من PrepZone: John Carroll کاتولیک و سافتبال را Cami بیتس امیدوار بودم برای یکی دیگر از سفر به چهار نهایی

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:00 AM EDT مه 30 سال 2020من PrepZone فرصتی است برای دانش آموزان

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

من PrepZone فرصتی است برای دانش آموزان ورزشکار در گنج ساحل به داستان های خود را بگویید و یا نوشتن و یا دیکته آنها. نویسنده Cami بیتس ارشد و سافتبال بازیکن در جان کارول کاتولیک. بیتس طلایی قوچ' leadoff hitter وظیفه بود ضربه .619 با دو برابر هفت پایگاه های دزدیده شده و 11 اجرا می شود گل در هشت بازی قبل از خاموش کردن. بیتس هم بود اول-تیم تمام منطقه بازیکن بسکتبال و امضا کرده به بازی بسکتبال در کوه Aloysius کالج در پنسیلوانیا است. بیتس که dicatated این داستان به TCPalm خبرنگار ورزشی جان Santucci یکی از سه ورزشکار که نویسنده داستان های خود را به عنوان بخشی از TCPalm ارشد سلام.

آن را قطعا انتظار می رود که ما در حال رفتن به چهار نهایی در هر سال است.

ما از آن ساخته شده و چهار سال در یک ردیف. من بازی در این تیم دو سال گذشته است.

آن مقدار زیادی از کار سخت گرفتن به چهار نهایی.

که از بسکتبال ما آن را به منطقه نیمه نهایی هر سال اما ما هرگز نمی توان آن گذشته است. داشتن ورزش های دیگری که در آن شما به یک سطح بالاتر است یک احساس باور نکردنی.

ارشد سلام: تجلیل بهار سال 2020 گنج ساحل-منطقه ورزشی فارغ التحصیلی کلاس

آن مقدار زیادی از کار سخت در عمل ضربه زدن و فیلدینگ و همه از آن. هنگامی که شما در نهایت وجود دارد, آن را با عجله آدرنالین — به خصوص در سال گذشته هنگامی که ما به فینال.

در سال گذشته دولت نیمه نهایی در برابر سنگ بنای منشور آکادمی بود یک بازی بزرگ است. ما در دو نوبت و پس از آن ما شد و به پایان رسید تا ضرب و شتم آنها بسیار بد است. که کاملا سرگرم کننده ترین بازی من تا کنون ایفا کرده است.

در این سال من واقعا می خواستم برای شروع کردن قوی است.

سال گذشته من شروع آهسته و متوسط پنبه حلاجی کردم بهتر از وسط به پایان فصل. من صرف مقدار زیادی از زمان در offseason کار در هدف قرار دادن و من تو را دیدم یک بهبود بزرگ. من که با اعتماد به نفس و تماشای زمین بیشتر است. سال گذشته من با اعتماد به نفس و شناخت چرخش و چیزهای شبیه به این, اما من کار زیادی با Caitlyn وارد بود که ما پارچ سال گذشته و او به من خیلی کمک کرد.

در این سال بود که بسیاری متفاوت است چرا که ما از دست داده و پنج سالمندان و آنها بخش عظیمی از برنامه و یک دلیل بزرگ برای چگونه ما از سال گذشته است. من تنها عضو ارشد در تیم این سال و آن سال آموزش برای همه ما است. من فقط آن را در زمان بازی توسط بازی.

در سال گذشته این بود تا مسابقات قهرمانی منطقه ای در برابر ماراتن که من می دانستم که ما تا چه حد می تواند به. ما که بازی هنوز در این سال که در آن همه چیز را زده اما من می دانستم که آن را در حال آمدن است. ما شروع به دریافت به دانستن هر یک از دیگر و آشنایی با هر یک از دیگر. من دوست داشتم به دیدن ما تا چه حد می تواند — به خصوص با یک تیم جدید بود.

من شروع به توجه به چیزهایی که در حال تغییر با coronavirus زمانی که ما بازی بنیامین و ما آغاز شده و قادر به بالا و پنج و چیزهایی مانند آن.

حتی زمانی که آنها تعطیل مدرسه به مدت دو هفته من فکر کردم ما خواهد بود. من نمی دانستم چقدر جدی این چیز تمام شد. من فکر نمی کنم این امر می تواند آخرین بازی.

آن را قطعا نمی چگونه من می خواستم آن را به پایان. من دوست داشتم به ببینید که چقدر ما رو به خصوص با یک تیم جدید بود. آن را قطعا غم انگیز است که ما قادر به ادامه بازی.

من امیدوار هستم که من قادر خواهید بود به بازی سافتبال در کالج. صحبت کردم به من در مورد آن, و امیدوارم من قادر به بازی.

من فقط امید من این شانس را به بازی یک بار دیگر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن