فرودگاه ناپل مطالعه نگاه به سر و صدا قرار گرفتن در معرض سطوح اقدامات کاهش

بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 12:21 PM EDT Jul 24, 2020یک مطالعه سر و صدا در جریان است در ناپل فرو

توسط ABTINNEWS در 4 مرداد 1399

یک مطالعه سر و صدا در جریان است در ناپل فرودگاه.

این فرودگاه در فرآیند اداره هوانوردی فدرال قسمت 150 سر و صدا مطالعه که اندازه گیری سر و صدا در فرودگاه و بررسی چگونگی قرار گرفتن در معرض تاثیر می گذارد و مناطق اطراف آن.

کل هزینه این مطالعه $1.4 میلیون $600,000 تحت پوشش توسط FAA با توجه به فرودگاه.

"آن را داوطلبانه اندازه گیری است که یک فرودگاه اپراتور متعهد در به رسمیت شناختن اثرات که هواپیما overflight و سر و صدا قرار گرفتن در معرض در یک جامعه گفت:" کریس Rozansky به ناپل فرودگاه اقتدار مدیر اجرایی.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: SWFL فرودگاه دیده می شود یک چشم انداز مثبت در تقاضای مسافر

نتایج حاصل از این مطالعه را "کمک به فرودگاه بود به بهترین شکل ممکن همسایه آن می توان گفت:" دانا Messer عضو ناپل فرودگاه اختیارات هیئت کمیسیون.

"این کمک می کند تا ایجاد یک گفت و گو بین جامعه و فرودگاه" Messer گفت. "آن را فراهم می کند که فرصت پرداختن به جامعه نگرانی در مورد سر و صدا. در همان زمان آن را حفظ ایمنی و قابلیت های عملیاتی فرودگاه."

دو بخش

بخشی 150 مطالعه شامل دو مرحله است. مرحله اول سر و صدا قرار گرفتن در معرض نقشه های فاز تعیین کننده موجود و آینده سر و صدا قرار گرفتن در معرض سطوح.

"مجموعه داده ها برای به دست آوردن درک درستی از عملیات در فرودگاه ناوگان ترکیبی از هواپیما با استفاده از فرودگاه و ورود و خروج روش ها و الگوهای که به دنبال در اطراف هنگامی که نزدیک شدن و یا خروج از فرودگاه" Rozansky گفت.

این مطالعه به نظر می رسد در پروازهای داخل و خارج از فرودگاه در طی یک سال گفت: Mike آرنولد یک مدیر پروژه با علوم محیط زیست همکاران که به عنوان ناپل فرودگاه مشاور برای مطالعه است.

اطلاعات تجزيه و تحليل قرار داده و به یک مدل است که محاسبه صدای اطراف فرودگاه آرنولد گفت.

ناپل فرودگاه اقتدار در حال حاضر یک سوم از راه را از طریق مرحله اول آرنولد گفت.

فاز دوم مطالعه سر و صدا و سازگاری برنامه با تمرکز بر اقدامات این فرودگاه می تواند به کاهش سر و صدا. کسانی که اقدامات بعد از آن را مشاهده کنید به FAA.

"ما در واقع نگاهی به پتانسیل تغییرات در نحوه هواپیما عمل و متفاوت کاهش تکنیک های که آدرس اثرات تعیین کنیم که در مرحله اول" آرنولد گفت.

توسعه جامعه ضروری است به مطالعه آرنولد گفت.

"یک عنصر کلیدی از مطالعه است که برای انجام یک کار واقعا قوی امداد رسانی عمومی تلاش برای مطمئن شوید که شما را در درک جامعه, نگرانی های مرتبط با صدا و جامعه را درک در مورد عملیات در فرودگاه" آرنولد گفت.

فرودگاه ایجاد کرده است ویژگی های یک کمیته مشورتی از اعضای جامعه که زندگی می کنند, شمال, شمال غربی و جنوب شرقی از فرودگاه. این کمیته همچنین شامل فعال خلبانان و نمایندگان جامعه کسب و کار مانند منطقه ناپل Board of Realtors و خیابان پنجم و خیابان سوم جنوبی حوزه های کسب و کار.

در ماه فوریه این فرودگاه انجام شده عمومی اولیه توسعه کارگاه های مورد مطالعه است. بیشتر توسعه برنامه ریزی شده است این سقوط.

گذشته سر و صدای اقدامات

بخش جاری 150 سر و صدا مطالعه بخشی از یک تاریخچه از تلاش های این فرودگاه ناپل گرفته است به آدرس و یا کاهش سر و صدا از فرودگاه عملیات.

با توجه به این فرودگاه اولین مستند عنوان مثال قرار دادن روش در محل به منظور کاهش سر و صدا شد و در سال 1978. برخی از این اقدامات شامل حداقل هواپیما در ارتفاعات بیش از شهر و خاص مسیرهای پرواز برای به حداقل رساندن سر و صدا.

در سال 1987 به ناپل فرودگاه اقتدار خود را به اتمام بخش اول 150 مطالعه است.

قدرت ایجاد سر و صدا سازگاری کمیته در سال 1997. کمیته مطالعات نویز در فرودگاه و بررسی تلاش ها برای کاهش سر و صدا.

نه-عضو کمیته ملاقات در طول سال. بعد از آن جلسه برنامه ریزی شده است که در ماه اکتبر.

در سال 1998 فرودگاه تایید 24 ساعته بان کی مون در مرحله 1 جت عملیات بلندترین هواپیمای جت با توجه به FAA. فرودگاه اجرا 24 ساعته بان کی مون در تمام مرحله 2 عملیات هواپیما در اوایل 2000s.

ناپل فرودگاه اقتدار آغاز بخش دیگری از 150 سر و صدا مطالعه در سال 2008 اما دو سال بعد متوقف پروژه. فرودگاه مشخص است که آن را ادامه خواهد داد با این موجود سر و صدا سازگاری با تلاش در حال حاضر در محل با توجه به این فرودگاه را در تاریخ است.

در فرودگاه دریافت آنچه که آن را "سر و صدا نظر" بر روی وب سایت خود از جمله دسته بندی های اختلال خواب, خانه, لرزش و گفتگو وقفه. در سال مالی 2018, فرودگاه دریافت 101 نظرات. فرودگاه دریافت 114 دیدگاه در مالی 2019 با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط فرودگاه.

فرودگاه نیز دریافت نظرات در طول مطالعه.

سر و صدا دیدگاه در حال حاضر بالاتر در مالی سال 2020 به عنوان مطالعه است که در جریان Rozansky گفت. فرودگاه دریافت کرده 279 نظر را از طریق 30 ژوئن با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط فرودگاه.

شرکت کنندگان از خانه باز حوادث در فوریه مشترک نظرات در مورد موارد مانند صدای هواپیما, پرواز, راه و روش این پژوهش با توجه به بررسی اجمالی از محیط زیست علم همکاران.

بیش از 10 سال گذشته جت عملیات در فرودگاه افزایش یافته است و این فرودگاه به عنوان یک راننده اقتصادی در ناپل منطقه Rozansky گفت.

"شده است وجود دارد هرگز زمان بهتری برای به روز رسانی نویز مطالعه" Rozansky گفت.

با راه: چگونه پارکینگ ساحل تعطیلی صدمه دیده SWFL شهرها و استان ها

و: وظیفه نیروی اعضا هنوز هم اشتباه در مورد روند نیاز برای پیشنهاد تلفات جاده

بیشتر بدانید

آنلاین: www.flynaples.com/noisestudy

ارسال یک نظر: www.flynaples.com/comments

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن