ناپل شروع به ساخت و ساز در فاز دوم خیابان هشتم, پروژه بهبود

بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:02 PM EDT Apr 18, 2020شهر ناپل است که انتظار می رود برای شروع ساخت

توسط ABTINNEWS در 31 فروردین 1399

شهر ناپل است که انتظار می رود برای شروع ساخت و ساز در فاز دوم بهبود خیابان هشتم در این هفته از آوریل 20.

جامعه کلنگی آژانس پروژه فاز دوم را هدف بهبود و پیاده رو و جاده و آب و برق و فاضلاب در امتداد کشش خیابان هشتم, که از دهانه مرکزی خیابان به خیابان هفتم شمالی بر اساس شهر.

پیمانکار ساخت و ساز انتظار می رود که به تعطیل هشتم بین خیابان مرکزی خیابان و خیابان دوم شمالی شروع کرد گفت: آلیسون Bickett یک مهندس ترافیک در خیابانهای شهر و فاضالب بخش.

قابل توجهی در تکمیل این پروژه است و انتظار می رود قبل از روز شکرگزاری است. دو فاز در حال برآورد هزینه به مبلغ 7.5 میلیون. حدود 5 میلیون نفر از این کل است که از سازمان تنظیم مقررات و دیگری 2.5 میلیون دلار است که از بودجه شهرستان.

مرحله اول از هشتمین خیابان پیشرفت های که تحت پوشش خیابان پنجم جنوبی به خیابان مرکزی به پایان رسید در ماه نوامبر. پروژه فاز اول شامل یک میدان در تقاطع خیابان سوم جنوبی و هشتم خیابان جنوبی.

قبل از پیشرفت های, هشتم, خیابان راهرو بود مخلوطی از signalized و غیر signalized تقاطع ها. جاده بود و طیف وسیعی از طرح های محوطه سازی و, با و بدون sharrows و یا به اشتراک گذاشته شده نشانه گذاری های جاده برای دوچرخه سواران و اتومبیل Bickett گفت.

بیشتر: ناپل' خیابان هشتم پروژه می تواند به کاهش تصادفات بلکه متری سلطنتی درختان نخل

بیشتر: ناپل طرح رای در اخلاق ناپل رفراندوم برای اوت اولیه

"آن را نمی باید یک تصویر کامل سازگار با ناپل با نام تجاری ما کامل خیابان های, سیاست ما, آبی مناطق ابتکار درخت فرمان و توسعه مجدد برنامه" Bickett گفت.

"پیشنهادی برای بهبود به سعی کنید برای ایجاد یک چند معین راهرو که فراهم می کند امکانات برای اتومبیل و دوچرخه سواران پیاده در ایجاد بیشتر سازگار خیابان تصویر در محدوده این شهر," او گفت:.

طراحی جاده ها انجام شد Q. Grady جزئی و همکاران. این شهر ساخت و ساز پیمانکار رایت ساخت و ساز ،

برخی از پیشرفت های به خیابان هشتم در هر دو فاز این پروژه شامل بهبود محوطه سازی ارتقاء ذغال سنگ منطقه حمل و نقل اتوبوس در شمال و جنوب و جهت اضافه کردن مداوم خطوط دوچرخه از خیابان سوم جنوبی از طریق خیابان هفتم شمالی Bickett گفت.

شهر امید برای کاهش جاری شدن سیل و بالا و پایین راهرو با اضافه کردن و جایگزینی فاضلاب ورودی Bickett گفت.

ساکنان را ببینید روشنایی پیشرفت های تزئینی نورپردازی جایگزین مسن فلوریدا قدرت و نور سازه. جاده طراحی شده است که بیشتر در فضاهای پارکینگ به ویژه در اطراف کشش خیابان هشتم, نزدیکی NCH بیکر بیمارستان مرکز شهر Bickett گفت.

بیشتر: فاصله و دیالیز نمی تواند جداگانه این ناپل, زن و شوهر

بیشتر: ناپل ارشد مرکز داوطلبان توزیع مواد غذایی و مواد غذایی به محلی سالمندان

فاز دوم این پروژه که می رسد به بیشتر مناطق مسکونی خواهد شد, پیاده رو, در سمت شرق, اما نه طرف غرب خیابان هشتم, از خیابان پنجم شمالی به خیابان هفتم شمالی Bickett گفت. این است که برای محافظت از خواص و محوطه سازی در منطقه Bickett گفت.

"ما حداقل باید پیاده رو در یک طرف جاده در آن منطقه," او گفت:.

عضو شورای Ray Christman رئیس سازمان تنظیم مقررات گفت: به طور کلی هشتم خیابان پروژه نیاز به بهبود در این شهرستان است.

"من به حمایت از این پروژه و بر این باور بود که یک پروژه مهم را به انجام در آن کلیت به بهبود یک کلید راهرو در ناپل که به شدت مورد نیاز ارتقاء و چهره آسانسور" Christman گفت.

"این پروژه در تمامیت آن از خیابان پنجم جنوبی به خیابان هفتم شمالی در یک پروژه است که بسیار مورد نیاز است," او گفت:. "من فکر می کنم آنچه فکر است در حال حاضر برای فاز دو از نظر خیابان پیشرفت های محوطه سازی و مسیرهای دوچرخه سواری و غیره باعث می شود بسیاری از حس."

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن