شمال بالا, معلم, 'ممنون' برای بازگشت به کلاس درس مجازی پس از مبارزه با سرطان مغز

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 PM EDT آوریل 4 سال 2020آموزش دانش آموزان در یک کنترل از را

توسط ABTINNEWS در 15 اردیبهشت 1399

آموزش دانش آموزان در یک کنترل از راه دور, اجتماعی دور, محیط زیست ممکن است مبارزه برای برخی از لی معلمان شهرستان اما Dianira ریورا "سپاسگزار" برای آن است.

38 ساله شمالی فورت مایرز دبیرستان معلم بود که مبتلا به سرطان مغز فقط دو ماه از سال تحصیلی که مورد نیاز او را به یک مرخصی برای عمل جراحی و پرتودرمانی و شیمی درمانی.

"من شده است در قرنطینه به مدت پنج ماه و من شده است با پوشیدن یک ماسک برای همیشه, بنابراین من استفاده می شود به کل فرایند مردم شروع به گرفتن بعد" ریورا گفت: با اشاره به افزایش اقدامات احتیاطی خواست توسط CDC با توجه به COVID-19.

بیشتر: GoFundMe صفحه راه اندازی شمالی بالا, معلم, تنیس, مربی غیر منتظره پس از عمل جراحی مغز

تحت شرایط عادی سیستم ایمنی بدن را ضعیف نگه داشتن او را از کلاس های درس سنتی برای سال آمده است. اما زمانی که مدارس چرخد و آموزش را از راه دور و یا مجازی آموزش ریورا تا به حال این فرصت منحصر به فرد برای پرش به آموزش.

و این همه زمانی آغاز شد که او "خبر بزرگ" در ماه آوریل که اسکن مغز روشن بود.

در ماه مارس MRI نشان داد چیزی جدید در بالای مغز او که پزشکان فکر می تواند بخشی از تومور اصلی و یا لخته خون. یک ماه بعد وجود دارد "هیچ چیز وجود دارد" و نه حتی "باقی مانده" از تومور حذف عمل جراحی که پزشکان قرار بود پس از پرتودرمانی و شیمی درمانی.

حال در این سمت از او سلامت نبرد "طراوت" به نوبه خود از وقایع.

"...من برای رفتن به محل کار من را وادار به انجام آنچه من می خواهم که آموزش و به صرف زمان با دانش آموزان" ریورا گفت: در طول یک زوم مصاحبه. او در ادامه گفت: "این احساس خوب و این به من آرامش در قلب من است."

ریورا که آموخته است در پورتوریکو و Lee County شده در کلاس درس برای 13 سال است. چهار صرف شده است به عنوان یک معلم در شمال, که در آن او همچنین به مدرسه رفت.

او لگد کردن 2019-20 سال تحصیلی با آوردن یک باشگاه تنیس به ثمر — طولانی-برگزار رویا برای القای عشق او را از بازی با دانش آموزان است. اما آن را در یک زمان وقتی که او نیست احساس خوبی است.

او شروع به گرفتن سردردهای میگرنی در طول تابستان و با پایان ماه سپتامبر ریورا در توقف درد دچار لکنت زبان و حتی مثال به حق به عنوان او راه می رفت.

آن بود که پس از یک تمرین تنیس که تیم او رشد نگران است. خود را مربی هنوز قرمز در نیم ساعت پس از تمرین به پایان رسید.

در ابتدا ریورا chalked آن را به کم آبی, اما سفر به این بیمارستان را تایید کرد این بود که با توجه به بدخیم تومور مغزی. او نیاز به عمل جراحی مغز تابش و شیمی درمانی.

این تابش ریورا گفت: بدترین قسمت.

"من در گرفتن اشعه بر روی مغز من و نخاع بنابراین تمام اعضای بدن که تحت تاثیر قرار" ریورا گفت که او "نمی تواند فرو" و پرتاب کردن روزانه. او از دست رفته حدود 55 پوند است.

کلمات از کلاس 2020:هل دادن از طریق در زمان COVID-19 تغییر ثابت

چه نگه داشته و او را از رفتن او ایمان به خدا و ابراز حمایت جامعه.

"من دریافت کارت من دریافت نامه من را دریافت حمایت اقتصادی, تلفن, تماس, بازديد زمانی که آنها اجازه داده شد," او گفت:.

اعضای ریورا کلیسا باید تن به تن در, برای کمک به, و بسیاری از دانش آموزان و والدین آنها ارسال قلبی کارت مایلند او را به خوبی. همکاران او در شمال پا به طبخ و ارائه وعده های غذایی به خانه بیش از حد.

حتی جایگزین انتخاب کرده اند به او منجر زبان خارجه کلاس بود لورد Ballara بازنشسته مربی بود که ریورا معلم زمانی که او دانش آموز در شمال.

دانستن او دوست می شود به احتمال زیاد از کار بقیه سال تحصیلی, Lachy هرناندز, ورزشی, منشی, در شمال, راه اندازی یک GoFundMe کمپین برای کمک به ریورا مدیریت او غیر منتظره هزینه های درمانی است.

پس از آن رفت live on Oct. 2 بیش از 170 نفر اهدا بیش از $17,500 به علت.

این کمک های مالی شده اند "نجات" گفت: هرناندز.

زمانی که GoFundMe کمک های مالی شروع به اجرا نازک, Lee County Community انجمن تنیس سازماندهی مسابقات را به افتخار او.

بدون کمک هرناندز "راستش نمی دانم که چگونه او را" موفق شده اند در طول این چند ماه گذشته.

"این قطعا یک ضربه کم بود که پرتاب راه خود را, اما با توجه به شرایط او بسیار خوش شانس بود که چنین پشتیبانی از بسیاری از مردم که او را دوست دارم" هرناندز گفت.

که می آید به عنوان جای شگفتی نیست به اصلی دبی Diggs, که گفت که نوع حمایت جامعه صحبت می کند به روابط ریورا شده است قادر به ساخت در کلاس درس در دادگاه ها و در جامعه است.

"هنگامی که چیزی به عنوان جدی این اتفاق می افتد به یک معلم است که شناخته شده است به طور مداوم از خودش آن را فقط یک واکنش طبیعی برای جامعه به می خواهید به بازگشت و برای او انجام آنچه او انجام داده است برای بسیاری از بچه ها برای سال های بسیاری از" Diggs گفت.

حتی پس از او به مردم گفت که به او اسکن روشن بود ریورا گفت: آنها هنوز هم در حال آمدن به جلو برای کمک به — چیزی که او واقعا ممنون.

"مردم آگاه هستند و می دانند که من هنوز هم نیاز به پرداخت برای همه چیز و که فقط شگفت انگیز است برای دیدن حمایت از همه" ریورا گفت.

COVID-19: آموزش مجازی در جریان است اما دانش آموزان ورود به سیستم ؟

حتی بازگشت او به آموزش پر است از لحظات صمیمانه.

ایمیل نورد در از دانش آموزان و پدر و مادر و بچه ها صحبت کرده اند تا در طول زوم درس به او بگویید که چقدر خوشحال و راضی هستند به او مراجعه کنید. پنج شنبه گذشته یکی از دانش آموزان خود را ارائه مشق — در پایین یک پیام ساده: "من به شما از دست رفته."

"آن بوده است و بسیاری از مسائل مانند این که" ریورا گفت. "این واقعا خوب بوده است."

شمال دوم و بازیکن تنیس اما Westgate است "فوق العاده شاد" بدانید ریورا شده است قادر به بازگشت به کار.

"من تا به حال او را به عنوان یک معلم اسپانیایی در سال گذشته به عنوان به خوبی به عنوان من مربی تنیس," Westgate, 15, گفت:. "من خوشحال به شنیدن این که بهبودی او به خوبی پیش می رفت و حتی شادتر زمانی که او گفت که او بهتر خواهد بود و مجاز به بازگشت به کار."

بیشتر: Lee County معلمان در حال حاضر زوم در در هنجار جدید که مجازی است learningbrain عمل جراحی

به عنوان ریورا شیفت به یک حس جدید از حالت عادی او متمرکز شدن قدرت او بنابراین او می تواند تا مربیگری دوباره.

"هنگامی که من قادر هستم و منتشر شد به رفتن بود با مردم, من می توانم با آنها بازی" ریورا گفت.

هدف او این است که برای ادامه این باشگاه او شروع به سمت راست قبل از او مریض شدم.

اگر چه رسمی هیچ کلمه ای در زمانی که ورزش می تواند رزومه در مدارس ریورا گفت: "ما می توانیم تظاهر آن را هرگز اتفاق افتاده است و بیش از شروع."

آیا شما عاشق معلم خود را ؟ آن را نشان می دهد!

Lee County school district راه اندازی کرده است فعالیت های روزانه برای کمک به دانش آموزان و خانواده های نشان دادن عشق خود را برای مربیان محلی به عنوان بخشی از معلم, قدردانی هفته. این جشن ملی اجرا می شود ممکن است 4-8.

شرکت کنندگان می توانند در پیدا کردن منابع در منطقه, وب سایت leeschools.net و تشویق به برچسب مدرسه سیستم Facebook (@schooldistrictofleecounty) و توییتر (@leeschools) حساب ها در پست های خود را. سیستم مدرسه نشان می دهد با استفاده از #ThankaTeacher و #LoveLeeSchools در این پست بیش از حد.

  • دوشنبه: به معلم خود تشکر طریق گوگل کلاس درس توجه داشته باشید
  • شنبه: ایمیل با تشکر از شما توجه داشته باشید به معلمان که می دانید و در ظهر, رفتن به خارج از خانه خود را و خودتان را ضبط فریاد با تشکر از معلمان در زندگی خود را.
  • شنبه: ارسال معلمان یک "مجازی جایزه." یک گواهی الگو را می توان در منطقه سایت.
  • پنج شنبه: ارسال عکس از معلم مورد علاقه خود را
  • جمعه: نگاهی به عکاسی از خود در حالی که نگه داشتن یک دست نوشته با تشکر از شما توجه داشته باشید و یا ویدیو را برای معلمان خود را.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب