من PrepZone: Sebastian رودخانه Cristian McAdams هنوز اهداف برای پیگیری

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT 29 مه سال 2020من PrepZone فرصتی است برای دانش آموزان

توسط ABTINNEWS در 11 خرداد 1399

من PrepZone فرصتی است برای دانش آموزان ورزشکار در گنج ساحل به داستان های خود را بگویید و یا نوشتن و یا دیکته آنها. نویسنده Cristian McAdams ارشد آهنگ ورزشکار در سباستین رود. او اجرا می شود 1600 متر است و یک عضو از کوسه 4x800 متر رله تیم رسیده است که این منطقه دیدار 2019. McAdams که dicatated این داستان به TCPalm خبرنگار ورزشی جان Santucci یکی از سه ورزشکار که نویسنده داستان های خود را به عنوان بخشی از TCPalm ارشد سلام.

من مانند در حال اجرا یک مقدار زیادی.

شما فقط می توانید با انتشار هر چیزی که شما در حال رفتن را از طریق و آن را واقعا یک احساس خوب زمانی که شما دریافت نتایج پس از شما کار قرار دهید. آن را یکی از رشته های ورزشی که در آن شما واقعا نمی تواند هر کلید های میانبر.

پدر من زد آهنگ در دبیرستان و من می خواستم به دنبال رد پای او بیش از حد.

من واقعا به دنبال به من ارشد آهنگ فصل است.

آن را مانند من تا به حال دستیابی به موفقیت صلیب کشور فصل یا هر چیزی, اما من تا به حال برنامه های بزرگ از شکستن a 5-minute mile و من هرگز فرار 800 تا آنجا که من در سال گذشته. نیز وجود دارد یک دسته از بچه ها در این تیم و آن را سرد به اویختن با آنها.

ارشد سلام: تجلیل بهار سال 2020 گنج ساحل-منطقه ورزشی فارغ التحصیلی کلاس

این عمل باعث می شود یک کل خیلی آسان تر زمانی که شما می دانید این بچه ها و شما می توانید با فشار هر یک از دیگر خیلی بیشتر است. آن را مانند یک خانواده تقریبا. شما را وادار به دانستن هر دیگر خیلی بیشتر است و این کمک می کند تا زمانی که شما در حال انجام حوادث – به خصوص رله حوادث. آن را کمک می کند تا بدانید که فرد می تواند وزن خود را.

من می دانستم که این آخرین سال برای من در دبیرستان, اما من هرگز تحت فشار قرار دادن خودم. من در زمان هر رویداد آن را به عنوان آمد. این فصل واقعا خوب قبل از خاموش کردن.

ما ضربه زدن تیم در 4x800 که ما تا به حال مشکلات با گذشته و آن را دنبال خواهم ما را به برنده شدن در این منطقه عنوان شده است. من تا به حال هرگز هر چیزی را انجام داده بود که قبل از.

و من واقعا به شکستن 5 دقیقه در مایل. من بهترین زمان 5 دقیقه و 6 ثانیه است.

من واقعا افتخار از آن زمان به این دلیل که مایل است همیشه مورد علاقه من بوده است نژاد. من همیشه به دنبال به جلو به شکستن 5 دقیقه و آموزش من انجام داده ام واقعا کمک کرد.

حتی اگر این فصل به پایان رسید اوایل من هنوز هم فکر می کنم من می توانید آن را شکستن. آن را هنوز هم یک هدف از معدن.

ما تا به حال یک آهنگ دیدار روز شنبه قبل از آخرین روز مدرسه. دوستان که بازی چوگان سرپهن گفت: این امر می تواند آخرین آهنگ دیدار و من از شنیدن در مورد NBA و تمام ورزش های دیگر که تعطیل. من در انکار بود اما سپس آن را به من رسید. آن من ناراحت چون من فکر نمی کنم ما را به آینده.

من قطعا انجام آن را از دست ندهید به خصوص خانه ما دعوتی چون من که قرار بود برای اجرای اسبدوانی و آن را یک رویداد بزرگ در خانواده است. من هرگز به اجرا شد که در آن بد شانسی. گاهی اوقات من فکر می کنم در مورد چگونه به خوبی ما انجام داده اند می تواند در مناطق.

من واقعا آرزو می کنم من می خواهم که رفته برای پیگیری من سال اول. این بزرگترین حسرت من در دبیرستان بود.

من فکر کردن در مورد بسیج در نیروی دریایی اگر من به رفتن به کالج. اگر من هرگز دوباره اجرا این بود که بهترین چیزی که من می توانم انجام داده اند در مدرسه بالا است.

آن را به طور کامل ارزش همه کار سخت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن