شمال کشور بانک های مواد غذایی دریافت خلاق با روال برای تغذیه تعداد رو به رشد

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 4:46 PM EDT Apr 21, 2020شمال دولت غذایی کارکنان بانک می گویند آنها ن

توسط ABTINNEWS در 3 اردیبهشت 1399

شمال دولت غذایی کارکنان بانک می گویند آنها نیاز به دریافت خلاق برای نگه داشتن کارگران و مشتریان امن در حالی که همچنین توزیع مواد غذایی برای افزایش تعداد افرادی که از کار.

به عنوان مخالف به نگه داشتن مردم 6 فوت از هم جدا, مواد غذایی, بانک ها, خبر خوب برای نجات طراحی شده برای خوراک به عنوان بسیاری از مردم در یک زمان به عنوان امکان پذیر است و توسعه و مدیر جاستین Wandro گفت. جدا کردن مردم و هنوز هم آنها را تغذیه خواهد بود به اندازه کافی دشوار است اما 25 درصد افزایش در تعداد افرادی که از اواسط ماه مارس باعث می شود آن را بیشتر به چالش کشیدن.

کرامت سلامت متصل زندگی, مواد غذایی بانک تا به حال به تغییر چگونه آن را در خدمت مردم در همان زمان از یکشنبه توزیع تعداد تقریبا سه برابر شده و به بیش از 1300 نفر, مدیر اجرایی, جنیفر پاول گفت. به جای محدود کردن مردم در آن امکانات و عزت تصمیم به کاهش قرار گرفتن در معرض با درایو-throughs بزرگتر در سایت منظقه وانت که در آن داوطلبان قرار دادن کیسه های به طور مستقیم به مردم تنه در سایت های دیگر.

این فرایند زمان بر است و از لحاظ جسمی مالیات پاول گفت. داوطلبان حرکت جعبه از مواد غذایی صدها بار در روز به عنوان خط اتومبیل می تواند کشش بیش از یک مایل از بانک مواد غذایی در رحمت اوکس درایو.

محدود کردن تعداد زیادی از مردم در مرکز در یک زمان معین نیز به معنی محدود کردن تعدادی از کارکنان قادر به کمک Wandro گفت. که می تواند به سرعت همه چیز را بیش از حد.

و همچنین تورم اعداد کوچکتر بانک های مواد غذایی مانند Siskiyou کمک های غذایی باید به بودجه ساعت و پول گاز به رانندگی به دور مشتریان و به دست آوردن منابع, مدیر اجرایی, Denise Spayd گفت. بیشتر افراد نیاز به کمک بیشتر به معنی رفت و آمد. مرکز خود اجازه نمی دهد که برای مشتریان به ورود و اقامت در یک فاصله امن بنابراین او با کارکنان خود از داوطلبان اضافه شده یک روز کار.

تلاش برای کمک بالونی تعداد از مردم در حالی که برخورد با حمل و اجتماعی فاصله آخرین در یک سری از مشکلات بانک های مواد غذایی رو از COVID-19 بحران آغاز شده است.

برای اولین بار بود که کمبود منابع ارتش رستگاری مواد غذایی وزارت سروان. تیم دنیلسون گفته بود. عمومی تمیز کردن قفسه های فروشگاه از موارد ضروری در اواسط ماه مارس. در همان زمان تعدادی از خانواده ها با تکیه بر این وزارت برای مواد غذایی در هر هفته — حدود 120 — سه برابر شده و به بیش از 360.

ادامه مطلب:

  • رهبران محلی برای آغاز مذاکرات در مورد نحوه بازگشایی Shasta County اقتصاد
  • "من فقط نمی تواند انجام این کار است.' رفتند از پدر و مادر چشم پوشیدن از مدرسه در خانه
  • محلی نگاری نیازهای شما بیشتر از همیشه است. در اینجا چگونه به ما کمک می کند شما را بیشتر اخبار محلی

مواد غذایی بانک ها نیز شاهد افت شدید کمک های مالی. چه مواد غذایی کمک های مالی ارائه می شد اغلب خودداری از ترس آنها می تواند آلوده شود.

بیشتر مردم و کسب و کار را از پا تا به کمک Wandro گفت. اقدامات ایمنی در محل هستند و این ماموریت را قبول کند می تواند مواد غذایی کمک های مالی دوباره.

حتی با بیشتر افرادی که نیاز به کمک غذایی کارکنان بانک اصرار هنوز هم وجود دارد برای کمک به کسانی که نمی توانیم مواد غذایی.

"اگر شما به آنها نیاز دارید, شما لازم نیست که برای انجام این کار به تنهایی" Wandro گفت.

چگونه برای کمک به

  • Shingletown غذایی اضطراری و توسعه مرکز: تماس 474-4220.
  • Siskiyou کمک های غذایی: تماس 408-6115.
  • Salvation Army مواد غذایی وزارت: تماس 222-2207.
  • خبر خوب ماموریت نجات: رها کردن کمک های مالی از 8 صبح. به 4 بعد از ظهر روزهای هفته در 3050 وداع سنت در ردینگ تماس 241-5754 و یا رفتن به https://bit.ly/3ak2TDS.
  • کرامت سلامت متصل زندگی, مواد غذایی بانک: تماس 226-3071 و یا رفتن به https://dignityhlth.org/2Uu6IQY.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن