NCH بدست تجهیزات با تکنولوژی بالا با هدف تست هر کس برای coronavirus

برنت چاق شدن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:12 PM EDT Apr 24, 2020وجود دارد یک COVID-19 آزمون در آینده خود را.و

توسط ABTINNEWS در 6 اردیبهشت 1399

وجود دارد یک COVID-19 آزمون در آینده خود را.

و زودتر از شما ممکن است فکر می کنم.

NCH سیستم بهداشت و درمان خریداری کرده است لبه برش تجهیزات برای انجام جرم آنتی بادی آزمایش علائم کروناویروس.

با توجه به NCH مقامات تنها سه نفر دیگر به بیمارستان در کشور, در دو شهر نیویورک و یادبود جکسون در میامی باید این قطعه از تجهیزات پیشرفته شناخته شده به عنوان VITROS 7600.

آن را به جستجوی آنتی بادی های خاص در خون نشان می دهد که یک فرد شده است در معرض ویروس. آشنا بینی سواب آزمون است که به دنبال قطعات ویروس خود را.

یک بار آن را بالا و در حال اجرا در اواخر ماه مه VITROS 7600 می روند 1,000 آزمون در روز است. توسط اواسط ماه ژوئن ظرفیت خواهد بود تا 2000 آزمون در روز با نتایج را در یک ساعت. تست ظرفیت ذغال سنگ شهرستان در حال حاضر حدود 100 روز با در نظر گرفتن نتایج یک روز یا بیشتر به روند.

نتایج حاصل از این دستگاه جدید که تایید شده برای تست آنتی بادی توسط FDA در حال 99 ٪ دقیق گفت: دکتر دیوید ویلانوا مدیر پزشکی بیمارستان coronavirus تیم پاسخ. برخی از آنتی بادی آزمایش تنها 60 ٪ به 70 ٪ دقیق است.

هدف این است که فقط به دنبال و درمان این بیماری گفت: NCH مدیر عامل شرکت پل Hiltz. آن را نیز به دریافت ذغال سنگ شهرستان و دوباره در حال اجرا به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

بیشتر: جنوب غربی فلوریدا بیمارستان نیاز پلاسما اهدا کنندگان برای بستری COVID-19 بيمار

به سمت این بیمارستان coronavirus تیم در حال کار بر روی پروتکل به عنوان به که می شود برای اولین بار. بهداشت و درمان کارگران و اولین پاسخ بالا خواهد بود در لیست به دنبال کارکنان کلیدی در کسب و کار و دیگران.

بیمارستان ملاقات با مسئولین بیشتر ناپل اتاق بازرگانی و همکاری با دیگران در جامعه سعی کنید به آمده تا با یک روش منظم انجام آزمون.

آن را یک وظیفه دلهره آور اما نه یکی که غیر ممکن است ویلانوا گفت: با توجه به جامعه کار کرده با هم در بحران در گذشته است.

"آنچه ما در طول طوفان ویلما? آنچه ما در طول طوفان ایرما? آن را غیر معقول می خواهید برای تست همه," او گفت:. "بیایید شروع بدانند که چگونه به انجام این کار است."

NCH رئیس هیئت مدیره اسکات Lutgert تاکید کرد هدف این است که برای تست هر کسی که می خواهد به آزمایش می شود.

این روند می تواند ماه ها طول بکشد اما در نهایت مردم می دانید دقیقا همان جایی که آنها ایستاده ویلانوا گفت. "آن را کاملا به ارزش آن."

بیشتر: فلوریدا, خانه های پرستاری محیط ایده آل برای گسترش COVID-19. کارکنان نیاز به آزمون ستایش

تست نمی تواند محدود به ذغال سنگ ساکنان شهرستان به عنوان NCH سیستم بهداشت و درمان به بیماران در لی شهرستان به عنوان به خوبی.

دستگاه خواهد شد در NCH شمالی ذغال سنگ تسهیلات در ایممکلی جاده در نزدیکی Goodlette-فرانک جاده اما خون کشیده می تواند در هر نقطه گرفته شده و به دستگاه توسط پیک Hiltz گفت.

NCH مقامات می گویند که VITROS 7600 هزینه "چند صد هزار دلار" خواستار آن است که یک سرمایه گذاری در جامعه است.

Lutgert گفت که او با اعتماد به نفس ماشین تحویل داده خواهد شد در زمان و نه قربانی به زنجیره تامین مسائل است که باید با تاخیر پزشکی دیگر دنده مانند ماسک و لباس.

افزایش تست را کاهش می دهد این بیمارستان نیاز به دنده محافظ گفت: Jon Kling ارشد پرستاری افسر برای بیمارستان است. دانستن که نمی باید این ویروس به معنی کارکنان نمی خواهد مجبور به پوشیدن ماسک و دیگر دنده تمام وقت او توضیح داد.

ویلانوا گفت: این دستگاه جدید می تواند تست برای بیماری های دیگر و همچنین می تواند برنامه ریزی برای تشخیص بهتر COVID-19 هنگامی که دانشمندان آن را درک کنید بهتر است. "COVID ندارد به پیروی از قوانین بسیار خوب," او گفت:.

پس از اين بحران عبور تجهیزات جدید را می توان مورد استفاده برای پردازش انواع دیگر از آزمایش خون است. اگر زمستان افزایش COVID-19 یا اگر برخی دیگر تهدید پدیدار بیمارستان نمی خواهد که به تکیه بر دیگران برای انجام آن تست Hiltz گفت.

"ما می خواهیم مستقل" او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن