پیش نویس NFL 2020: Miami Dolphins انتخاب توا Tagovailoa در دور اول

Hal حبیب پالم بیچ پستمنتشر شده 9:00 PM EDT Apr 23, 2020پس از به ظاهر بی پایان اعتیاد به مواد مخدره و پیش بینی

توسط ABTINNEWS در 5 اردیبهشت 1399

پس از به ظاهر بی پایان اعتیاد به مواد مخدره و پیش بینی دلفین میامی رسمی ساخته شده پنج شنبه شب, انتخاب, آلاباما, کارفرمایی توا Tagovailoa با اولین از نوع خود برای اولین بار دور میدارد در سال 2020 پیش نویس NFL.

دلفین ها رفت و با استعداد و پتانسیل بیش از نگرانی هایی است که Tagovailoa ممکن است به اندازه کافی با دوام برای یک مدت طولانی NFL حرفه ای. خود دانشگاهی حرفه ای قبل از موعد مقرر به پایان رسید با یک لگن آسیب نیاز به عمل جراحی آخرین در یک رشته از آسیب های که زدم او را از پیش فصل قرار گرفتن به عنوان presumptive بالا کلی انتخاب در این پیش نویس است.

اهمیت انتخاب Tagovailoa با پنجمین کلی انتخاب نمی تواند اغراق آمیز باشد. دلفین ها پاره کردن فهرست خود را قبل از 2019 فصل با هدف ساختمان از زمین تا و با صاحب استفان راس روشن ساخت که پایه و اساس خواهد بود جدید کارفرمایی.

عنوان پروژه راه اندازی طرفداران را به نبرد فریاد "مخزن برای توا" در افتخار از آنچه در نظر آنها یک نسل استعداد.

امروز آنها امید دلفین ها در نهایت کسی که برای پر کردن جای خالی هیچ کس در میامی از دن مارینو بازنشسته شد.

هنوز شمارش معکوس نهایی به پیش نویس پر از فتنه است. گزارش های مختلف تا به حال دلفین ها اقدام به تجارت با شیرها برای شماره 3 به طور کلی انتخاب کنید. دیگران آنها را به حال eyeing شماره 1 انتخاب کنید متعلق به Bengals با جو نقب زدن جایزه بالا اما Bengals پت ایستاده بود و در زمان نقب زدن.

برخی بر این باورند دلفین ها خواهد هر کس پرتاب موبایل و کامپیوتر و تجارت نه برای QB اما یکی از توهین آمیز می پردازد در یک استخر عمیق. و دیگران تعجب اگر میامی را یک کارفرمایی آن را نمی ممکن است Tagovailoa, بلکه, اورگان, جاستین هربرت یا یوتا دولت اردن را دوست دارم.

در پایان دلفین ها ایستاده بود و شرکت در No. 5 و هنوز هم خود را کارفرمایی.

Tagovailoa میامی حامیان ترسید که عبور بر او خواهد امد و شد زیاد دلفین ها در همان شیوه ای است که آسیب نگرانی آنها منجر به تصویب Drew Brees در سال 2006.

علاوه بر اقبال از حق رای دادن به Tagovailoa انتخاب باید تا حد زیادی تعیین سرنوشت مدیر کل کریس Grier سر از دلفین ها' فوتبال ،

برخی پیشنهاد صدمه نگرانی هدایت خواهد Grier به هربرت که دوام نیست در سوال.

"آنها هر دو جالب کودکان و نوجوانان" Grier گفت: روز قبل از پیش نویس است. "من و بعد فورا رفت واز به می دانم که هر دو از آنها را از طریق این فرایند است. واقعا مردم خوب بازیکنان خوب. آنها هر دو به دست آورد."

اما هربرت نمی تواند مطابقت Tagovailoa آمار. در Tagovailoa را سقط 2019 فصل او به اتمام 71.2 درصد از خود عبور می کند به هربرت 66.0. او به طور متوسط 11.3 متری در تلاش dwarfing هربرت 8.0. و برای حرفه ای Tagovailoa انداخت 86 زمین نشستن کامل هواپیما می گذرد و تنها 11 interceptions با وجود بازی یک ثانیه برنامه.

با Tagovailoa استعداد بلامنازع NFL تیم تا به حال برای خود تصمیم بگیرند که آیا آسیب دیدگی او رکورد یک ماده از شانس بد یا یک روند هشدار دهنده است. این یک سوال دشوار است برای پاسخ به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس led NFL برای رفتن در lockdown mode, جلوگیری از دلفین ها از داشتن چهره به چهره و تماس با یک بار کارفرمایی دریافت لایحه پاک سلامت از پزشکان با توجه به این اردوگاه را. ترخیص آمد و تا مدتها پس از NFL ترکیب که همچنین سرقت NFL تیم یک فرصت به تماشای او کار کردن در فرد است.

Tagovailoa عامل Leigh استاینبرگ گفت: مشتری خود را به عقب است در 100 درصد با اشاره به یافته های این دو پزشک که باید درمان Tagovailoa, لایل قابیل و تراشه Routt.

"هر دو آنها شده اند بسیار روشن است که توا سلامت خوب است و هیچ عود که رفتن به اتفاق می افتد در اینجا" استاینبرگ گفت: در میامی 790-بلیط.

استاینبرگ آن را به نام یک مثال دیگر از "پر از شکوفه" از قبل پیش نویس صحبت کنید.

سابق NFL اجرایی مایکل لومباردی گفت: در پادکست خود را که او می شده است گفت: دو تیم NFL محو Tagovailoa خود پیش نویس تخته به دلیل شکست خورده physicals. لومباردی نیست نام این تیم است.

"اگر دو تیم می گویند توا flunked فیزیکی خود را که در آن دو تیم?" استاینبرگ گفت. "من شک و تردید بسیار آنها می شود با گفتن یک نویسنده است."

سابق NFL quarterback ترنت Dilfer استخدام شد Tagovailoa پدر به خود مربی شخصی. Dilfer مجموعه ای از اشک Tagovailoa پایین ساخت و او را تا.

اوایل این ماه Dilfer افتخار "اگر او را بدست هرگز صدمه دیده وجود دارد که هیچ بحث و گفتگو در مورد چه کسی بهترین بازیکن در پیش نویس است. او می اندازد فوتبال بهتر از هر کسی می اندازد فوتبال. او می اندازد بهتر از Aaron Rodgers and Dan Marino. کسی که او را برنده این پیش نویس از آنجا که شما در حال گرفتن یک سالن از شهرت بازیکن."

به آن را به بالا Dilfer برگزار مجازی نرم افزار روز برای Tagovailoa که درگیر 55 اسکریپت می اندازد و سپس ارسال ویدئو به هر تیم NFL.

پنج شنبه شب دلفین ها و Grier به خود را بررسی کنید.

پیش نویس پیشنمایش: این کریس Grier لحظه. او باید ناخن میامی دلفین ها پیش نویس

قبل از پیش نویس بحث: دلفین GM باز می شود تا در Tua, هربرت, صدمه, تاریخچه, تجارت, یو پی اس فشار و اعتماد

آژانس رایگان: Chris Grier غالب با استراتژیک ذخایر صعودی استعداد

نظر: با تصویب توا Tagovailoa اگر شما باید اما نمی به هر بهانه

آسیب سوال: دلفین ها تا به حال 2 هفته برای حل رمز و راز توا

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن