شمال دولت و رهبران مذهبی صحبت کردن در مورد جورج فلوید تظاهرات

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:03 PM EDT Jun 6, 2020این هفته شمال کشور ایمان رهبران اضافه شده صد

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

این هفته شمال کشور ایمان رهبران اضافه شده صدای خود را به کسانی که در سراسر کشور که محکوم خشونت پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار.

برخی از رهبران مذهبی پیوست خط مقدم ردینگ را پیاده روی. دیگران در حال مبارزه علیه نابرابری در مشاوره و موعظه. هر دو در تضاد با نظرات برخی از پیروان خود را, اما نه خود ادیان' دستورات آنها گفت.

در اعتراض به بی عدالتی است که بخشی از بودن یک فرد با ایمان گفت: برگرد. آلن اوبراین از زائر جماعت کلیسا که راهپیمایی با صدها افراد دیگر از طریق مرکز شهر ردینگ در روز سه شنبه. "اگر ما در حال تعریف اعتراض به عنوان کسی که مخالف دولت و علنا می ایستد (در برابر) مظلوم و سپس کل زندگی مسیح تجسم اعتراض," او گفت:.

داستان زیر را ادامه می دهد گالری

این تظاهرات که در سراسر کشور بودند برانگیخت توسط مارس 25 مرگ جورج فلوید یک آفریقایی-آمریکایی در حالی که او در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است. فلوید, 46, التماس کرد او نمی تواند نفس بکشد به عنوان یک افسر پلیس kneeled در گردن او برای تقریبا نه ساعت.

در حالی که ایستاده تا برای دیگران یک اخلاق مشترک ادیان چگونه به انجام این کار متفاوت است.

در اسلام اگر شما نمی توانید به مبارزه با بی عدالتی با دست های خود را شما باید انجام دهید تا با گفتار; اگر نه سخنرانی و سپس خود را با نگاه اسلامی مرکز ردینگ امام ابوبکر صلاح الدین گفت. مبارزه با بی عدالتی در قلب شما است "حداقل بیان" یک مسلمان اعتقاد.

کسانی که به نمایندگی از فرقه های مسیحی گفت: فرمان خدا به عشق دیگران خود را به عنوان به معنای دفاع از کسانی که بیشترین آسیب پذیر است.

اوبراین ستایش معترضان که "حاضر به سکوت در تماس خود را برای عدالت" در روز سه شنبه مارس, "با وجود حضور برخی از که می ارعاب و علنا تهدید علیه ما متمم اول قانون اساسی حقوق."

مخالفت از درون می آید ایمان, سازمان, بیش از حد.

مایک ایوانز یک عضو از قلب مقدس کلیسای کاتولیک گفت: برخی از محله های کشیش نشین خود را در کلیسا مخالفت با معترضان. او گفت که او فکر می کند که کسی نتواند از اساسی ترین اعتقادات مسیحیان و دیگر ادیان.

پاپ فرانسیس توییتی جمعه مردم باید "تحمل کند و یا به نوبه خود چشم خود را به نژاد پرستی و محرومیت" و این که خشونت دستاوردهای چیز است و خود مخرب و خود شکست."

برخی از مؤمنان توافق با معترضان اما دریغ به تاریخ مارس زیرا آنها نمی دانند که آن را منجر شستا ادیان رئیس Rev. لین فریتز در مراکز معنوی زندگی گفت. او فکر می کند بیشتر خواهد بپیوندید اگر به رسمیت شناخته شده عدالت اجتماعی گروه — Shasta County شهروندان دفاع از احترام (SCCAR), شستا ادیان به NAACP از آیتالله سیستانی — سازماندهی آنها.

فلوید مرگ فقط آخرین رویداد برای الهام بخشیدن فراگیر پیام از رهبران مذهبی و به فاش کردن حقایق ناراحت کننده در مورد اشک در امریکا بافت اجتماعی. کسانی که حقایق عبارتند از تعصبات و تبعیض "زیرساخت است که پشتیبانی از نابرابری و آگاهی از نابرابری است که باید تغییر" فریتز گفت.

اخبار مرتبط:

  • 'ما می توانیم جهان را تغییر دهید': جورج فلوید معترضان جمع آوری یک شب دوم در ردینگ تالار شهر
  • ردینگ را فراگیر باشگاه کتاب ارائه می دهد یک فروم برای بحث در مورد نابرابری نژاد پرستی

همین دلیل است که مردم را آگاه از میزان خشونت های پلیس بسیار مهم است ایوانز گفت. مگر اینکه ما تشخیص فلوید مرگ و دیگران به عنوان جرم و اعمال مجرمانه و مجازات کسانی که مسئول آنها ادامه خواهد داد.

پیام های مورد حمایت دولت خشونت نیست آسان برای ارائه, اما آنها مرکزی به مسیحیت اوبراین گفت. "عیسی اجرا شده توسط دولت است. نه تنها خدا بود در همبستگی با مظلوم و محروم و جوامع به حاشیه رانده شده خدا بود به حاشیه رانده شده."

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن