چند شکوفه, چند, سموم, چند, نگرانی: مطالعه جدید میریزد نور در سال 2018 فاجعه جلبک بحران در فلوریدا

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:56 PM EDT Jul 21, 2020کسانی که زندگی می کردند از طریق 2018

توسط ABTINNEWS در 1 مرداد 1399

کسانی که زندگی می کردند از طریق 2018 در تابستان می دانستم جنوب غربی فلوریدا آب بد بود اما جدید کارشناسی علمی مطالعه کمک می کند تا روشن شدن چقدر بد.

فقط منتشر شده در مجله Neurotoxicity پژوهش "سم تجزیه و تحلیل های آب شیرین Cyanobacterial و دریایی مضر جلبک شکوفه در ساحل غربی فلوریدا و مفاهیم برای دهانه رودخانه محیط" را نشان می دهد ساکنان در معرض ترکیبی از بالقوه خطرناک سموم در همان زمان به عنوان یکی از دو پانچ از شکوفه جلبک چپ اقتصاد وضعیتی وخیم و ساکنان بیمار است.

در ساحلی آب شور, red tide کشته شدن تعداد بی شماری از موجودات دریایی در حالی که ساخت beachgoing بدبختی برای بسیاری از. در سراسر آب شیرین داخلی می رسد, cyanobacteria, لعاب Caloosahatchee آن شاخه های فرعی و متصل کانال. نتیجه این شد یک زشت و متعفن ظروف سرباز یا مسافر است که ممکن است سلامت ماندگار عواقب برای افرادی که آن را تجربه کرده.

بیشتر شبیه به این: فلوریدا جلبک سمی در دراز مدت سلامت نگرانی به گفته دانشمندان و محققان

این مقاله منجر نویسنده جیمز Metcalf ارشد تحقیقات دانشمند در آزمایشگاه شیمی مغز در وایومینگ.

با کمک داوطلبان و کارکنان از سازمان های غیر انتفاعی Calusa Waterkeeper و Sanibel-Captiva حفاظت بنیاد Metcalf نمونه های جمع آوری شده با pennon شکل مش سفید خالص دستگاه است که موانع و کنسانتره جلبک. او crisscrossed منطقه آبراه توسط قایق اعم از فورت مایرز به کاج جزیره صدا به Gasparilla جزیره فرو بردن تا نمونه از آب باز اسکله و ورقه های سبز رنگ سفیدی به همراه زمینه ،

"اگر چه زیبایی ناخوشایند" Metcalf می نویسد: در این مطالعه "از نگرانی بزرگتر این است که توانایی های بالقوه خود را به تولید بسیار قوی با وزن مولکولی کم سموم حاد و مزمن سلامت انسان اثرات." فراتر از پوست تحریک و ناراحتی دستگاه گوارش از سموم شده اند دخیل در بیماری های کبدی و چند قبر عصبی بیماری.

فقط به عنوان بحران تا به حال به علل متعدد حاصل شکوفه منتشر شد چند سموم مربوط به انسان بیماری است.

بر اساس این گزارش آب نمونه ها نشان داد غلظت بالایی از microcystin-LR تولید شده توسط سیانو باکتری ها اغلب به نام جلبک سبز-آبی, "کافی به نتیجه نامطلوب در انسان و حیوانات اثرات بهداشتی اگر مصرف است."

در همان زمان بوده که تولید جزر و مد قرمز شد و با انتشار یک سم قوی به نام brevetoxin در خلیج مکزیک است.

بیشتر چه, یکی دیگر از سم به نام BMAA مرتبط با بیماری های عصبی مانند ALS و بیماری آلزایمر تشخیص داده شد در نمونه از Caloosahatchee و غرب ساحل. (نمونه سال بعد نشان داد که غلظت بالایی از BMAA به حال و سپس به عنوان به خوبی.)

با هم, آنها ایجاد شده چه Cassani خواستار یک " کابوس شرکت اتفاق می افتد و سموم است.'

چندین محلی آشنا طرفداران محیط زیست به اشتراک گذاری نویسندگی اعتبارات با Metcalf کارشناسی مقاله منتشر شده در مجله علمی Neurotoxicity پژوهش: miami gardens-Captiva حفاظت از محیط زیست به تازگی بازنشسته منابع طبیعی سیاست مدیر Rae ان Wessel و Calusa Waterkeeper را Cassani و جیسون Pim.

"این یک همکاری واقعی," Metcalf گفت. "ما نمی تواند آن را انجام داده اند بدون کمک کنند."

مطالعات شبیه به این اضافه کردن به بدن در حال رشد از شواهد که چنین شکوفه می اندازد مردم و سازمان های دولتی نیاز به تحقیقات جدی Cassani گفت.

نا امید در آنچه آنها را به عنوان یک دست کردن نگرش های مربوط به آب بهداشتی خطرات Waterkeepers در سراسر کشور خواسته اند که سازمان های دولتی برای هشدار دادن به شهروندان در مورد خطرات بالقوه مضر جلبک شکوفه. این مطالعه می افزاید: بیشتر ضرورت به نگرانی های خود را.

"این یکی دیگر از ترسناک نتیجه از کارشناسی علوم" Cassani گفت. "چگونه ما باید منتظر تصمیم برخی از آستانه مورد خطر است ؟ چگونه بسیاری از مردم به نهفته باشد?"

– این است که یک توسعه داستان; بازگشت به news-press.com برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن