ناپل لغو چهارم جولای رژه و آتش بازی در میان همه گیر

بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 11:53 AM EDT Jun 3, 2020ناپل چهارم جولای رژه و آتش بازی لغو شده است.

توسط ABTINNEWS در 14 خرداد 1399

ناپل چهارم جولای رژه و آتش بازی لغو شده است.

ناپل شورای شهر روز شنبه رای دادند به اتفاق آرا به لغو دو سالانه روز استقلال رویدادها با توجه به نگرانی های اطراف گسترش coronavirus.

"من متاسفم برای این جامعه که نمی توانند به یک جشن بزرگ آمریکایی در کشور ما اما تحت شرایط فعلی آن چیزی که حق انجام" شهردار ترزا Heitmann گفت.

قبلی پوشش: ناپل برای تصمیم گیری در مورد چهارم جولای رژه و آتش بازی

و: ذغال سنگ کمیسیون محدودیت در دسترسی به ساحل آخر هفته

جمعیت زیادی آمده به ناپل برای هر دو رویداد با توجه به این شهرستان است. چهارم ژوئیه رژه رخ می دهد که در صبح می تواند در قرعه کشی حدود 10000 نفر به مرکز شهر ناپل. سالانه آتش بازی در شب می توانید در قرعه کشی حدود 25000 به ناپل سواحل است.

استقلال روز جمعه لغو شده است در بسیاری از جوامع در سراسر کشور. اگر حوادث برگزار شد در ناپل مسئولان شهرستان گفت: شورای جمعه آنها نگران ساکنان از دیگر بخش های دولت آینده به ناپل منجر به حتی جمعیت بزرگتر.

"من فکر می کنم این امر می تواند آرزوی هر کس در این شورا قادر به برگزاری این رویداد و این باعث تاسف من است که ما به این نقطه که در آن ما نیاز به در نظر گرفتن صرف نظر کردن از این فرصت به جولای چهارم رژه و آتش بازی" معاون شهردار تری Hutchison گفت. "متاسفانه من فقط نمی بینید یک راه رو به جلو در این نقطه در زمان."

حوادث در مقیاس بزرگ لغو شده است در سراسر کشور با توجه به کروناویروس در طول چند ماه گذشته.

مارکو جزیره و ذغال سنگ شهرستان را اخیرا لغو چهارم جولای حوادث.

مارکو جزیره رای دادند مارس 18 به لغو سالانه روز استقلال نمایش آتش بازی در این شهر است. ذغال سنگ شهرستان روز شنبه را تایید نمی کند Fourth of July fireworks است که برگزار شده است در بهشت ساحل ورزشی و برنامه های ویژه پیچیده است.

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.

در دیگر اخبار: صدها نفر از جوانان مارس در مرکز شهر ناپل در اعتراض به خشونت پلیس نژادی و بی عدالتی

و: معترضان رسیدن به گوردون رودخانه پس از راهپیمایی ایالات متحده 41 در دومین شب از اعتراضات در ناپل



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن