موارد متعدد از پاروويروس مسری ویروس به طور عمده تحت تاثیر سگ دیده می شود در پورت سنت لوسی

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:08 PM EDT Jun 29, 2020پورت سنت. لوسی — در هفته گذشته چهار سگ آز

توسط ABTINNEWS در 10 تیر 1399

پورت سنت. لوسی — در هفته گذشته چهار سگ آزمایش مثبت برای پاروويروس یک ویروس بسیار مسری است که می تواند مرگبار به سگ اگر درمان نشده.

ارشد Sgt. لیزا ماری santa's adventures با پورت سنت لوسی اداره پلیس گفت: دو سگ آورده بودند به این شهر از دیگر نامشخص بخشی از دولت است.

بیشتر: حدود 70 حیوانات نجات از باهاما را به Indian River County

موارد پاروويروس نیست دنبال خدمات حیوانات در مارتین یا رودخانه هند شهرستانهای استان است.

کیت Meghji مدیر اجرایی جامعه انسانی از ساحل Vero & Indian River County گفت: این سازمان دیده نشده و افزایش حیوانات در شهرستان با ویروس اما سازمان دیده است چند مورد از نقل و انتقالات از دیگر فلوریدا پناهگاه است.

Meghji گفت: این زمان از سال که در آن توله سگ به طور معمول به دنیا آمد که به نوبه خود منجر به آژانس به طور معمول شاهد یک تعداد انگشت شماری از موارد در طول ماه های تابستان.

"این است که زمان از سال که در آن مردم واقعا نیاز به مطمئن شوید که اگر آنها را توله سگ های آنها در حال گرفتن آنها را واکسینه با توجه به دامپزشک توصیه های که شما خود را سگ بالغ به تاریخ به عنوان خوب," او گفت:. "سگ بالغ همچنین می توانید parvo از توله سگ."

بهترین راه برای جلوگیری از این ویروس این است که توله سگ و سگ های واکسینه شده در برابر ویروس Meghji گفت. به طور معمول توله سگ بیشتر مستعد ابتلا به پاروويروس از آنجا که سیستم ایمنی بدن خود را به عنوان قوی به عنوان سگ مسن تر. سگ مسن تر نیز به طور معمول دریافت واکسن برای پاروويروس سالانه.

نشانه هایی که یک سگ ممکن است آلوده به این ویروس شامل اگر سگ بی حال می شود از دست می دهد آن اشتها به استفراغ یا شروع به یک تب با توجه به Meghji.

به طور معمول, توله سگ واکسن برای ویروس حدود شش هفته سن گفت: دکتر Cynda کرافورد یک دامپزشک و بالینی دستیار استاد پناهگاه پزشکی در دانشگاه فلوریدا گفت.

"این ویروس یکی از hardiest ویروس های شناخته شده از نظر destructibility پس از آن در محیط زیست," او گفت:. "آن باقی بماند در خاک و در سطوح دیگر به صورت سال به سال است."

کرافورد گفت: این ویروس گسترش می یابد توسط یک سالم توله سگ یا سگ جوان خرناس سگ آلوده به مدفوع.

همه توله سگ خواهد شد این ویروس اما از توله سگ است که انجام آنها اغلب مشکلات گوارشی و می توانید یک بیماری تهدید کننده زندگی به نام سپسیس است که می تواند منجر به مرگ شود.

توله سگ نیز می تواند مرگ را به عنوان یک نتیجه از خشکی مداوم از استفراغ و اسهال.

بیشتر: اضطراب جدایی در سگ می تواند سنبله پس از امن تر-در-خانه سفارش به پایان می رسد. در اینجا چگونه برای کمک به آنها در مقابله

بهترین روش عمل برای صاحبان حیوان خانگی که فکر می کنم سگ خود را ممکن است آلوده با پاروويروس است که آنها را به یک دامپزشک که سپس می توانید نمونه های مدفوع برای تعیین اگر سگ بیمار است.

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب