نه اجتماعی فاصله در ساحل ؟ مارکو جزیره به موضوع استناد با 200 دلار جریمه برای متخلفان

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 8:26 AM EDT مارس 14 سال 2020مارکو جزیره خواهد شد موضوع استناد با جریمه 2

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

مارکو جزیره خواهد شد موضوع استناد با جریمه 200 دلار به beachgoers که "به طور داوطلبانه مطابق" اجتماعی فاصله دستورالعمل با توجه به انتشار اخبار ارسالی چهارشنبه.

شورای شهر رئیس اریک Brechnitz اعدام اضطراری اعلام که باعث افزایش جریمه برای "عدم مناسب اجتماعی فاصله های" غیر قانونی پارکینگ و سایر تخلفات مانند حمل شیشه, ظروف, littering و پیاده روی سگ.

اجتماعی فاصله نیز نامیده می شود, فیزیکی, فاصله, به معنی اقامت حداقل شش فوت از دیگر مردم جمع آوری در گروه های اقامت در خارج از مکان های شلوغ و اجتناب از تجمع جرم با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از وب سایت.

مارکو جزیره اداره پلیس و کد آن اجرای واحد خواهد بود و صدور اعلامیه به نظر می رسد اعلامیه نقض استناد و بلیط بسته به هر وضعیت با توجه به سروان دیو بائر.

"در برخی از موارد یک دادگاه یا دادرس ظاهر ممکن است لازم باشد," او گفت:. "در موارد دیگر مخاطب یا مجرم دارای گزینه ای برای پرداخت جریمه و بدون ظاهر می شود."

قوانین جدید هستند و بخشی از شهرستان را برنامه ریزی برای کاهش اثرات تراکم بر روی مارکو جزیره سواحل در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"هدف ما این است که این اقدامات را کاهش می دهد بازدید کنندگان به این جزیره در طول COVID-19 همه گیر و همچنان به حفاظت از بهداشت و ایمنی از مارکو جزیره ساکنان" نوشته شده در آزادی.

خبرنگار پاتریک رایلی با ناپل اخبار روزانه منتشر شده در مارس 12 که ذغال سنگ شهرستان را محدود کردن دسترسی به ساحل از 7 صبح تا 11 صبح و 5 بعد از ظهر تا غروب در روزهای شنبه و یکشنبه.

شهرستان خواهد شد و همچنین محدود کردن دسترسی به آن پارکینگ ساحل به تنها اجازه می دهد تا وسایل نقلیه با شهرستان یا شهرستان پارکینگ ساحل برچسب در تعطیلات آخر هفته از جمله روز یادبود.

خبرنگار کارل اشنایدر با ناپل اخبار روزانه منتشر شده در مارس 11 که شهر ناپل خواهد شد و همچنین محدود کردن دسترسی به ساحل.

بیشتر: با احتیاط از خارج از شهر جمعیت ذغال سنگ محدود, ساحل, ساعت, پارکینگ در تعطیلات آخر هفته

و: ناپل رای به بازگشایی سواحل — دوباره — با برخی از محدودیت ها

تماس با Omar رودریگز در ارتیز omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او را دنبال کنید در Twitter و Instagram به عنوان @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن