ناپل بیشتر ناپل آتش روسای میان هفت نامزد مارکو جزیره آتش پست

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 3:12 PM EDT Jul 23, 2020آتش ستاد برای شهر ناپل و بیشتر ناپل آتش نجات منط

توسط ABTINNEWS در 3 مرداد 1399

آتش ستاد برای شهر ناپل و بیشتر ناپل آتش نجات منطقه و محلی بازنشسته و معاون هستند و سه نفر از هفت نامزد ریاست جمهوری در حال حاضر در نظر گرفته شده برای آتش سوزی-نجات رئیس موقعیت در شهرستان مارکو جزیره کار نرم افزار اسناد و مدارک نشان می دهد.

شهر دریافت 19 کار برنامه و شروع به مصاحبه با هفت نامزد ریاست جمهوری در هفته گذشته, شهرستان, مدیر, Mike McNees گفت.

مارکو جزیره آتش نجات رئیس Michael D. مورفی است که در خدمت این جزیره به عنوان رئیس برای 19 سال گذشته است و بازنشستگی پس از 50 سال در آتش-خدمات امداد و نجات. آخرین روز خود را در کار خواهد بود ژوئیه 31.

کیسی Lucius دستیار به شهر, مدیر نوشته در ایمیل های جمعه که McNees ممکن است انتخاب نهایی را به عنوان به زودی به عنوان در هفته آینده خواهد بود که به دنبال دور دیگری از مصاحبه.

"شورای شهر نمی خواهد شرکت در مصاحبه و یا فرآیند انتخاب در هر شهر ما" منشور Lucius نوشت.

تاریخ نهایی مصاحبه نامشخص است که از روز شنبه با توجه به Lucius.

بیشتر: مارکو جزیره شورای شهر به افتخار بازنشستگی آتش نجات رئیس Michael Murphy

و: مارکو جزیره آتش نجات رئیس مورفی: در حال آتش نشان به معنی داشتن دو خانواده

پیت DiMaria از شهر ناپل شد و آتش نجات رئیس چهار سال پیش پس از افزایش از طریق صفوف از سال 1989 شروع به عنوان یک آتش نشان با توجه به رزومه کاری خود را. در سال 1991 او پیشنهاد شد به راننده مهندس در سال 1996 به ستوان و در سال 2005 به گردان ارشد.

DiMaria فارغ التحصیل از Broward آتش آکادمی در سال 1989 و اتحاد گرفته شده چندین کالج و دوره های پس از آن.

او باعث شده است که این شهر COVID-19 استراتژی کاهش ایجاد شده در پنج سال برنامه ریزی استراتژیک برای اداره و مدیریت چند میلیون دلار پروژه گنجانیده شده است که این ستاد با آتش نشانی ایستگاه شماره 1, از جمله یک عملیات اورژانس مرکز با توجه به برنامه خود.

Kingman D. Schuldt شده است رییس آتش نشانی بیشتر ناپل آتش نجات منطقه از سال 2012 با توجه به رزومه کاری خود را. او شروع به عنوان یک آتش نشان در Sunrise, Florida در سال 1984 شد و گردان ارشد 10 سال بعد. در سال 2000 او معاون در هیالیا گاردنز فلوریدا.

شروع در اواخر سال 2008 Schuldt به طور خلاصه به عنوان دولت و مسئول امور مالی از ساحل بوینتون آتش نشانی تا او را استخدام کرد تا در ناپل به عنوان معاون رئیس در سال 2010. یک سال بعد او دستیار ارشد.

Schuldt فارغ التحصیل از Broward کالج در رشته آتش-علم و فناوری و بری از دانشگاه با مدرک لیسانس در مدیریت عمومی هر دو به دست آمده در 1990s.

Schuldt درگیر شده است در تحکیم چندین آتش سوزی مناطق و پیشرو آتش نشانی-خدمات امداد و نجات موافقت نامه با وزارت امور خارجه و حمل و نقل ذغال سنگ شهرستان و باتلاقی شهر.

کریستوفر بایرن, مدیریت اضطراری هماهنگ کننده شهر از مارکو جزیره پس از سال 2017 بازنشسته از مارکو آتش نجات بخش در سال 2016 به عنوان معاون رئیس پس از خدمت وجود دارد برای 33 سال.

بایرن شروع کار خود را به عنوان یک آتش نشان و امدادگر in1983 شد و یک راننده مهندس در سال 1991 با توجه به رزومه کاری خود را. پنج سال بعد او پیشنهاد شد به ستوان و در سال 1998 به تغییر فرمانده.

بایرن فارغ التحصیل شد و در سال 1989 از ادیسون جامعه دانشگاه به عنوان یک امدادگر. در سال 1997 او فارغ التحصیل با مدرک دیپلم در آتش علم و یک حرفه ای در رشته های پزشکی اورژانس خدمات.

در سال 2003 بایرن فارغ التحصیل از هاجز دانشگاه با مدرک لیسانس در مدیریت است.

به عنوان مدیریت اضطراری هماهنگ کننده بایرن در حال حاضر مدیریت دو فدرال اعلام کرد فاجعه حوادث: طوفان ایرما و COVID-19 بیماری همه گیر.

بایرن مسئول هماهنگی این شهر FEMA کمک های عمومی پروژه توسعه آسیب موجودی و روند بازپرداخت اموال ادعا بیمه و مدیر پروژه برای تمام شهرستان تعمیر پروژه پس از طوفان ایرما محصل در این جزیره در سال 2017.

دیگر نامزدهای Roderick Wayne مور کاپیتان بازنشسته جکسون آتش نجات; Jeffrey A. لوکاس معاون رییس آتش نشانی و آتش مارشال با فورت Lauderdale آتش نجات; Bruce D. Angier منطقه رئیس آتش نشانی با Broward کلانتر آتش نجات; و John S. Flynn, دستیار ارشد با نیویورک آتش نشانی.

تماس با عمر در omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او در توییتر دنبال as @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن