ناپل شورای شهر رای به اجرای منطقه بندی در پیشرفت برای ارتفاع ساختمان پارکینگ

بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:42 PM EDT Jun 17, 2020ناپل شورای شهر آغاز یک مکث چهارشنبه در پرداز

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

ناپل شورای شهر آغاز یک مکث چهارشنبه در پردازش برنامه های کاربردی برای واریانس به ساختمان تجاری ارتفاعات در این شهر و قوانین پارکینگ در خیابان پنجم جنوبی.

این شورا رای 6-0 به اجرای آنچه شناخته شده به عنوان "منطقه بندی در پیشرفت" برای ارتفاع ساختمان در مناطق تجاری در سراسر شهر بود و پارکینگ در خیابان پنجم جنوبی ویژه پوشش منطقه. عضو شورای Gary قیمت حاضر نیست برای رای.

منطقه بندی در پیشرفت برای این دو مورد را در محل به مدت شش ماه با توجه به قطعنامه زبان.

قبلی پوشش: ناپل شورای شهر در نظر توقف ارتفاع ساختمان مرکز شهر پارکینگ واریانس

به علاوه ترجمه: شهر ناپل آرا به طور کامل بازگشایی سواحل با محدود پارکینگ

تحت ى در پیشرفت قطعنامه های این شهرستان می تواند در پذیرش برنامه های کاربردی برای واریانس به ارتفاع ساختمان در مناطق تجاری در سراسر شهر و پارکینگ کاهش در خیابان پنجم جنوبی منطقه, اما این شهر نمی خواهد روند برنامه تا منطقه بندی در پیشرفت به پایان می رسد.

در حالی که منطقه بندی در حال پیشرفت است که در محل شورای شهر برنامه های خود را به آدرس ممکن است تغییرات در کدهای شهرستان با توجه به ارتفاع ساختمان و پارکینگ.

پیش نویس یک فرمان را نشان می دهد این شهر ممکن است در نظر روشن است که ارتفاع ساختمان در مناطق تجاری خواهد شد در 42 پا بدون استثنا.

ترجمه: هواپیما های کوچک سرزمین من-75 عازم جنوب خط در نزدیکی پاین ریج جاده در ناپل

این شهرستان که نیاز به در محل مسکونی و پارکینگ و نمی خواهد اجازه می دهد پارکینگ کاهش توسط آزمون تحليل واريانس و نیاز به تجزیه و تحلیل و یا متشکرم نوکر موافقت نامه با توجه به یکی دیگر از پیش نویس فرمان.

این شهر برنامه ریزی و مشاوره هیئت مدیره بعد از این سال است انتظار می رود به بررسی هر گونه تغییر در کدهای شهرستان قبل از اقلام خواهد بازگشت به ناپل شورای شهر.

"ما به دنبال در یک فرایند است که احتمالا یکی دیگر از سه ماه" گفت: عضو شورای Ray Christman.

دانیل Hudson, معاون رئیس جمهور از سیاست های عمومی برای منطقه ناپل Board of Realtors صحبت در مخالفت با منطقه بندی در پیشرفت و پیشنهاد فرمان زبان پرداختن به پارکینگ در خیابان پنجم.

"در حالی که ما قدردانی از همه از ملاحظه نظر با توجه به این همه اعضای شورای ما دوست داریم که به اذعان عضو شورای قیمت و متفکر و تحلیل این موضوع در روز دوشنبه" او گفت:.

در یک کارگاه عمومی دوشنبه, قیمت گفت: این امر می تواند یک "اشتباه" به تصویب بندی در پیشرفت قطعنامه.

"من یک مشکل با اعمال مجموعه ای از محدودیت های اعمال شده بر هر صاحب ملک هر صاحب کسب و کار در یک دوره زمانی که در آن ما ندارد و بسیاری از ورودی" قیمت روز دوشنبه گفت:.

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن