یکی بزرگ تر من-5 توسعه می تواند به ردینگ در 2026

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:27 PM EDT Jun 11, 2020برای بیش از 20 سال حمل و نقل محلی مقامات پیش بین

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

برای بیش از 20 سال حمل و نقل محلی مقامات پیش بینی شش خط ایالتی 5 راهرو از Cottonwood به شاستا لیک.

کار آغاز شده در سال گذشته در $161 میلیون ردینگ به اندرسون شش خط پروژه بهتر به عنوان شناخته شده RASL.

در حال حاضر طراحی اولیه را آغاز کرده است در رفع 5 آبشار دروازه پروژه که در گسترش این آزادراه از چهار تا شش خط از شمال خیابان سرو فقط در شمال واحه جاده ها است.

هنوز هم وجود دارد مقدار کار را به انجام قبل از ساخت و ساز شروع می شود از جمله تامین منابع مالی برای دریافت 85 میلیون دلار پروژه انجام می شود.

در این مرحله گروه کالیفرنیا حمل و نقل منطقه 2 مقامات فکر نمی کنم ساخت و ساز شروع می شود حداقل تا 2026 و ساختمان را حدود دو سال.

در اینجا سه چیز به دانستن در مورد این پروژه است.

بیشتر سکوهای بزرگ تر خطوط

یکی از دلایل اصلی برای این پروژه است و به سکوهای بزرگ فضای بیشتری برای حرکت از آنها به عنوان حمل و نقل کالا پایین ایالتی از طریق بیشتری ردینگ.

"نیاز واقعی است که به جای آینده کامیون ترافیک و ترافیک محلی به حدی است. بنابراین بین منطقه ای و ترافیک" گفت: Dan کوچک, مدیر اجرایی شستا منطقه ای حمل و نقل سازمان است که همکاری با Caltrans در این پروژه مانند آن را برای RASL.

سومین خط در هر دو شمال و عازم جنوب جهت خواهد بود اضافه شده به داخل به سمت ميانه بنابراین مقامات انتظار نداریم که وجود دارد خواهد بود به عنوان بسیاری از تاخیر در ساخت و ساز. اما مانند ردینگ-به-Anderson پروژه وجود خواهد داشت کاهش سرعت در هنگام کار.

بیشتر: سرشماری سال 2020: کار ری استارت اطراف شمال کشور به عنوان COVID-19 محدودیت های شل

سریعتر زمان واکنش در شرایط اضطراری

گسترش نیز کمک خواهد کرد و کاهش تراکم به خصوص بین بزرگراه 44 تبادل و دریاچه بلوار/بزرگراه 299 تبادل Caltrans, مقامات گفت.

پروژه مهندس تراویس Gurney در Caltrans تصویری گفت: این پروژه خواهد گسترش شانه در دو طرف آزادراه از 5 به 10 پا می دهد که وسایل نقلیه اضطراری اتاق بیشتر و سرعت در پاسخ به ترافیک برخورد.

"وجود خواهد داشت زهکشی بهبود. طوفان آب درمانی بهبود خواهد شد. این guardrail بالا تنش کابل سد ميانه سد همه چیزهای که خواهد شد را به استانداردهای فعلی" Gurney گفت.

حمل و نقل مقامات همچنین گفت: گسترش آزادراه کمک خواهد کرد که جریان ترافیک در صورت آتش سوزی تخلیه مانند 2018 Carr آتش و هنگامی که طوفان زمستان آهسته مسافرت و یا تعطیل آزادراه شمال ردینگ.

بیشتر: COVID-19 موارد دو برابر شده پس از reopenings در دور دست در شمال کالیفرنیا. در اینجا به همین دلیل شما نباید نگران.

کجا می خواهد پول از آمده است ؟

تا به امروز شستا منطقه ای حمل و نقل آژانس کمک کرده 1.6 میلیون دلار برای کمک به محیط زیست کار می کنند. آژانس همچنین اختصاص داده شده $2.9 میلیون برای کار طراحی بودجه خواهد شد که همسان برابر $1.96 میلیون Caltrans پول کمی گفت.

این شستا منطقه ای حمل و نقل آژانس کاربردی برای 50 میلیون دلار برای بازسازی زیرساخت های امریکا گرانت.

"من فکر می کنم این یکی را دریافت کنید بودجه آن را فقط یک ماده از زمانی که" کمی گفت.

بخش بزرگی یا $101 میلیون دلار از ردینگ-به-Anderson شش خط پروژه تامین شد از 12 درصد افزایش در دولت مالیات بر بنزین و 20 درصد دیزل افزایش مالیات که رفت به اثر در سال 2018 است.

بیشتر از گوشت گاو است که به معنای واقعی کلمه تبدیل شدن نادر به عنوان کمبود قیمت های بالا ضربه رستوران در میان همه گیر

باقی مانده 60 میلیون دلار در آمد دولت از حمل و نقل برنامه بهبود و بزرگراه دولت عملیات حفاظت و برنامه بودجه.

مردم می توانند نظرات به Fix 5 آبشار دروازه پروژه:

  • ایمیل: d2pio@dot.ca.gov
  • تلفن: 225-3426
  • یا توسط پست الکترونیکی: Caltrans دفتر مدیریت زیست محیطی MS-30; قابل توجه: کارولین سالیوان 1657 ریورساید درایو, ردینگ, CA, 96001.

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب