مقامات در حال بررسی چهار آتش سوزی در ردینگ در یکشنبه

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:44 PM EDT Jul 26, 2020مقامات آتش در حال بررسی علت چهار آتش کوچک که شکس

توسط ABTINNEWS در 6 مرداد 1399

مقامات آتش در حال بررسی علت چهار آتش کوچک که شکست در ردینگ در بعد از ظهر یکشنبه.

سه نفر از کسانی که در آتش سوزی در امتداد بزرگراه بین ایالتی 5 و دیگری خاموش بود تپه درایو در ردینگ با توجه به ردینگ آتش نشانی.

دو آتش سوزی آغاز شد و در مدت کوتاهی بعد از 1 بعد از ظهر در نزدیکی عازم شمال offramp I-5 در سرو خیابان. این آتش سوزی حدود یک هشتم از یک مایل از هم جدا و خاموش شد در حدود 5 دقیقه, مقامات گفت.

در 2:44 بعد از ظهر یکی دیگر از آتش سوزی گزارش شد 2601 بوسیله اسباب گردنده نهر جاده در نزدیکی Autozone فروشگاه. که آتش سوخته و حدود یک چهارم از یک هکتار قبل از آن موجود بود در حدود 10 دقیقه, مقامات گفت.

یکی دیگر از آتش سوزی گزارش شد در 4:38 بعد از ظهر همراه عازم شمال خطوط I-5 حدود یک مایل در شمال S. Bonnyview جاده overcrossing های آتش نشانی گفت. که آتش بود و محدود به یک 2-پا 2 پا, نقطه, مقامات گفت.

هیچ کس مجروح شد در چهار آتش سوزی و هیچ سازه های آسیب دیده و تخریب شده است. مقامات آتش در حال بررسی علت چهار آتش سوزی.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب