ناپل برنامه برای محیط زیست کمیته مشورتی در شار

بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:35 PM EDT Jun 26, 2020یک ناپل کمیته مشورتی با تمرکز بر مسائل زیست

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

یک ناپل کمیته مشورتی با تمرکز بر مسائل زیست محیطی در این شهر است و نه یک واقعیت است.

در مارس و در اولین جلسه شورای جدید شهر ناپل شورای منتخب در ماه مارس شهردار ترزا Heitmann اعلام کرد قصد خود را برای ایجاد شهر جدید تخته متمرکز بر محیط زیست و مسائل اقتصادی.

Heitmann در مارس جلسه منصوب عضو شورای شهر ری Christman به توسعه ماموریت های زیست محیطی کمیته مشورتی.

تقریبا سه ماه بعد از ناپل شورای شهر در جلسه خود در هفته گذشته به اجماع رسیده به ادامه با ایجاد یک رسمی یا غیر رسمی کمیته متمرکز بر محیط زیست در این زمان.

"من مطمئن هستم که در حال حاضر ما نیاز به شما حرکت رو به جلو...," Heitmann گفت: در این شهرستان در نشست ژوئن 17. "من احساس اعتماد به نفس ما در حال حرکت رو به جلو در پرداختن به مسائل زیست محیطی است."

بیشتر: Heitmann خواستار وحدت در ناپل در اولین جلسه شورای شهر به عنوان شهردار

بیشتر: ناپل سرمایه گذاری بازنشستگی غوطه ور در Q1 و منعکس در آوریل و مه. آنچه که برای شهرستان ؟

Christman گفت که زمانی که او در حال توسعه این کمیته متوجه است که یک سازمان هیئت مدیره ایجاد شده توسط شورای شهرستان خواهد ماشه دولت آفتاب قانون مورد نیاز است.

در زیر آفتاب قانون در فلوریدا گونه جلسات از هر هیئت مدیره که در آن مقام عمل گرفته شده اعلام می شود جلسات عمومی دولت قانون می گوید.

"آنچه در آن معنی به نظر من اگر ما قصد داریم برای انجام این کار ما نیاز به انجام آن به طور رسمی" Christman گفت. "که ممکن است توسط فرمان. ما نیاز به اقدام و رفتن در مورد انجام این کار در راه حق است."

Christman گفت که او هنوز هم می خواهم برای دیدن در شورای شهر شکل های زیست محیطی کمیته مشورتی در آینده است. "زمان است و نه فقط حق" در این لحظه به خصوص به عنوان شهر دستگیره coronavirus همه گیر است.

"من فکر می کنم وجود شایستگی برای احداث در آینده توسط فرمان محیط زیست, کمیته مشاوره" Christman گفت. "یک جایگزین برای آن در نظر من خواهد بود نگاهی به برنامه ریزی هیئت مشاوران و نگاه به طور رسمی در حال گسترش ماموریت خود را فراتر از مسائل آنها مسئول در حال حاضر نیز در برخورد با محیط زیست مهم است."

بیشتر: Collier وزن مراقبت در قانون بودجه برای آموزش و پرورش, ماسک توزیع کمک های غیر انتفاعی

بیشتر: ناپل شورای شهر رای به اجرای منطقه بندی در پیشرفت برای ارتفاع ساختمان پارکینگ

گام های بعدی

در حالی که این شهر را هنوز رتبهدهی نشده است ایجاد رسمی هیئت مدیره Christman جمع آوری اسامی افراد در جامعه است که می تواند توصیه او را به صورت جداگانه در مسائل زیست محیطی شهر مواجه است.

برخی از کسانی که در مسائل خاص شامل مدیریت شهر دریاچه و ساحل دهانه حذف پروژه با توجه به ژوئن 10 یادداشت از Christman به ناپل شورای شهر.

در این یادداشت Christman ذکر شده هشت ساکنان شهر با او صحبت کرد که باید در زمینه های مختلف در مسائل زیست محیطی که می تواند خدمت در کمیته مشورتی.

"بر اساس منحصر به فرد به عنوان یک فرد عضو شورای شهر, من قصد دارم به برنامه ریزی برای ادامه کار با این مردمی به عنوان مشاور به من به عنوان من کار بر روی مسائل مهم هستند که به شهر" Christman گفت.

افراد ذکر شده در این یادداشت عبارتند از:

  • جودی Hushon یک عضو هیئت مدیره محافظت از جنوب غربی فلوریدا
  • جو Karaganis بازنشسته وکیل
  • استن Karpf یک عضو هیئت مدیره از خلیج فارس در ساحل انجمن آپارتمان
  • جیک McGarry بازنشسته وکیل
  • میشل سیگر بازنشسته محیط زیست وکیل
  • Jo Ann Smallwood یک معمار
  • Sharda Spahr عضو Moorings خلیج شهروند کمیته مشورتی
  • باربارا والکر با ناپلی شرکت

بیشتر: هیچ مسیرهای دوچرخه سواری برای کشش از ساحل خلیج فارس بلوار ناپل شورای اسلامی می گوید:

بیشتر: برخی از ساکنان ناپل نگران نگاه جدید به صورت نمادین در بلوار خلیج ساحل

اگر دو یا بیشتر از اعضای شورای شهر ناپل حضور در هر جلسه توسط Christman با یک مشاور آفتاب قانون نیاز به مطلع می شود و مجاز به شرکت در دقیقه خواهد بود گرفته شده و یک رکورد خواهد بود ساخته شده است گفت: شهر ناپل وکیل جیم فاکس.

"شورای شهر است راه اندازی این جلسات انتخاب شرکت کنندگان دادن وظایف یا مسئولیت های خود را به هر کمیته است نه نظارت بر عامل کنترل و یا در غیر این صورت ساخت این کمیته بخشی از دولت در شهرستان و یا در غیر این صورت شرکت در آنچه که آقای Christman در حال انجام" روباه گفت: در یک ایمیل.

"هر دو به عنوان یک شهروند و به عنوان یک انتخاب رسمی آقای Christman است به مشورت با هر کس و هرجور بخواهد," روباه گفت.

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن