ناپل به دنبال طرح های پیشنهادی برای یک شرکت حقوقی به نمایندگی از شهرستان

بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:42 PM EDT Jun 30, 2020قانون جدید شرکت می تواند نشان دهنده به شهر ن

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1399

قانون جدید شرکت می تواند نشان دهنده به شهر ناپل شروع بعد از این سال.

شهر برنامه ای برای ارسال یک درخواست برای طرح در هفته آینده به دنبال شرکت های حقوقی است که می تواند ارائه دادستان شهرستان خدمات به ناپل.

برای 23 سال گذشته ناپل شده است و نشان داده شده توسط شرکت حقوقی Roetzel & Andress.

شهرستان امضا آن آخرین توافق با این شرکت در سال 2017 که به ارائه خدمات حقوقی برای دو سال. ناپل تمدید این شهر توافق با Roetzel & Andress در سال 2019. از یک سال تمدید برنامه ریزی شده است به پایان می رسد در ماه سپتامبر.

این شهر اقدامات در طول چند سال گذشته رخ داده است تحت قبلی شورای شهر ناپل. در ماه مارس این شهر انتخاب شهردار جدید و سه شهر جدید نمایندگان است.

شهردار ترزا Heitmann گفت: ناپل با انتشار یک درخواست برای پیشنهاد در مورد "بهترین شیوه های مدیریت."

"ما نمی در واقع قرار دادن یک درخواست برای طرح در بیش از 20 سال" او گفت:. "این دولت است. ما باید کمی بیشتر فعال است."

بیشتر: DeSantis وتو $1.1 M برای ناپل فاضلاب پروژه به منظور بهبود کیفیت آب

بیشتر: ناپل برنامه برای محیط زیست کمیته مشورتی در شار

Heitmann گفت: مهم این است که جدید شورای شهر به درک درستی از آنچه خدمات بخش حقوقی را فراهم می کند و مطمئن است که این شهرستان نظارت بر بودجه خود را.

شهر بودجه بیش از 800.000 دلار برای دادستان شهرستان بخش برای 2019-20 سال مالی. این بودجه شامل هزینه های عملیاتی شهرستان, وکیل قرارداد, هزینه های دادخواهی و دستمزد برای یک دستیار اجرایی با توجه به ژوئن 3 شهرستان در دستور کار یادداشت.

"دلیل اصلی نیز این است که به درک بهتر از آنچه در بودجه است, چه نیاز است" Heitmann گفت. "همچنین در جایی که ما دادخواهی است. این یک چیز خوب است به تجزیه و تحلیل دقیقا چه قانون خدمات ما در حال ارائه."

Heitmann گفت: ناپل برنامه ای برای ارسال این شهر درخواست برای پیشنهاد جولای 6. او گفت که او می خواهم برای دیدن Roetzel & Andress قرار داده و در یک پیشنهاد.

زمانی که اخبار روزانه خواسته Roetzel & Andress اگر این برنامه ریزی برای ارائه یک پیشنهاد به شهرستان شرکت پاسخ داد که آن را به حال "هیچ نظر."

از ماه آوریل Heitmann و شورای شهر باید مورد بحث انتشار یک درخواست برای پیشنهاد. این شورا همچنین در مورد آنچه که آن را برای استخدام یک وکیل در خانه و به نمایندگی از شهرستان.

بیشتر: Collier وزن مراقبت در قانون بودجه برای آموزش و پرورش, ماسک توزیع کمک های غیر انتفاعی

بیشتر: ناپل سرمایه گذاری بازنشستگی غوطه ور در Q1 و منعکس در آوریل و مه. آنچه که برای شهرستان ؟

در نهایت به اجماع رسیده بود به پیش نویس یک درخواست برای پیشنهاد برای خدمات حقوقی از یک شرکت حقوقی است که می تواند نشان دهنده ناپل.

"هنگامی که شما یک شرکت بزرگ آنها می تواند شما را با بسیاری از خدمات حقوقی است که شما نیاز دارید" Heitmann گفت.

پیدا کردن یک دادستان شهرستان

در پیش نویس درخواست برای پیشنهاد ناپل گفت آن است که "به دنبال آگاه نیز واجد شرایط مجوز شرکت با تجربه در شهرستان, شهرستان, محلی و دولت قانون است."

این شهر نیاز به شرکت آگاه از جمله در زمینه مسائل اداری کد اجرای شهرستان منشور و کد احکام پرونده های عمومی و آفتاب و قانون فدرال و ایالتی و ناپل قوانین با توجه به پیش نویس درخواست برای پیشنهاد.

خوب دادستان شهرستان به گرد درک درستی از همه این مسائل که بر شهر گفت: Kurt A. Ardaman رئیس جمهور فلوریدا شهرداری و انجمن وکلای مدافع. Ardaman دارای چندین دهه تجربه و داشتن نمایندگی شهرستانها مانند Belle Isle دوباری, Longwood, باغ زمستان و زمستان در پارک.

"حتی در صورتی که فرد وکیل نیست باید تخصص در کار و اشتغال و یا پیوند دادرسی یا تجدید نظر یا مسائل جنایی, شما نیاز به یک درک اساسی از مناطق مختلف موضوع است که بر شهرهای" Ardaman گفت. "این بسیار وسیع است."

Ardaman گفت: نقش یک دادستان شهرستان حیاتی برای داشتن یک خوبی اجرا شهرستان.

"اگر دادستان شهرستان است که به درستی مورد استفاده توسط کمیسیون شهرستان و بخش سر کمک خواهد کرد که فوق العاده در ساخت مطمئن شوید که هر یک از ساکنین این حقوق محافظت شده," او گفت:.

ناپل پیش نویس درخواست برای پیشنهاد متحده که submittals خواهد بود با توجه اواسط ماه اوت است. انتخاب نهایی و مذاکرات قرارداد خواهد رخ می دهد در اواسط ماه سپتامبر.

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن