Newsom رود به وزن در مدرسه بازگشایی در کالیفرنیا

Autism_today پالم اسپرینگز آفتاب صحرامنتشر شده 12:04 PM EDT Jul 17, 2020رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom است که ان

توسط ABTINNEWS در 27 تیر 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom است که انتظار می رود به ارائه راهنمایی امروز در مورد اینکه آیا کالیفرنیا مدارس باید باز برای آموزش این سقوط در میان خروش در COVID-19 موارد با توجه به اخبار متعدد رسانه ها.

در دست و پنجه نرم کردن با این تصمیم دولت و رهبران محلی وزن نیازهای دانش آموزان برای فرد در آموزش و پرورش, اجتماعی و دیگر منابع حیاتی مانند غذا — با چالش های نگه داشتن دانش آموزان, معلمان و کارکنان مدرسه ایمن در طول coronavirus بیماری همه گیر.

فرماندار ارشاد می آید به عنوان بی شمار مدارس در حال حاضر تصمیم به شروع 2020-21 سال تحصیلی با آموزش از راه دور از جمله دولت دو تا از بزرگترین مدارس لس آنجلس متحد و سن دیگو متحد.

کالیفرنیا: به عنوان موارد, موج, در اینجا نحوه معاشرت با خیال راحت اگر شما حاضر به ماندن در خانه

COVID-19: کالیفرنیا باریک تست اولویت به عنوان ویروس موارد افزایش

تقریبا تمام شهرستان ونتورا عمومی و منشور مدرسه سایت نمی خواهد بازگشایی در پاییز برای 2020-21 سال تحصیلی همانطور که قبلا برنامه ریزی شده است. این تصمیم روز پنجشنبه اعلام کرد شهرستان سرپرست مدارس استن Mantooth ساخته شده بود با تصویب Ventura County بهداشت عمومی افسر دکتر رابرت لوین.

"ما می خواهیم چیزی بیش از را به همه دانش آموزان به کلاس که در آن خود را, آموزشی, اجتماعی و رشد و نمو نیاز می تواند بهترین ملاقات" گفت: Mantooth در یک بیانیه مشترک. "اما ما نمی توانیم در وجدان خوب بازگشایی همه دانشگاه های ما در زمانی که coronavirus است موجی در کشور ما و منطقه ما است."

و در حالی که اورنج کانتی, تخته, آموزش و پرورش توصیه می شود دانش آموزان و معلمان بازگشت به کلاس درس این سقوط کالیفرنیا انجمن معلمان منتشر شد بیانیه هفته گذشته خواستار قانونگذاران ایالتی به بازگشایی مدارس, مگر اینکه آن را بی خطر است برای انجام این کار.

"با ادامه افزایش COVID-19 عفونت های ما باید مهمترین اقدام پیشگیرانه در مواجهه با عدم اطمینان برای محافظت از دانش آموزان مربیان و جوامع ما" انجمن رئیس جمهور E. توبی بوید گفت. "ما مشتاق به بازگشت با دانش آموزان ما اما واقعیت علم حقایق و ایمنی را نمی توان نادیده گرفت."

مدرسه بازگشایی به نظر می رسد مختلف در سراسر ایالات متحده

حتی به آنها توصیه می شود تلاش برای بازگشایی مدارس در فرد ملت آکادمی علوم هشدار داد: "این احتمال وجود دارد که کسی در جامعه خواهد قرارداد COVID-19."

اما تا حد زیادی از دست رفته از بازگشایی پروتکل در آمریکا و مدارس در سراسر کشور در حال بتن قصد دارد برای آنچه که مدیران برای انجام به هنگام coronavirus عفونت وارد یک مدرسه.

چشم انداز بازگشایی مدرسه در پاییز است که در حال حاضر به دنبال کمتر به احتمال زیاد در بسیاری از ملت. تایید COVID-19 نفر در آمریکا سر به فلک کشید به حدود 3.6 میلیون و بیش از نیمی از ایالات آمریکا متوقف و یا کوچک پشت تلاش برای بازگشایی اقتصاد خود را. تعداد فزاینده ای از مناطق از جمله لس آنجلس دومین در ایالات متحده که تصمیم به شروع ترم پاییز آنلاین. دیگر مناطق در حال هل دادن خود را شروع تاریخ.

بازگشت به مدرسه: برنامه های چند جزئیات بیشتر در مورد چگونه بسیاری از موارد که نزدیک مدارس

Newsom: ایالت تعطیلی شامل ورزشگاه و کلیساها در نظارت استان ها

اما هنوز هم بسیاری از برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های حضوری. آنها در حال انتشار دارد که شامل پیاده سازی اجتماعی فاصله بسته شدن ساختمان مدرسه به بازدید کننده و در برخی موارد تقسیم دانش آموزان به گروه هایی که حضور در مدرسه در برخی از روزها مطالعه و از خانه دیگران.

چگونه یک مدرسه رسیدگی خواهد متعدد coronavirus موارد در سراسر ساختمان و چگونه بسیاری از آلوده دانش آموزان و یا معلمان را افزایش آلارم جزئیات اغلب در سمت چپ به پدر و مادر را حدس بزنید. نمونه طرح تنها شامل ارجاع به "مورد به مورد" تصمیم گیری.

ایالات متحده آمریکا امروز شبکه خبرنگاران بررسی 35 مدارس بازگشایی برنامه. اکثر طرح را شامل نمی شود جزئیات در تصمیم گیری که منجر به بسته شدن ساختمان مدرسه و قرار دادن آموزش های آنلاین برای همه دانش آموزان است.

در عوض اکثر مدارس تکرار برخی از توصیه اساسی از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری: deep-تمیز کردن منطقه ای که در آن یک فرد آلوده صرف زمان quarantining فرد و ترک آن را به مشاوره با دولت محلی و یا مقامات بهداشت برای تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس.

CDC همچنین توصیه می کند رد مدرسه حداقل دو تا پنج روز پس از فرد آلوده در ساختمان است اما بسیاری از برنامه های مدرسه نمی مرجع بسته شدن کل ساختمان مدرسه.

مبهم برنامه های مدرسه در برابر مشاوره از آکادمی ملی علوم و مهندسی و پزشکی است.

"تصمیم گیری در مورد آنچه به منزله قابل توجهی به جامعه انتقال و تحت چه شرایط مدارس خواهد دوباره باید مشخص شده قبل از سال تحصیلی آغاز می شود" از آکادمی علوم گفت: در بازگشایی مجدد دستورالعمل. آن پروتکل می گویند تصمیم گیران باید "ایجاد روشن آستانه برای چه کسانی داده ها ميانگين; برای مثال یک بار در مدرسه می بیند X تعداد موارد آن را تصویب سیاست Y."

در اورنج کانتی, کالیفرنیا, وزارت آموزش و پرورش می گوید: در آن طرح: "در مشاوره های محلی در بخش بهداشت و درمان مناسب مدرسه رسمی ممکن است تصمیم بگیرد که آیا مدرسه بسته موجه است." اما اورنج کانتی ندارد روشن آستانه برای بسته مشخص شده است.

در شهرستان میامی-Dade, فلوریدا, چهارمین مدرسه در منطقه ایالات متحده راهنمای اجازه می دهد برای بستن مدارس اما نمی رئوس مطالب طرح اگر که اتفاق می افتد و نه چه موقع مدارس را در وهله اول.

که با وجود این دولت رکورد COVID-19 موارد این ماه است. دولت پیشی گرفته است 315,000 موارد تایید شده. با این وجود فلوریدا هفته گذشته دستور داد تمام مدارس برای بازگشایی در فرد پنج روز در هفته است.

در ممفیس تنسی, Shelby County Schools طرح جامع تر طرح. آن را نشان نمی دهد یک مورد آستانه بسته شدن اما اشاره می کند: "بسته به میزان موارد مثبت در یک مدرسه یک مدرسه ممکن است نیاز به بستن تا دو هفته و سپس تلو تلو خوردن دانشجویی حضور و غیاب پس از راه اندازی مجدد."

ایالات متحده آمریکا امروز یافته های همسان گیری از مرکز برای بازسازی عمومی آموزش و پرورش غیر انتفاعی در ایالت واشنگتن است که بررسی برنامه.

چند اگر هر دولتی در سطح برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس, آدرس مدارس چه باید بکنید اگر یک دانش آموز یا معلم تست مثبت برای COVID-19 گفت: بری Dusseault یک پزشک-در-محل اقامت در مرکز بازسازی آموزش و پرورش عمومی.

از چند برنامه است که آیا آدرس COVID-19 عفونت در میان دانش آموزان و یا معلمان قصد دارد طیف وسیعی از تعطیل مدرسه برای 24 تا 48 ساعت برای تمیز کردن عمیق و سپس از سرگیری کلاس به ارسال همه بچه ها در خانه از راه دور و یادگیری برای دو تا چهار هفته Dusseault گفت.

اگر دانش آموزان به خانه فرستاده می شود به دلیل COVID-19 مورد "آن را برای رفتن به بحرانی که منطقه اطمینان حاصل شود که دانش آموزان با تداوم دسترسی به همان برنامه درسی معلمان و اجتماعی و حمایت عاطفی کارکنان," او اضافه شده است.

برای مناطق که لازم نیست که یک برنامه در عین حال پاسخ به یک فرد آلوده در مدرسه باید به این بستگی دارد که چگونه بالا انتقال است که در جامعه گفت: William Hanage یک استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه هاروارد.

"اگر وجود دارد یک مورد و آن را در یک مقدمه به مدرسه و وجود نرخ پایین جامعه و انتقال آن ممکن است معقول به تغییر که فقط به آموزش در خانه برای یک دوره از زمان," او گفت:.

اما آن را متفاوت از اگر عفونت نشان می دهد تا در کلاس های چند, چند بار او اضافه شده است.

"اگر شما می توانید نگه داشتن جامعه انتقال پایین آن را معقول و منطقی به فکر مدارس می تواند بازگشایی شد و شیوع بیماری در مدارس می توان کنترل" Hanage گفت. "هنگامی که جامعه انتقال می شود شما نیاز به فکر می کنم در مورد انجام کاری متفاوت است."

کمک: Erin Richards, ایالات متحده آمریکا امروز; کسیدی الکساندر دیتونا بیچ اخبار-مجله; Arika Herron, The Indianapolis Star

Autism_today است که یک خبرنگار برای خورشید صحرا. رسیدن به او را در rebecca.plevin@desertsun.com. او در توییتر دنبال کنید در @rebeccaplevin.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن