عازم شمال طرف روزولت پل می تواند باز این هفته به دو راه ترافیک; کل ثابت می تواند ماه

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:30 PM EDT Jun 22, 2020استوارت — که عازم شمال طرف روزولت پل می ت

توسط ABTINNEWS در 3 تیر 1399

استوارت — که عازم شمال طرف روزولت پل می تواند به دو راه ترافیک تا پایان هفته مسئولان شهرستان گفت: دوشنبه پس از گفتگو با فلوریدا بخش حمل و نقل است.

"اگر تمام ستاره چین خواهد بود که تا پایان هفته" شهر مدیر دیو Dyess گفت.

متناوبا, پیر روزولت پل همراه دیکسی بزرگراه ممکن است باقی می ماند بسته به دلیل تدارکات برای ایجاد یک گذرگاه امن تحت cracked عازم جنوب ساختار "جدید" پل.

عامل تصمیم گیری در زمانی که برخی از نقاط دسترسی باز می رود که به تمرکز یا پنج شنبه یا جمعه که اولیه بررسی جامع از پل در حال تکمیل توسط مهندسین برای وزارت حمل و نقل و قرارداد خارج از شرکت.

هفته گذشته گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا هشدار داده بود پل در خطر "سقوط قریب الوقوع."

بیشتر: FDOT: خوردگی شدید در یافت روزولت پل باعث حمایت از پل به پاره

نمونه فرستاده شده به دولت labs می تواند دوباره این هفته به مهندسین یک درک بهتر از میزان خوردگی و برای چه مدت از آن شده است در حال توسعه در حداقل عازم جنوب و احتمالا عازم شمال بخشهایی از پل.

اگر چه این بخش محدود شده است و در طرح ریزی کردن سلامت از پل قبل از آزمایشگاه نتایج تکمیل آنها شروع به رنگ جدید رانندگی خطوط ترافیک رفتن هر دو روش در عازم شمال کنار پل دوشنبه.

"این واقعیت که آنها در حال شروع است که در حال حاضر کار باعث می شود من امیدوارم که آنها در حال دیدن نتایج خوب" Dyess گفت.

هیچ بخشی از پل را بازگشایی تا زمانی که آن را امن تلقی این گروه در انتشار اخبار گفت: بعد از ظهر دوشنبه.

مقامات دولتی در حال برنامه ریزی برای الگوهای ترافیک در پیش بینی از این پل بخشی از بازگشایی. برخی از پیاده رو مادها و محدودیت ممکن است نیاز به تغییر و یا نقل مکان به اجازه می دهد برای جریان ترافیک در northbound طرف.

عوارض در فلوریدا شاهراه بین مونتری جاده و بندر سنت لوسی بلوار باقی می ماند, معلق, به یک جایگزین رایگان روش رانندگی به شمال مارتین کانتی و سنت لوسی شهرستان است. سفر جاده دولت A1A دیگری است.

قبل از ترافیک مجاز است در عازم شمال span اضافی یا رسیدگی به southbound طرف دولت خدمه به امن شکاف در southbound طرف پل است که به طور مستقیم بیش از دیکسی بزرگراه در نزدیکی ملوان بازگشت رستوران.

صفحات فولاد وارد استوارت بیش از آخر هفته اما آب و هوای بارانی آهسته کار می کنند.

خدمه در حال آماده سازی برای استفاده از, بزرگ, بشقاب آبی رنگ به تعادل پل که در هفته گذشته داشت به "خوردگی شدید باعث جراحی تاندون است که حمایت از این پل به شدت بدتر شده است."

حمل و نقل مقامات گفتند که انتظار می رود برای تکمیل تحکیم عازم جنوب بخشی از این پل توسط صبح روز سه شنبه.

بیشتر: روزولت پل باقی مانده بسته; طرح های در حال انجام به طور موقت re-configure دیکسی بزرگراه و ما-1 شمال و جنوب از پل

گروه "هنوز نمی یافت هر گونه مسائل عمده با عازم شمال پل" گفت: دولت Rep. توبی Overdorf R-نخل شهرستان که بخشی طول می کشد در یک روز بعد از ظهر تلفن تماس به روز رسانی در مورد پل با مقامات حمل و نقل.

قطار در امتداد ساحل شرقی فلوریدا راه آهن کریدور مجاز بیش از راه آهن پل در 10 مایل در ساعت. قایق ترافیک مجاز است در زیر پل به عنوان به خوبی.

عازم جنوب طرف پل می رود که این بسته به صورت گسترده در مدت زمان حمل و نقل, مقامات گفت. کارگران در ادامه به "مته با دقت به بتن برای تعیین محل جراحی تاندون ها برای بررسی آسیب است."

Overdorf قبلا گفته آن می تواند تا شش ماه قبل از پل کار کامل است.

سوال باقی می ماند در مورد چیزی را اشتباه رفت اما Overdorf گفت: نگرانی فوری گرفتن, پل, امن, امن و آماده برای ترافیک دوباره.

او انتظار 23 ساله پل با یک ترک در آن به "تعمیر خیلی خوب است که آن را به نگه دارید تا برای 100 سال است."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. لطفا support محلی ما روزنامه نگاری با اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب