عازم شمال روزولت پل به بازگشایی این آخر هفته با چهار خطوط

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:31 PM EDT Jun 24, 2020استوارت — یک هفته پس از یک شکاف در روزولت

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

استوارت — یک هفته پس از یک شکاف در روزولت پل باعث نگرانی به عنوان مبرم به آن پتانسیل سقوط دولت مهندسین باید آمد تا با یک راه برای باز کردن نسبتا سالم عازم شمال سمت به مدت دو راه ترافیک در این آخر هفته.

وسایل نقلیه از کنار کامیون ها اجازه داده می شود در northbound طرف آغاز شنبه فلوریدا وزارت حمل و نقل اعلام کرد روز شنبه. ترافیک برنامه ریزی شده است برای دو خط در هر جهت.

افتتاح پل رود به یک مزیت به استوارت مرکز شهر اقتصاد که در مدت کوتاهی پس از بازگشایی در میان coronavirus در زمان ضربه از پل بسته شدن.

"آن سعی شده است در بسیاری از کسب و کار ما" شهرستان مدیر دیو Dyess گفت. "این واقعیت که آنها قادر خواهد بود برای باز کردن آن چهار خط در یک زمان است برای رفتن به یک معامله بزرگ است."

بیشتر: استوارت FDOT مقامات هنوز هم امیدوار عازم شمال روزولت پل می تواند باز به 2-راه ترافیک پایان هفته

هر دو جدید و قدیمی روزولت پل منجر به ایالات متحده 1 و دیکسی بزرگراه به ترتیب بسته شده اند پس از سه شنبه شب هنگامی که مقامات دولتی یافت شکاف در southbound ساختار پل جدید است.

کرک, بالاتر از دیکسی بزرگراه زیرگذر در نزدیکی ملوان بازگشت رستوران باعث شد گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا برای هشدار دادن به پل بود در 'قریب الوقوع خطر سقوط.'

پس از این هشدار جدی وزارت حمل و نقل مقامات آزمایش شمال و عازم جنوب سازه. گروه گزارش هفته گذشته خوردگی ناشی از جراحی تاندون ها در southbound span به پارگی.

جزئی سطح خوردگی گزارش شده توسط مقامات حمل و نقل در northbound طرف اما پس از یک باتری از آزمون این هفته را مطرح نمی کند به اندازه کافی نگرانی برای حفظ عازم شمال طرف بسته شده است.

این اداره گفت آن را کامل تعمیرات جزئی در داخل عازم شمال span توسط این آخر هفته.

"هنگامی که این کار جزئی به اتمام است آن را امن خواهد بود برای چهار خطوط ترافیک ماشین," گروه گفت: در انتشار اخبار.

ستون: پرسش های بزرگ در مورد روزولت پل FDOT هنوز هم نیاز به پاسخ

جدید آرایش روزولت پل می تواند در محل به صورت ماه Dyess گفت: با توجه به عدم قطعیت در اطراف عازم جنوب پل و درجه کار نقطه قرار داده و به طراحی مجدد عازم شمال طرف.

این هفته مادها بودند حذف ترافیک موانع ساخته شده دوباره ترسیم خطوط به جای دو راه ترافیک در یک طرف پل که به طور معمول حامل ده ها هزار سفر در روز است.

وزن-محرومیت زیاد و یا سنگین و کامیون ها رانده شدند, در طول عازم شمال طرف بیش از 24 ساعت گذشته به تست پل. از یک "فراوانی احتیاط" Dyess گفت: نیمه کامیون ها به جایگزین.

دیکسی بزرگراه است که انتظار می رود نهایی از مسیر جایگزین برای کامیون. برخی از پیاده روها در حال به پاره زهکشی برنامه دوباره طراحی و جاده های جدید را باید همراه دیکسی بزرگراه با خیال راحت در اطراف این نرم افزار بر روی عازم جنوب پل.

قبل از اینکه برنامه ای برای بازگشایی هر دو دهانه از پل در, حمل و نقل, مقامات گفت: آنها می خواستند به مسافران عازم جنوب پل. زیادی ورقهای فولادی منتقل شدند به محل مناسب چهارشنبه.

بخشی از دقت محاسبات مقامات محلی گفته حصول اطمینان از پشتیبانی خواهد بالقوه مقاومت در برابر طوفان.

در حال حاضر نقطه مقامات می توانید شروع به بازرسی مشکل بخشی از پل با آزادی بیشتر.

"من بسیار خوشحال با اقدامات نقطه" دولت تشکر. توبی Overdorf R-نخل شهر گفت. "آنها آن را انجام داده اند هر دو در یک با احتیاط جلو و همچنین به عنوان یک سریع جلو."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن