Newsom بسته میله داخل سالن عملیات برای رستوران ها جلوتر از چهارم جولای آخر هفته

ملیسا Daniels پالم اسپرینگز آفتاب صحرامنتشر شده 4:08 PM EDT Jul 1, 2020رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom روز چهارشن

توسط ABTINNEWS در 12 تیر 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom روز چهارشنبه گفت: بارها باید دید و داخل سالن عملیات نیاز به توقف در برخی از بخش های کسب و کار از جمله رستوران ها از wineries فیلم تئاتر باغ وحش, موزه ها و کارت اتاق به منظور کاهش گسترش coronavirus جلوتر از چهارم جولای آخر هفته. منظور این است که به طور موثر بلافاصله و Newsom انتظار دارد آن را در محل برای حداقل سه هفته.

"این بدان معنا نیست که رستوران تعطیل," Newsom گفت. "این بدان معنی است که ما در حال تلاش برای گرفتن فعالیت های به عنوان بسیاری از فعالیت های که ما می توانیم این مخلوط فعالیت و حرکت آنها را در خارج از منزل است که یک راه برای کاهش گسترش این ویروس است."

منظور امر به 19 استان ها شده است که بر دولت نظارت لیست برای حداقل سه روز متوالی. کسانی که در شهرستانهای استان عبارتند از:

  • Contra Costa County
  • Fresno County
  • Glenn County
  • Imperial County
  • شهرستان کرن
  • پادشاهان شهرستان
  • لس آنجلس
  • شهرستان مرسد
  • اورنج کانتی
  • Riverside County
  • Sacramento County
  • سن برناردینو کانتی
  • San Joaquin County
  • Santa Barbara County
  • شهرستان سانتا کلارا
  • Solano County
  • استنیسلاس شهرستان
  • شهرستان شهرستان تولار
  • شهرستان ونتورا

Newsom گفت: این بسته طراحی شده برای تمرکز بر روی محیط داخلی عملیات شده اند که باز برای چند هفته. برخی از بخش های آسیب دیده مانند سینما و مکان هایی مانند بولینگ کوچه ها و بازی های آرکید اجازه داده شد به بازگشایی کمتر از سه هفته پیش. رستوران ها قادر به باز کردن به داخل سالن ناهار خوری در آخر هفته روز یادبود.

در Coachella Valley برخی از رستوران ها و فروشگاه ها در حال حاضر تصمیم گرفتند به داخل سالن ناهار خوری به عنوان ویروس همچنان در حال گسترش است. چاق و چین Fusion یک پالم اسپرینگز رستوران است که باز در سال گذشته گفت: در آن Facebook صفحه که آن را تعطیل از فراوانی از احتیاط پس از آن آموخته مهمان بازدید که تا به حال آزمایش مثبت اما برنامه ریزی برای بازگشایی را خارج و تحویل خدمات در 9 ژوئیه.

آمپر سالن ورزشی در کلیسای جامع شهر بسته است به طور موقت تا آگوست 1, آن گفت: در Facebook چهارشنبه. با وجود جدید تمیز کردن پروتکل و هیچ فعال مورد آنها تصمیم به ایجاد یک پیشگیرانه انتخاب است.

"ما در حال حاضر احساس می کنم این وظیفه ما کمک به نگه داشتن همه امن" پست گفت.

'اعتصاب تیم را اجرای دستور دولت

علاوه بر این دولت پارکینگ ساحل امکانات را در جنوب کالیفرنیا و منطقه خلیج هر چند Newsom است نه الزامی خود را بسته. دولت دستور داد به سواحل نزدیک در شهرستان که در آن مقامات محلی در حال حاضر انجام شده است.

Newsom در روزهای اخیر هشدار داده است ساکنان در مورد تبدیل شدن به سهل انگاری با بهداشت عمومی پروتکل های مانند پوشیدن ماسک و فاصله فیزیکی به خصوص در جمع های خانوادگی پیش از چهارم جولای تعطیلات. آن را "یک آخر هفته که مطرح شده است و بسیاری از نگرانی های ما از مقامات بهداشت," او گفت:. به این ترتیب او اصرار استان ها را تعطیل نمایش آتش بازی و گفتن ساکنان برای جلوگیری از تجمعات با افراد خارج از خانواده خود را.

"میهن پرستی حداقل در یک COVID-19 محیط زیست بیان شده می تواند کمی متفاوت با نظر ما استقلال دوباره از COVID-19," Newsom گفت. "است که باید با شرایط و ملاحظات در پوشیدن ماسک و مطمئن شوید که ما در حال جسمی فاصله گرفته."

Newsom مردم خواست برای جلوگیری از جمع های خانوادگی یا ملاقات با دوستان و همسایگان است که در خانواده خود را فوری. در حالی که مردم ممکن است بهترین نیات و آمد با پوشیدن ماسک, آنها ممکن است سهل انگاری به عنوان حزب می رود, او گفت:.

"ما ممکن است با ماسک, ما ممکن است با پوشیدن ماسک که آغاز آن زمان با هم," او گفت:. "اما همواره پس از چند ساعت پس از یک یا دو نوشیدنی بعد از خوردن برخی از مواد غذایی ماسک ها قرار داده و سپس کنار گذاشته و خانواده شروع به مخلوط که دیده می شود هر یک از دیگر در برخی از زمان ها و چشم انداز افزایش انتقال خود را ارائه."

Newsom همچنین اعلام کرد راه اندازی "اعتصاب تیم" خواهد شد که مسئول هدف قرار دادن غیر سازگار محل کار متشکل از نمایندگان وزارت امور خارجه مشغول به کار در همکاری با ادارات بهداشت محلی. او گفت که آنها در حال رفتن به محل کار هدف است که تا به حال چندین موارد نقض حقوق بشر شکایت.

Newsom گفت: اجرای اقدامات شروع خواهد شد با آموزش و پرورش و همچنین اجرای کدهای امور خارجه و مجوز. دولت نیز نگاه نظارتی و مالی قطعه, او گفت:. این نه فقط در مورد پوشیدن, ماسک, Newsom اضافه شده اما سلامت و ایمنی در محل کار.

"یکی باید به قرار دادن زندگی خود را در معرض خطر ابتلا به رفتن به محل کار به عنوان یک ضروری کارگر" Newsom گفت.

به عنوان بسیاری از قبایل قمار باز باقی می ماند Newsom گفت: دولت "در مکالمات و خواهد ساخت عمومی میوه از کسانی که تلاش برای حداقل یک منطق تفاهم بین شرکای ما در کشورهای مستقل و ایالت کالیفرنیا است."

چگونه کالیفرنیا به اینجا رسیدیم

Newsom در ابتدا قرار دولت تحت یک پناهگاه در محل سفارش در اواسط ماه مارس که بسته شده اما خدمات ضروری است. به عنوان منحنی coronavirus موارد پهن تر بخش از کسب و کار و خدمات اجازه داده شد به بازگشایی در ماه مه و ژوئن در شهرستانهای که گواهی آنها این ویروس را تحت کنترل و یک برنامه در محل برای رسیدگی به موج.

در حالی که مقامات بهداشت عمومی انتظار می رود موارد به افزایش در ارتباط با reopenings این خوشه در برخی جاها بالاتر آمده رای مثبت و یا درصد آزمون آینده را مثبت و همچنین نگرانی در مورد سربار بیمارستان سیستم.

دولت در روز سه شنبه گزارش داد 5,898 جدید COVID-19 موارد و 110 ویروس-مرگ و میر مرتبط با یک رای مثبت از 6 درصد بیش از 14 روز Newsom گفت. دو هفته پیش دولت را مثبت ميزان 4.6 درصد.

Newsom روز سه شنبه خطاب به ساکنان که نمی پوشیدن پوشش صورت در هنگام بیرون رفتن ، اگر دولت نیاز به ماسک تحت سفارش صادر شده در ماه ژوئن نه همه آنها زیر کت و شلوار او به نام ماسک-پوشیدن نشانه ای از شخصیت و حل و فصل.

"این نشانه ای از کسی که به لعنت" Newsom گفت. "این نشانه ای از کسی که می خواهد برای حل یک مشکل است."

فرماندار جدید محدودیت پیروی از توصیه خود و در برخی موارد اجباری منظور نزدیک کردن میله در اوایل این هفته در انتخاب استان ها که حدود سه چهارم از جمعیت این ایالت. مقامات در لس آنجلس و ونتورا شهرستان نیز به طور داوطلبانه بسته سواحل است.

در شهرستان ریورساید دوم-بدترین آمار در دولت پشت لس آنجلس بهداشت عمومی افسر دکتر کامرون قیصر در حال حاضر دستور داد بارها را ببندید پس از Newsom توصیه. قیصر خواست مردم برای دور ماندن از گردهمایی های اجتماعی برای چهارم جولای.

"لطفا مخلوط نمی خانوار حتی اگر شما فکر می کنم همه سالم است و به جای آن جشن تعطیلات با مردم شما را با زندگی" قیصر گفت: در انتشار اخبار. "ما شروع به دیدن بیشتر و بیشتر موارد پس از روز یادبود و ما نمی توانیم یکی دیگر از پرش پس از چهارم جولای."

در نزدیکی شهرستان امپریال که در آن موارد در حال افزایش در نرخ دیده نمی شود در هر نقطه دیگری در دولت مقامات پیشنهاد محدودیت های جدید. این طرح شامل محدود کردن غیر ضروری در فروشگاه های خرده فروشی به منظقه وانت تنها بسته شدن پارک های عمومی و منع هر گونه تجمعات غیر ضروری از جمله مکان های سرپوشیده ،

بیشتر: Imperial County پیشنهاد پله به عقب بازگشایی طرح در میان خروش

بیشتر: Riverside County سفارشات میله به عنوان coronavirus موارد همچنان به صعود

ملیسا دانیلز را پوشش می دهد کسب و کار محلی و مهمان نوازی و توسعه اقتصادی در Coachella Valley. رسیدن در (760)-567-8458, melissa.daniels@desertsun.com و یا در توییتر @melissamdaniels.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب