NFL را همه گیر پروتکل می تواند نیروی میامی دلفین ها به پیکربندی مجدد مرکز آموزش

Hal حبیب پالم بیچ پستمنتشر شده 3:38 PM EDT Jun 8, 2020پیکربندی مجدد, رختکن, حتی اگر آن را به معنی آشيانه مبلما

توسط ABTINNEWS در 20 خرداد 1399

پیکربندی مجدد, رختکن, حتی اگر آن را به معنی آشيانه مبلمان. حرفه ای تمیز کردن عمیق. یک راه ترافیک در راهرو. بیشتر جلسات مجازی.

که بخشی از پروتکل NFL مشخص شده به دلفین و 31 تیم دیگر روز شنبه به طور گسترده و یادداشت جزئیات نحوه آموزش امکانات برای محافظت در برابر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

لیگ و اتحادیه بازیکنان ممکن است نگه دارید مشترک سرزده بازرسی برای اطمینان از باشگاه مطیع اقدامات است.

و خودتان را کنترل کنید به صورت بالقوه یک استارک یادآوری این تغییر بار هنگامی که بازی شروع می شود. کارشناسان در حال تلاش برای ایجاد پشت بام ها یکپارچه با یک نوع ماسک که بازیکنان می پوشند و حتی در طول بازی. این نیاز را نسبتا سخت و دشوار ترفند ایجاد فن آوری است که ارائه حفاظت اما نمی مهار عملکرد ورزشی.

"بازیکن نیاز دارد و نگرانی در حال رسیدگی از طریق این فرایند و اطلاعات اضافی را به دنبال خواهد داشت" این لیگ نوشت.

این یادداشت فرستاده شد فقط به عنوان برخی از تیم, گزارش از جمله دلفین ها برنامه ریزی شده خود را به مربیگری کارکنان بازگشت به امکانات دوشنبه.

این یادداشت خواستار رختکن به پیکربندی مجدد اجازه می دهد تا برای 6 پا از فضای بین کابینت که در آن ممکن است که اثر عمده ای بر دلفین ها هر دو در دعاوی مرکز آموزش و خانه و بازدید کنندگان رختکن در Hard Rock ورزشگاه. معلوم نیست چه مقدار طول و عرض داده ممکن است به باشگاه ادعا که در اینصورت خود را در اتاق قفل نیست "ممکن است."

6 فوت استاندارد خواهد بود حتی بزرگتر عامل در برخی از لیگ را ورزشگاه, که بازدیدکنندگان, رختکن, آنقدر تنگ است که بازیکنان باید به مرحله بیش از یک دیگر دنده به منظور ،

تظاهرات: برای میامی دلفین ها' برایان Flores آن را احساس به عنوان اگر عزاداری به ندرت متوقف می شود

دلفین ها مانند تیم های دیگر خواهد شد که عمده پازل را حل کند برای اردوگاه های آموزشی که 90 بازیکنان در تلاش هستند تا این تیم است. در گذشته بازیکنان جوان خواسته شده است برای به اشتراک گذاشتن قفل میکند. که نمی تواند اتفاق می افتد در سال 2020 است.

باشگاه ها باید برای ایجاد فیزیکی-دورى از پروتکل های اجازه می دهد تا هر کس به باقی می ماند 6 فوت از هم جدا هنگامی که در داخل مرکز. در یک مورد نیاز است که ممکن است یادآوری بازیکنان از سفر به Publix باشگاه ها باید با استفاده از مخروط یا نوار برای ایجاد یک راه ترافیک در راهروها و مشترک دالان.

این مایه تاسف است زمان برای دلفین ها که برنامه ریزی برای حرکت به یک بزرگتر در مرکز آموزش مجاور به سنگ سخت ورزشگاه در فصل آینده به دلیل آن را در دست ساخت است. دلفین ها می توانید سعی کنید برای حل این مشکل با استفاده از یک قفل برای هر دو یا سه اصطبل در وجود اما پیدا کردن فضا برای انتقال این بازیکن باقی مانده خواهد بود یک چالش در Nova Southeastern University.

بیشتر: Miami Dolphins به استفاده از راک ورزشگاه به عنوان درایو در تئاتر

اقدامات ایمنی

قبل از بازیکنان حتی اجازه بازگشت تیم باید امکانات برای هر کس یک بار دیگر برای 48 ساعت "به مجوز عمیق و جامع تمیز کردن/ضد عفونی توسط یک سرویس حرفه ای" NFL گفت.

یک بار باز "بالا لمسی" سطوح کانتر و میز و دستگیره درب را تمیز شود حداقل سه بار در روز با "بیمارستان-درجه حفاظت محیط زیست لیست N مواد ضد عفونی کننده." نمونه شامل انواع خاصی از سفید کننده هیپوکلریت سدیم آمونیوم و پراکسید هیدروژن. باشگاه ملزم به داشتن حداقل دو هفته از عرضه آن برای تمیز کردن مواد و تجهیزات حفاظت فردی در دست است.

قدرت و تهویه انجام می شود باید در گروه های بیش از 15 بازیکن است.

بازیکنان دیگر می توانید به اشتراک گذاری بطری نوشابه. هنگامی که در داخل خانه, همه بازیکنان و کادر مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک مگر اینکه آن تداخل با فعالیت های ورزشی.

هر اتاق جلسه و یا مشترک باید یک دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه.

حتی گردش هوا باید اندازه گیری شود. اگر سطح CO2 بیش از 1000 قسمت در میلیون این اتاق باید ضد عفونی.

هر کس با وارد کردن امکانات باید ضد عفونی کردن وسایل از قبیل کلید و تلفن همراه.

بازیکنان تجهیزات از قبیل کلاه و پد باید ضد عفونی روزانه.

NFL رسانه تام paul allen گزارش داد که لیگ و اتحادیه بازیکنان در حال بحث در مورد این احتمال که برخی از بازیکنان ممکن است مجاز به بازگشت به امکانات به صورت محدود قبل از ژوئن 26. آنها ممکن است شامل rookies و جانبازان در تیم جدید که می تواند به نفع نونما دلفین ها.

hhabib@pbpost.com

@gunnerhal



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن