جدید آزادی های مدنی هشدار داد مارکو جزیره مورد استفاده از ثابت خوانندگان پلاک

Devan پاتل ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:47 PM EDT Jun 17, 2020جدید آزادی های مدنی داد که سازمان دفاع از حقوق م

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

جدید آزادی های مدنی داد که سازمان دفاع از حقوق مدنی و حقوقی تحت پیگرد شهر Coral Gables بیش از استفاده از آن از خوانندگان پلاک گرفته است هدف در این شهرستان از مارکو جزیره بیش از برنامه های خود را برای قرار دادن خوانندگان در S. S. جولی و Goodland پل.

در نامه ای به شورای شهر, رئیس پلیس تریسی frazzano می و دادستان شهرستان آلن گابریل در روز چهارشنبه این سازمان خواست شهر را به تجدید نظر در قرار دادن در خوانندگان پلاک و اظهار داشت: طرح دعوی در دادگاه می تواند در آینده اگر موقعیت خود را تغییر نکرد.

"NCLA خواستار مارکو جزیره شورای شهر به اقدام فوری و بس شهر را غیر قانونی اجرای پیشنهاد خود را ثابت ALPR سیستم" نامه متحده است. "از آنجا که این شهر هنوز اجرا ALPR سیستم و نه آن را صرف هزاران دلار در یک سیستم ALPR هزینه خواهد شد, آن را هنوز هم این فرصت را به تجدید نظر و نشان دادن تعهد خود را به احترام به حقوق اساسی شهروندان است.

اگر مارکو جزیره تجدید نمی کند اما آن را انجام می تواند به خوبی دعوت شایسته طرح دعوی در دادگاه از یک عضو از جامعه است."

بیشتر: مارکو جزیره شورای شهر موافقت خود را با صندوق خوانندگان پلاک برای آیووا و Goodland پل

چهار نفر از هفت نفر اعضای شورا داده بود برکت خود را در طول سال های اخیر بودجه جلسه برای اداره پلیس برای خرید سه تا خوانندگان در یک هزینه اولیه $59,250 با $27,207 در هزینه های تعمیر و نگهداری بیش از پنج سال آینده.

Frazzano می گفت: شورای شهر است که این بخش در نظر گرفته شده برای قرار دادن دو خوانندگان در آیووا پل را به تصرف خود عازم شمال و عازم جنوب ترافیک و یک خواننده در Goodland پل.

این شهرستان دارای یک تلفن همراه پلاک خوان نصب به یک وسیله نقلیه است. پس 2015, خواننده وارد شده بیش از 10 ، 000 بازدید ترین آینده برای مجوز ثبت نام و یا مشکلات.

خوانندگان همچنین می توانید پرچم می خواستم وسایل نقلیه و یا مظنون وسایل نقلیه به کهربا و نقره هشدار و افرادی که مرتکب جنایات جنسی علیه کودکان است. Frazzano می گفت یکی از مردم تلفن همراه خود را reader پرچم نیز در یک تروریست فهرست پیگیریهای.

نگرانی های مطرح شده در این نامه تکرار نظرات معاون صندلی Jared Grifoni که بازیگران یکی از مخالف رای همراه با نمایندگان لری Honig و ویکتور ریوس.

Grifoni آورده بود تا مسائل مربوط به قانون اساسی به طور خاص نگرانی در مورد نقض متمم چهارم قانون اساسی و حتی اشاره مرجان شیروانی طرح دعوی در دادگاه در بودجه کارگاه بحث و گفتگو.

بیشتر: کیپ کرال پلیس برای ردیابی پلاک همراه SE 47 تراس

او کاهش یافته است به نظر NCLA نامه.

مرجان شیروانی طرح دعوی در دادگاه است و هنوز هم در حال انجام با آن و رسیدن به کشف فاز.

NCLA معتقد است که ثابت خوانندگان پلاک را نقض متمم چهارم قانون اساسی و حمایت در برابر "بی جا جستجو و تشنج."

"دیوان عالی کشور به رسمیت شناخته شده است که استفاده از تکنولوژی برای نظارت بر یک وسیله نقلیه جنبش در خیابان های عمومی در طول زمان به منزله یک جستجو در متمم چهارم قانون اساسی به دلیل آن نقض فرد 'انتظار حفظ حریم خصوصی'" در این نامه اعلام کرد. "دیوان عالی کشور برگزار کرده است که" جامعه انتظار این بوده است که اجرای قانون عوامل و دیگران نمی خواهد—و در واقع در اصلی به سادگی نمی تواند—نظارت مخفیانه و فروشگاه هر حرکت یک فرد برای یک دوره بسیار طولانی.'"

این سازمان همچنین نگرانی در مورد مقدار داده هایی که جمع آوری شده و دسترسی به آن.

در حالی که آن را دشوار است به برآورد که چگونه بسیاری از عکس های پیشنهاد مارکو جزیره خوانندگان را می تواند مرجان Gables دوربین داشت به ذخیره بیش از 101 میلیون عکس از پلاک.

در زیر پیشنهاد مارکو جزیره سیستم اطلاعات آن خواهد بود در ابر ذخیره می شود و به مدت سه سال و بخشی از یک سیستم به اشتراک گذاشته شده توسط 50 سازمان های دیگر.

بیشتر: ذغال سنگ شهرستان کلانتر نمایندگان دستگیری دو مظنون در سرقت خودرو پس از تعقیب و گریز

با قرار دادن دوربین در دو ورود و خروج و امتیاز در این جزیره این سازمان گفت: این امر به پلیس یک زمان-مهر لیست شده است که در جزیره مارکو.

"سوال این است که در نتیجه نه اینکه افراد منطقی انتظار می رود که وسایل نقلیه خود را مشاهده خواهد شد اما اینکه آیا آنها منطقی انتظار می رود که حرکات آنها ثبت خواهد شد و جمع در چنین شیوه ای که دولت قادر است به صورت جامع معلوم تمام تاریخ و زمان که آنها وارد و خارج شد جزیره مارکو" در این نامه اعلام کرد.

NCLA نامه به نظر نمی رسد که منصرف اداره پلیس بر اساس بیانیه ای را صادر کرد بعد از ظهر چهارشنبه.

"ما احترام بگذارند جدید آزادی های مدنی داد نظر" frazzano می گفت. "با این حال ما منحصر به فرد هستند در تمایل ما به استفاده از فعال ابزار است که باعث ایجاد یک محیط امن تر برای ما Marco Island جامعه است."

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن