NCH سیستم بهداشت و درمان شروع می شود COVID-19 آنتی بادی آزمایش هفته آینده برای خط مقدم آن کارگران; جامعه تست در تابستان

لیز فریمن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 AM EDT 22 مه سال 2020این NCH سیستم بهداشت و درمان را شروع COVID-19 ت

توسط ABTINNEWS در 2 خرداد 1399

این NCH سیستم بهداشت و درمان را شروع COVID-19 تست آنتی بادی شنبه از بیمارستان کارکنان در معرض بیشترین خطر قرار گرفتن در معرض ویروس.

NCH برنامه شروع به تست آنتی بادی در جامعه در تابستان آغاز و در اواسط ماه جولای با اولین پاسخ دهندگان مانند امدادگران و ذغال سنگ شهرستان مدرسه سیستم کارکنان.

گسترده تر تست از جامعه کسب و کار و برای ساکنان که بدون علامت از این ویروس را هدف قرار داده است شروع به اواسط ماه اوت و تکمیل شود در اوایل ماه سپتامبر با توجه به سیستم بیمارستان.

آنتی بادی آزمایش تعیین اینکه آیا کسی تا به حال COVID-19 و ممکن است توسعه آنتی بادی علیه ویروس. زمان آزمون بسیار مهم است برای تشخیص اینکه آیا سیستم ایمنی بدن شروع به پاسخ آنتی بادی به گفته کلینیک مایو.

تجهیزات تست تحویل داده شد به تازگی به شمال ناپل بیمارستان و تکنسین صرف پنج روز شدن آن را کالیبره شده و آماده برای استفاده است.

نتایج را می توان در دسترس در یک ساعت با درجه بالایی از دقت و صحت. مردم آزمایش از طریق NCH را دریافت نتایج خود را در عرض دو روز کسب و کار. سیستم بیمارستان در حال کار را از طریق فرایند از اینکه طرح بیمه می تواند در صورتحساب یا لیست.

تا پایان ماه ژوئن NCH را انجام خواهد داد تا 2000 آزمون هر روز از طریق نمونه خون.

در عمق: بیماری های عفونی مدل نیست توپ کریستال, اما ابزارهای مفید در فلوریدا مبارزه با COVID-19, افسران می گویند

NCH اعلام کرد در ماه گذشته آن دستیابی به فناوری و استفاده از آن را برای اولین بار با سیستم خود را از کارمندان که در خطوط مقدم از COVID-19 همه گیر و برای کمک به جامعه بازگشایی شده است.

تکنولوژی NCH است که با استفاده از VITROS 7600 است از ارتو تشخیص بالینی; جهانی آن ستاد در Raritan, New Jersey.

شیرجه رفتن عمیق تر: NCH بدست تجهیزات با تکنولوژی بالا با هدف تست هر کس برای coronavirus

به تاریخ 25 VITROS 7600 سیستم های نصب شده در 15 بیمارستان در فلوریدا, با توجه به ایلین Andrecovich یک ارتو سخنگوی.

نسخه های قبلی از آنتی بادی آزمایش فن آوری است که می تواند تشخیص آنتی بادی برای COVID-19 استفاده می شود در جای دیگر در دولت, او گفت:.

NCH است درخواست عمومی به بیمار به عنوان آن را با این نسخهها کار از طریق گرفتن تست انجام می شود و در دسترس همه است.

"اولویت اول ما این است که آزمایش کارکنان" NCH در بیانیه ای گفت. "این ضروری است که ما NCH کارکنان و پزشکان در حال آزمایش است. پس از اتمام که تست ما خواهد بود در حال حرکت به جامعه است. اولین پاسخ دهندگان کارکنان دولت از جمله ذغال سنگ شهرستان مدرسه عمومی کارکنان و خدمات صنعت را به دنبال خواهد داشت."

مایکل دالبی مدیر اجرایی بیشتر ناپل اتاق بازرگانی گفت: آنتی بادی آزمایش ارائه خواهد شد کمی بیشتر اعتماد به نفس ناپل جامعه است انجام آنچه در آن می تواند به حرکت فراتر از این بیماری همه گیر.

های زیادی وجود دارد که محققان پزشکی نمی دانم در مورد سطح ایمنی است که افراد ممکن است اگر آنها مثبت تست برای آنتی بادی NCH گفت. آزمون نمی تواند می گویند که کسی با این ویروس آلوده.

"به عنوان یک یادآوری جهان پزشکی جامعه هنوز نمی دانم به اندازه کافی در مورد COVID-19 قادر به تعیین ایمنی برای کسانی که تست مثبت آنتی بادی های" جان Kling NCH ارشد پرستاری افسر گفت.

از مقاله نویس برنت چاق شدن: NCH بدست تجهیزات با تکنولوژی بالا با هدف تست هر کس برای coronavirus

تست آنتی بادی ممکن است نشان می دهد که آیا کسی تا به زمان عفونت به دلیل آن می تواند یک تا سه هفته پس از عفونت قبل از اینکه کسی سیستم ایمنی بدن شروع به ساختن آنتی بادی با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

معلوم نیست که آیا داشتن آنتی بادی محافظت می کسی از گرفتن reinfected و یا چه مدت آنتی بادی موثر هستند.

CDC در حال برنامه ریزی یک مطالعه ملی تا 325,000 مردم برای پیگیری گسترش ویروس و آنتی بادی آزمایش در 25 مناطق شهری کمک خواهد کرد که تعیین پاسخ سیستم ایمنی بدن را با توجه به سلامت. مطالعه است و انتظار می رود به جریان ماه آینده و یا در ماه جولای.

NCH است مشاوره است که افرادی که تحت آزمون در شمال ناپل بیمارستان را به یکی از سه سناریو بر اساس نتایج خود را.

اولین سناریو این است که آنها تست منفی آنتی بادی شده اند و در معرض ویروس. آن دسته از افراد نیاز به پوشیدن یک ماسک و اقدامات احتیاطی برای محافظت از خود و دیگران است.

دوم ممکن است نتیجه تست مثبت آنتی بادی که بدان معنی است که آنها در معرض شده اند و ممکن است فعال حامل COVID-19.

سومین نتیجه تست مثبت آنتی بادی که بدان معنی است که آنها در معرض شده اند و آنها را فعال حامل COVID-19.

برای افرادی که نتایج مثبت آنتی بادی آنها را نیاز به تست برای فعال COVID-19 عفونت Kling گفت.

این COVID-19 آزمون تعیین اگر آنها در حال حاضر آلوده و یا اگر آنها آلوده در گذشته و دیگر بیماری مسری به دیگران گفت.

"در هر دو مورد بیماران هنوز هم ممکن است نیاز به پوشیدن یک ماسک و دنبال استاندارد ایمنی شیوه های کامل مانند شستن دست ها به دلیل ایمنی تضمین نمیشود" او گفت:.

یک جدول زمانی را نشان می دهد تست از "خطر بالا" NCH کارکنان برای شروع سه شنبه و تکمیل خواهد شد ژوئن 5.

پس از آن سه دسته بیشتر از NCH کارکنان خواهد شد تست شده, شروع بعدی با "متوسط به بالا خطر" کارکنان و با پایان دادن به "کم خطر و دیگر" کارمند تست به پایان رسید جولای 10. NCH در نظر دارد برای تست تقریبا همه از آن 5000 کارکنان.

تست از اولین پاسخ دهندگان و کارکنان برنامه ریزی شده است برای بودن جولای 13 و قرار دادن تا جولای 24. در برنامه بعدی که تست کارگران در انتخاب جامعه کسب و کار.

آزمایش مردم در جامعه هستند که بدون علامت برای COVID-19 برنامه ریزی شده است برای شروع Aug. 17 و پیچیده می شود تا در اوایل ماه سپتامبر با توجه به NCH.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن