Newsom سفارشات میله در 7 کالیفرنیا, شهرستان به, 'توصیه' ریورساید موضوع محلی سفارش

برایان Blueskye, Colin اتگی و جولی Makinen پالم اسپرینگز آفتاب صحرامنتشر شده 5:11 PM EDT 28 ژوئن 2020کالیفرنیا

توسط ABTINNEWS در 9 تیر 1399

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom روز یکشنبه دستور داد بارها در هفت شهرستان به طور خواست آشامیدنی موسسات در هشت سایر استان ها برای انجام همان به سرعت گسترش coronavirus.

شهرستانهای تحت اجباری نوار بسته شدن نظم در لس آنجلس, Fresno, San Joaquin, پادشاهان کرن شاهنشاهی و شهرستان تولار.

ریورساید و سان برناردینو شهرستان در میان هشت سایر حوزه های قضایی که در آن از دولت خواسته است مقامات بهداشت محلی به منظور میله به نزدیک است. سایر استان ها خواسته به انجام این کار هستند, Ventura, Contra Costa, سانتا, کلارا, ساکرامنتو, Santa Barbara و استنیسلاس.

در تاریخ 5 ژوئن دولت ارسال شده هدایت اجازه می دهد برای باز کردن میله در شهرستانهای استان در تاریخ 12 ژوئن اگر باز خود می تواند مجاز محلی بهداشت عمومی افسر سفارش.

حداقل چهار شهرستان باید اجازه بازگشایی میله از جمله کنترا کوستا, Imperial, San Joaquin و سانتا کلارا. این شهرستان ریورساید و سان برناردینو شهرستان داشته باشد.

مقامات محلی به نظر می رسد, گیر افتاد, تعجب

پالم اسپرینگز شهر مدیر David آماده یکشنبه گفت که مقامات شهرستان در حال "بسیار نگران در مورد تعداد COVID-19 مورد و جهت از جایی که آنها در حال رفتن است." شورای شهر رسیدگی خواهد شد این موضوع در جلسه شورای روز سه شنبه و آماده اضافه شده این شهرستان را در ارتباط با دولت و مقامات شهرستان.

"همیشه بهتر است به یک رویکرد منطقه ای. اگر پالم اسپرینگز بسته به تمام کافه ها و نخل کویر نمی کند و آن را مطلوب نیست. ایده این است که سعی کنید و هماهنگ با county" آماده گفت.

Riverside County سخنگوی بروک Federico گفت: بعد از ظهر یکشنبه که مقامات شهرستان بررسی شد دولت توصیه. San Bernardino County سخنگوی دیوید ورت گفت: مسئولان شهرستان جمع آوری شد اطلاعات بیشتر در بعد از ظهر یکشنبه.

"ما فقط توجه کنید. اما همانطور که در حال حاضر ما داده نشده است هر راهنمایی که راه. این اخبار" افسر روساریو سروانتس از اداره پلیس لس آنجلس رسانه روابط بخش گفت: شهرستان, اخبار سرویس.

"ما احتمالا نمی دانید از هر چیزی تا روز دوشنبه گفت:" معاون تینا شریدر از Los Angeles County Sheriff دفتر اطلاعات. "ما از گذشته بدانند."

"کالیفرنیا باید هوشیار باشند و در برابر این ویروس" Newsom در بیانیه ای گفت. "COVID-19 هنوز گردش در کالیفرنیا و در برخی از نقاط کشور در حال رشد قوی تر است. به همین دلیل بسیار مهم است ما در این مرحله به منظور محدود کردن گسترش ویروس در این شهرستان است که شاهد بزرگترین افزایش می دهد."

سفارشات بر اساس زمان در دولت دیده بان لیست

روز شنبه وزارت امور خارجه گزارش داد افزایش نزدیک به 6000 تایید ویروس موارد از روز قبل. روز یکشنبه کالیفرنیا گفت: آن اضافه شده بود یکی دیگر از 4,800 موارد آوردن به 211,243 تعداد موارد تایید شده از COVID-19. دولت در حال حاضر 5,905 مرگ و میر ناشی از ویروس است.

فهرست شهرستانهای تحت تاثیر جمعه را سفارش بود بر اساس گزارش های روزانه در گسترش ویروس دولت, مقامات گفت. پانزده استان ها در حال حاضر در دولت "لیست تماشا."

هفت شهرستانهای شده اند که در لیست سازمان دیده بان برای بیش از 14 روز داشتند باید فورا هر بار که دوباره باز برای کسب و کار. هشت شهرستان شده اند که در لیست بین سه تا 14 روز خواسته شد تا نسبت به بستن میله های محلی از طریق دستورات بهداشتی.

"ما به طور فعال نظارت بر COVID-19 سراسر کشور و همکاری نزدیک با استان ها که در آن وجود دارد افزایش نرخ و در مورد الگوهای انتقال" دولت سلامت عمومی افسر دکتر سونیا Angell گفت. "بسته شدن میله های زندان در این شهرستان یکی از تعدادی از هدفمند اقدامات استان ها در حال اجرای در سراسر کشور ما به سرعت ویروس' گسترش و کاهش خطر است."

در توجیه آن سفارش دولت گفت: "یک بار foundationally یک محیط اجتماعی که در آن به طور معمول نه تنها گروه های کوچک تشکیل بلکه که در آن گروه های مخلوط با گروه های دیگر. حرکت فیزیکی در ایجاد و مدت زمان صرف شده در استقرار و درجه مخلوط اجتماعی در افراد و گروه ها از همه بیشتر در کافه ها از در دیگر مهمان نوازی بخش است."

آن اضافه شده است که مصرف الکل "کاهش می یابد و فعالیت مغز را کاهش می دهد مهار و باعث اختلال در قضاوت عوامل که منجر به کاهش می یابد با رعایت توصیه می شود هسته شخصی اقدامات حفاظتی مانند استفاده اجباری از پوشش صورت و حفظ شش پا از فاصله از افراد خارج از خانواده است."

جوزف میلر نوار مدیر استیسی پالم اسپرینگز در عرصه جاده گفت: Newsom پیشنهاد برای بستن میله در شهرستان ریورساید بود "دلسرد کننده است."

"من تحت 1,000 متر مربع از یک بار من مردم همه از هم جدا شده و من باید کنترل بهتر از آنچه من مشتریان متصل کنید در اینجا" میلر گفت. "من قرار داده و در دیگر فیلترهای هپا در درب جلو و درب پشت که اجرا 24 ساعت در روز. ما با استفاده از Clorox سفید کننده در هر سطح و سپس پاکسازی در بالای آن است. هیچ چیز در برابر معترضان اما زمانی که شما گروه زیادی از معترضان بدون ماسک و وجود دارد رفتن به یک سنبله آنها به طور خودکار فکر می کنم آن را به میله های زندان. من یک نوار پیانو. من هرگز نمی باید که بسیاری از مردم به هر حال بدون موسیقی است. چگونه می توانم به شما برای زنده ماندن اگر همه چیز در حال باز و بسته شدن?"

مقامات دولتی اشاره کرد که "صدای ناهنجار و خشن از مکالمه" معمولی در نوار تنظیمات نیاز به مطرح صداها و "بیشتر طرح از دهان ساطع ویروسی قطرات است." مشتریان دولت اشاره کرد نیاز به حذف پوشش صورت به مصرف نوشابه ها است.

"در کل این عوامل در حال حاضر بالاتر احتمال انتقال از coronavirus درون گروه ها بین گروه ها و در میان نیروی کار است. این عوامل منجر به افزایش نگرانی های عمومی در بهداشت حرفه ای در کالیفرنیا و در سراسر کشور شناسایی میله های زندان به عنوان بالاترین خطر بخش های غیر ضروری کسب و کار در حال حاضر باز" دولت گفت. "وجود دارد یک بدن در حال رشد از شواهد ردیابی بزرگ COVID-19 شیوع بیماری در هر دو شهری و روستایی متحده به میله های زندان است."

تگزاس و فلوریدا نیز اقدام به بستن میله در میان موجی مورد سطوح.

منظور می آید به عنوان کالیفرنیا هایش با افزایش مثبت coronavirus موارد به خصوص در میان بزرگسالان جوان پس از گردهمایی های اجتماعی بیش از آخر هفته روز یادبود بازگشایی کسب و کار در بسیاری از مکان ها از جمله رستوران ها و مراکز تناسب اندام و سالن مو و گسترده در خیابان تظاهرات علیه خشونت پلیس.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی از — به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود — از آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

برخی از پالم اسپرینگز میله در حال حاضر بسته

برخی از پالم اسپرینگز میله در حال حاضر بسته به طور داوطلبانه. شکارچیان پالم اسپرینگز محبوب کاباره و بار و Streetbar بسته نامحدود پس از دو تن از کارمندان آزمایش مثبت برای COVID-19 کسب و کار گفت: در روز شنبه.

همه کارکنان که در تماس با افراد آلوده را آزمایش می شود و تهدید و میله را اعلام کرد.

"شکارچیان' صاحبان مدیریت و کارکنان اختصاص داده شده به حصول اطمینان از ایمنی کارکنان و مهمانان با در نظر گرفتن لازم است اقدامات احتیاطی" مدیریت نوشت Facebook.

مشخص نیست که چگونه بسیاری از کارکنان در تماس با دو تن از کارمندان که تست مثبت است. تاریخ بازگشایی شد ارائه نشده است.

در Facebook, Streetbar گفت: آن آلوده کارمند در بیمار نامیده می شود در ژوئن 19 و کار نمی کرد پس از آن. نوار آموخته های خود را مثبت آزمون در روز شنبه و بسته ایجاد.

Chill نوار مدیریت گفت: در Facebook که هیچ کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 همانطور که از شنبه شب اما آنها را به طور موقت نزدیک بیش از حد.

"قبل از اینکه ما نیاز به آمده تا شما را با اخبار مثبت نتایج آزمون خواهیم نگاهی به یک استراحت کن. ما مشتاقانه منتظر دیدن همه دوباره زمانی که ما می تواند به شما خوش آمد بازگشت با خیال راحت مدیریت" نوشت: در Facebook.

این بسته آمده است در میان یک افزایش تند در موارد مثبت در سراسر شهرستان ریورساید.

روز جمعه مقامات شهرستان را تایید کرد 501 موارد جدیدی از کروناویروس و سه ویروس های اضافی مربوط به مرگ و میر. در حال حاضر وجود دارد 15,643 تایید موارد COVID-19 در شهرستان و 438 از آن منجر به مرگ شده است.

در پالم اسپرینگز پوشش صورت نیاز در بسیاری از تنظیمات از جمله چیدن مواد غذایی و یا در شخص ناهار خوری در یک رستوران به جز در حالی که نشسته در یک جدول و یا نوار.

آسوشیتد پرس و شهرستان, اخبار, خدمات کمک به این گزارش. این داستان در حال توسعه است. بررسی برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب