ناپل شورای شهر در نظر توقف ارتفاع ساختمان مرکز شهر پارکینگ واریانس

بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:09 PM EDT Jun 16, 2020ناپل شورای شهر است که با توجه به توقف پردازش

توسط ABTINNEWS در 27 خرداد 1399

ناپل شورای شهر است که با توجه به توقف پردازش برنامه های کاربردی برای واریانس به ساختمان تجاری ارتفاع قوانین سراسر شهر بود و قوانین پارکینگ در خیابان پنجم جنوبی در حالی که شورای طول می کشد تا تغییرات بالقوه به شهرستان کدهای.

فرایند شناخته شده به عنوان "منطقه بندی در پیشرفت" برنامه ریزی شده است برای بحث و گفتگو در جلسه شورای شهر روز شنبه.

تحت ى در پیشرفت شهرستان کارکنان را می توانید در ادامه به پذیرش برنامه های کاربردی برای واریانس به ارتفاع ساختمان در مناطق تجاری در محل پارکینگ مورد نیاز و پارکینگ کاهش در خیابان پنجم جنوبی ویژه, پوشش, ناحیه, اما این شهر نمی خواهد روند برنامه تا منطقه بندی در پیشرفت کامل است با توجه به پیش نویس شهرستان قطعنامه.

اگر تایید شده در شنبه جلسه ى در حال پیشرفت خواهد بود در محل تا شش ماه و یا می تواند در نهایت قبل از آن اگر کدهای شهرستان در حال اصلاح و یا ناپل شورای شهر انتخاب می کند برای پایان دادن به منطقه بندی در پیشرفت با توجه به شهر ،

در حالی که منطقه بندی در حال پیشرفت است در محل شهرستان است که انتظار می رود به در نظر گرفتن تغییرات کدهای مربوط به ارتفاع ساختمان و پارکینگ.

با توجه به پیش نویس یک فرمان شهرستان, این شهرستان خواهد روشن است که ارتفاع ساختمان در مناطق تجاری مجموعه در 42 پا و بدون استثنا اجازه داده می شود.

با توجه به یکی دیگر از پیش نویس فرمان این شهرستان نیاز به مسکونی و پارکینگ به سایت و نمی خواهد اجازه می دهد پارکینگ به کاهش واریانس پارکینگ نیاز به تجزیه و تحلیل و یا خارج از سایت نوکر توافق نامه.

ترجمه: شهر ناپل آرا به طور کامل بازگشایی سواحل با محدود پارکینگ

به علاوه: ناپل لغو چهارم جولای رژه و آتش بازی در میان همه گیر

پتانسیل عمل می آید تنها سه ماه پس از رای دهندگان انتخاب شهردار جدید و سه شهر جدید نمایندگان که در طول مبارزات انتخاباتی گفت: آنها می خواستند برای حفظ شهر از شهر های کوچک جذابیت.

هر گونه تغییرات به شهرستان کدهای مربوط به ارتفاع ساختمان و پارکینگ خواهد بود بعد بررسی شده در این سال با برنامه ریزی هیئت مشاوران و سپس توسط شورای شهر گفت: شهرستان برنامه ریزی مدیر رابین خواننده در یک کارگاه عمومی دوشنبه.

در این کارگاه نمایندگان مورد بحث و بررسی چگونگی منطقه بندی در پیشرفت قطعنامه برای ارتفاع ساختمان و پارکینگ کار می کنند اگر آنها تایید شده است.

"من فکر می کنم که این موضوع ما نیاز به آدرس در حال حاضر در دوره بعد از ماه" عضو شورای Ray Christman گفت: از ارتفاع ساختمان و پارکینگ. "من فکر می کنم منطقه بندی در پیشرفت مناسب است به عنوان یک ابزار به ما زمان برای انجام این کار در هر دو از این مسائل است."

بیشتر شبیه به این: هیچ مسیرهای دوچرخه سواری برای کشش از ساحل خلیج فارس بلوار ناپل شورای اسلامی می گوید:

در دیگر اخبار: ذغال سنگ شهرستان برطرف محدودیت در کوتاه مدت اجاره برای تعطیلات در محل با توجه به کروناویروس

عضو شورای Gary قیمت گفت که او فکر نمی کنم آن را مناسب برای عبور از منطقه بندی در پیشرفت قطعنامه. او گفت که او نگران بود در مورد عدم ورودی عمومی در خارج از فصل ماه های تابستان.

"من فکر می کنم این یک اشتباه بزرگ به تصویب این دو منطقه بندی در پیشرفت," او گفت:.

دانیل Hudson, معاون رئیس جمهور از سیاست های عمومی از منطقه ناپل Board of Realtors صحبت در مخالفت با این پیشنهاد پیش نویس فرمان زبان برای پارکینگ در خیابان پنجم. او پرسید: این شورا به بررسی همه گزینه ها و نه با عجله به یک تصمیم.

"ما نگران آن است که فرمان را پیشنهاد می کند به اندازه کافی آدرس ما چگونه حل و فصل مشکلات پارکینگ در خیابان پنجم و نه ما احساس می کنیم آن را می توان به اندازه کافی امداد به نفع هر دو تجاری و مسکونی منافع به خصوص در حال حاضر به عنوان جامعه شروع به بازگشایی و بازیابی از COVID-19 بحران" او گفت:.

این شهرستان به اجرا در منطقه بندی در پیشرفت قطعنامه های قبل از. در سال 2019 قبلی شهر ناپل به تصویب شورای منطقه بندی در پیشرفت قطعنامه مربوط به فضای ناهار خوری مجوز مصوبات.

در ماه فوریه و پس ناپل شورای شهر تغییر روند تصویب برای همه, هوای آزاد, ناهار خوری مجوز به شرکت از طریق شورای.

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن