندانسته وارد سمور خاک.

Lassen آتشفشانی پارک ملی سرپرست جیم ریچاردسون گفت: مرد مورد حمله قرار گرفت چرا که او بیش از حد نزدیک به سمور سه نوزادان شناخته شده به عنوان بچه گربه ها.

ریچاردسون معتقد بودند انسان آسیب نمی تهدید کننده زندگی اما گفت که این حادثه باعث یک واکنش سریع توسط مقامات.

بیشتر: Shasta County دانش آموزان نشان می دهد حیوانات در fairgrounds

"این مهم است در هر زمان یک حمله حیوانات انسان" ریچاردسون گفت.

برجسته منطقه بسته است حدود یک چهارم از دریاچه منطقه. این بسته بخشی از محدوده خط ساحلی از Manzanita دریاچه حلقه دنباله به آب باز می شود که از آن می شود تا 20 فوت عمق.

"این است که لوب دریاچه که در آن دن است که خانواده اشغالگر است و جایی است که از آن خواهد شد بسته" ریچاردسون گفت.

ریچاردسون نمی تواند تایید کند که آیا رودخانه سمور داده بود مرد هاری اما سمور شناخته شده برای حمل این بیماری ویروسی با توجه به بیابان و محیط زیست پزشکی است.

منطقه ای که در آن مرد را گاز گرفته بود یک نقطه محبوب برای پیاده روی و paddleboarding با توجه به ریچاردسون. این منطقه که پرجمعیت زمانی که انسان گاز گرفته بود.

بیشتر: اتخاذ من! دیدن حیوانات خانگی از محلی نجات حیوانات

"ماه گذشته ما بسته شد و تقریبا به دلیل coronavirus" ریچاردسون گفت. "شاید سمور استفاده کردم به هیچ ملتی و در حال حاضر مردم در حال حمله به. این محافظ momma (انجام کار) و حمله تعجب برانگیز بود."

با وجود این حمله ریچاردسون گفت: سمور نیست در معرض خطر tranquilized و یا نقل مکان کرد و دلیل آن را برگزاری نمایشگاه رفتار طبیعی.

"است که یک چیز مشترک با تمام حیات وحش" ریچاردسون گفت. "تا زمانی که این رفتار را نشان می دهد طبیعی است مثل این یکی است که در آن حفاظت از آن نوزادان پس از آن ما نمی خواهد حذف حیوانات است."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن