پیش نویس NFL: Kansas, QB, ساحل Vero گراد کارتر استنلی به امید شنیدن نام او به نام

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:05 PM EDT May 22, 2020کارتر استنلی است در آستانه خود را انجام

توسط ABTINNEWS در 4 اردیبهشت 1399

کارتر استنلی است در آستانه خود را انجام یکی از رویاهای خود را به طوری که آن را قابل فهم است که او دقیقا مطمئن نیستید که چگونه به احساس.

استنلی کانزاس کارفرمایی و ساحل Vero دبیرستان فارغ التحصیل می شود در اواخر دور انتخاب کنید و یا امضا به عنوان یک اولویت رایگان عامل این آخر هفته. پیش نویس NFL پنج شنبه آغاز می شود.

استنلی یکی از چندین منطقه سابق ستاره که پیش نویس واجد شرایط. این لیست شامل میامی دفاعی lineman پت Bethel (ساحل Vero) Marshall linebacker عمری کاب (Treasure Coast), Northern Illinois linebacker آنتونیو جونز-دیویس (ساحل Vero), USF offensive lineman نورمن مارکوس (Sebastian رودخانه), Duquesne پایان دفاعی کریس Favoroso (ژوپیتر) و UAB دفاعی به عقب خواهد داوکینز (ساحل Vero).

"این بسیار شیرین و آن را بسیار دیوانه احساس" استنلی گفت. "من واقعا نمی دانم که چگونه به احساس. این نوع ترکیب بین هیجان زده و عصبی. من یک از طرفداران فوتبال در حال تماشای بزرگ پیش نویس است. این واقعا سرد به می دانم که من بخشی از آن است. من می دانم که من باید به بیمار اطمینان, اما من معتقدم در کار من در قرار داده است. من اعتماد است که آن را برای رفتن به کار کردن است."

استنلی 2014 TCPalm Co-تهاجمی تمام منطقه پخش از سال, بود, جالب, حرفه ای در کانزاس -- در درجه اول به دلیل او تا به حال نه مختلف حمله هماهنگ خود را در طول پنج سال است.

"بهترین فوتبال است که در مقابل او گفت:" شاون O & ' دره استنلی عامل و همکار ورو بیچ فارغ التحصیل. O & ' دره است که به نمایندگی از چهار پیش نویس-بازیکنان واجد شرایط از جمله جونز-دیویس و داوکینز.

"او انداخت هفت touchdowns و صفر interceptions در بازی برابر تگزاس و اوکلاهما. که نشان می دهد که او می تواند در مقابل تسلط بهترین رقابت و من انتظار آن را به ادامه به سطح بعدی."

بیشتر: دیدار با TCPalm همه دهه تهاجمی تیم فوتبال و رای بازیکن دهه

بیشتر: دیدار با TCPalm همه دهه دفاعی تیم فوتبال و رای بازیکن دهه

استنلی آغاز شده 21 بازی در کانزاس اما هرگز قادر به رهبر بلامنازع جرم تا فصل ارشد. او هنوز هم موفق به پرتاب برای 5,035 حرفه متری — پنجم در برنامه تاریخچه — و 37 touchdowns.

به عنوان یک ارشد خود را تنها فصل بازی برای مربی Les مایل استنلی تکمیل 226 از 371 عبور برای 2,664 متری و 24 touchdowns. او همچنین انتخاب شده برای شرکت در 2020 State Farm همه ستاره فوتبال چالش و گرمسیری مارپیچی کاسه.

"من می خواهم بگویم شده است وجود دارد برخی از یو پی اس و فراز زندگی اما من سعی می کنم به مثبت از آن همه" استنلی گفت. "من آموخته است که بسیاری از چیزهایی که از بسیاری از مربیان است. سال گذشته قطعا برکت داشتن مربی مایل و کارکنان در آمده است. آن را سرگرم کننده سال و قطعا بهترین سال من تا به حال در خارج وجود دارد."

قبل از پیش نویس روند — مانند هر چیز دیگری — است نهفته coronavirus بیماری همه گیر.

استنلی یکی از معدود بازیکنان که قادر به شرکت در یک نرم افزار که می تواند یک مزیت بزرگ است.

"بچه ها که بیشتر فیلم هستند قادر به رقابت در all-star game و چند را انتخاب کنید بچه ها که برای شرکت در pro روز را یک مزیت بزرگ بیش از بچه ها که کمتر فیلم" O & ' دره گفت. "شما خواهید دید که تفاوت در روز سه (پیش نویس).

"برای بچه ها که یک ترکیب و یا نرم افزار های روز, بسیاری از عوامل و امکانات در حال تلاش برای قرار دادن با هم مسخره pro روز. مشکل این است که اکثر تیم ها نمی خواهید به این باور بار اگر آنها نه آنهایی که زمان آنها. این بازیکنان ممکن است فرصتی مانند آنها را در سال های گذشته است."

استنلی مطمئن نیست چه انتظار از پیش نویس است. او ملاقات با پنج تیم در طول گرمسیری کاسه و یک تعداد انگشت شماری از تیم های رسیده به این هفته به مطمئن شوید که آنها حق دارند اطلاعات تماس برای او.

آنچه او مسلم است این است که چه نوع از بازیکن تیم بعدی خود خواهد شد.

"آنها در حال رفتن به یک رقیب اولین و مهمترین" استنلی گفت. "من قصد دارم برای آمدن به این مرکز به رقابت آگهی کار از یک روز. آنها دقیق رهگذر و کسی که فقط دوست دارد به بازی فوتبال است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب