بچهداری در طول یک بیماری همه گیر: داستان های شخصی از زنان در سراسر جنوب غربی فلوریدا

فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:03 AM EDT آوریل 8 سال 2020پرستار مسئول مرتب گمناممردیت برت یک پرستار مسئول

توسط ABTINNEWS در 19 اردیبهشت 1399

پرستار مسئول مرتب گمنام

مردیت برت یک پرستار مسئول در NCH بیکر بیمارستان که به طور معمول نظارت چهار پرستاران هر شیفت و او سه بچه و شوهر در خانه است.

41 ساله به خوبی می داند که چگونه به حقه بازی انطباق و آرام بماند. اما او اذعان می کند آن دلسردکننده در اولین زمانی که رمان coronavirus رسید. به خصوص زمانی که او در بیمارستان, واحد بود اولین COVID-19 بیمار است.

اولویت با بچه ها _ در سن 7, 14 و 18 _ توضیح میده در سطح هر می تواند درک چگونه او امن است در کار خود را و آنها را امن خواهد بود بیش از حد. برت آثار شیفت روز پس از رسیدن به بیمارستان در ساعت 6 صبح و خروج از حدود 6:30 p. m.

"صفحه اصلی-تحصیل بود که کمی چالش برانگیز در," او گفت:.

او کلاس دوم ایامون که می رود به Tommie Barfield ابتدایی در جزیره مارکو تا به حال برای تنظیم به کار مدرسه خود را آنلاین در حالی که او هشتم-گریدر Caelan تا به حال هیچ مشکلات با کار مدرسه از مارکو جزیره منشور مدرسه. فرزند ارشد دختر Maddy ارشد در سنت جان نویمان مدرسه کاتولیک بود زنده زوم کلاس.

شوهرش کریس برت که صاحب یک مهد کودک در جزیره مارکو که مانده است باز از آن را در خارج از منزل به خانه می آید هر بعد از ظهر به مطمئن شوید که بچه ها همه در مسیر مدرسه.

این بیماری همه گیر به معنای بچه ها در حال صرف زمان بیشتری را با هم زمانی که قبل از همه در رفتن خیلی با فعالیت های خود را, او گفت:.

"من واقعا لذت بردن از بیشتر, خانواده, زمان," او گفت:. "ما باید بیشتر خانواده شام. من آموخته اند که چگونه به طبخ و آنها را پخت."

خانواده را آغاز کرده است یک باغ و به تازگی مورد استفاده در خانه رشد ریحان برای شام.

برت توسعه یک برنامه ریزی دقیق برای decontaminating خودش بعد از هر شیفت.

او برگ بیمارستان با ماسک های تازه و تغییر لباس های خود را قبل از وارد شدن به خانه مارکو جزیره است.

او با استفاده از ضد عفونی کننده دست در ماشین و کار روز لباس و بلافاصله در لباس های شسته شده همان می رود برای لباس او راند ، او گره بلافاصله به حمام و با استفاده از یک اسپری سفید کننده برای از بین بردن آن را هنگامی که او انجام شده است.

"در آن طول می کشد حداقل یک ساعت از جمله نیم ساعت رانندگی, صفحه اصلی," او گفت:.

او نمی احساس ضعف همه گیر در بخشی به دلیل این بیمارستان است که مطمئن شوید که همه امن است و او می خواند ادبیات در مورد ویروس برای نگه داشتن زمان. و او به خواب خوب در شب.

"در ابتدا من نیست. این ترس از ناشناخته," او گفت:. "من باید به آرامش برای همه و مثبت و خوش بینانه است."

— توسط لیز فریمن

ایممکلی مدافع مادر به بسیاری از 'آیا این خون است یا نه'

چند هفته پیش گلوریا Padilla-مارتینز تحویل یک بسته بندی مواد غذایی به یک مادر که دو فرزند به تازگی آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

مادران قفل شده است و چشم از هم جدا شده توسط یک پنجره. Padilla-مارتینز نمی تواند در آغوش گرفتن زن است. روش های ایمنی آنها مانع از تعامل فیزیکی.

"نه فقط قادر به آغوش او, شما می دانید, به او اجازه می دانیم که همه چیز خوب بود حتی با اینکه هیچ یک پنجره بین ما است که ما در حال مراقبت از او" زیدیه-مارتینز گفت.

زنان موفق به لبخند در هر یک از دیگر است که صحبت حجم, او گفت:.

"لبخند که ما هر دو با حال بود بدون شک یک عمل اعتماد, قانون عشق" زیدیه-مارتینز گفت.

Padilla-مارتینز منطقه هماهنگ کننده به صورت غیر انتفاعی ردلندس مسیحی مهاجر انجمن یا RCMA. او همچنین با این نسخهها کار در ایممکلی نیازهای برآورده نشده ائتلاف کمیته حمایت از خانواده او و کمک به دست آوردن آنچه در این منطقه نیاز دارد.

خود او دو فرزند در حال رشد اما Padilla-مارتینز به عنوان یک مادر به تمام خانواده او به طور خاص کودکان, او گفت:.

در اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس در ایممکلی, Padilla-مارتینز و داوطلب دیگر رهبران نشان شده اند تا برای تست سایت های ارائه مواد غذایی و کنار هم قرار دادن بسته برای خانواده ها.

هفته گذشته Padilla-مارتینز صحبت کرد و به مادر دوباره از طریق تلفن.

"این شگفت انگیز است که آنها (خانواده) تا سپاسگزار از فقط یک کیسه خشک کالا" زیدیه-مارتینز گفت.

وجود دارد بیش از یک راه به مادر Padilla-مارتینز ثابت می کند که گفت: او دختر Leann پرز.

"بسیاری از مردم که من را ملاقات کرده اید آیا تماس مادر من 'مادر' و اولین بار من شنیده ام که من فکر کردم آن را بسیار خنده دار" پرز گفت. "مردم در نگاه او و آنها فکر می کنم او بخش عظیمی از جامعه است."

پرز 32 و پریسیلا 27 به اشتراک گذاشته اند خود را با خانواده های مهاجر پس از آنها کودکان بودند. پرز گفت: آنها هرگز ناراحت است که چرا که آنها می دانستند که او انجام آنچه درست است.

هر دو دختر را شاهد خانواده ها و مادران به دنبال خود هدایت. مهم نیست چه شرایطی او می یابد یک راه برای کمک به پرز گفت.

"او همیشه به حال که غریزه مادرانه, آیا این خون است یا نه, این وجود برای او."

— توسط راشل Fradette

فورت مایرز ورزشی مادر را نگه می دارد مشغول

این است که قرار بود زمان مشغول برای ورزش مادر Joella Consolazio.

او دختر بزرگش Allana باید آماده سازی خود را نهایی او تعظیم در سافتبال الماس به عنوان فورت مایرز دبیرستان باعث می شود دیگر postseason اجرا شود. Junior تیم اول دانشگاه یا دانشکده و سافتبال باید بسته بندی تا برای او دیگر دختر خوشگل و Joella باید ساخت برنامه خود را برای حضور او جوانترین پسر دومینیک چوگان سرپهن بازی.

اما جهانی همه گیر تبدیل شده زندگی وارونه در Consolazio خانواده, ورزشی, خانواده, اگر جنوب غربی فلوریدا تا به حال یکی است.

Joella نشده واگذار نقش خود را به عنوان ورزش مادر. در قرنطینه او بهتر می شود و در آن هر روز. او یک سیستم پشتیبانی برای یک دختر که ارشد فصل کوتاه بود — فلوریدا دبیرستان انجمن ورزشی لغو مانده از زمستان های ورزشی برنامه. اما او همچنان بخشی جدایی ناپذیر از ساخت مطمئن شوید که فرزندان او در ادامه به با سنگ تیز کردن صنایع دستی خود را حتی در انزوا.

"ما یاد گرفته ایم برای گرامی داشتن آن زمان ما با هم به عنوان یک خانواده" Joella گفت.

او هنوز هم نمی تواند فرار از شکستگی دخترش های خبری-مطبوعات برای اولین بار تمام تیم-منطقه outfielder که مطمئنا می توانست در ترکیب برای بازیکن سال افتخارات این فصل از دست رفته بر روی یکی از شانس بیشتری در رقابت برای قهرمانی کشور.

زیرا زمانی که دختر او لطمه می زند, او لطمه می زند.

"این اشک شما از هم جدا. من فشرد تا من ناراحت" Joella گفت. "من صدمه دیده است چون من می دانم آنچه که او احساس و آنچه که او از دست رفته است."

اگر چه Joella می داند Allana نمی تواند تجربه باید چه شده است برخی از بزرگترین لحظات در زندگی خود Joella تمرکز شده است در ساخت کوچکتر تجربیات بزرگتر است.

او را مشهور خاص و روز خاص مثل آخرین روز مدرسه ویژه با وعده های غذایی. زمانی که Allana خواهد شد که در بازی سافتبال در دانشگاه فلوریدای جنوبی در سال آینده شد و به نام ملکه پارگی کیسه آب او رژه محله خود را در یک سبد خرید گلف در مدل لباس و تاج به عنوان همسایه را تشویق می کردند.

آن را هنوز هم درایوهای Joella و همسرش, پیت, دیوانه است که خانواده خود را — که شش یا هفت روز در هفته در یک منطقه مجموعه ورزشی — نمی تواند در خارج وجود دارد. خانواده اجرا می شود, دوچرخه, شاخه های hoops و تمرینات با هم.

آنها آماده برای زمانی که کودکان خود را می توانید به بازگشت به این رشته ورزشی و آنها می توانند کرسی های خود را در می ایستد.

"من فقط نمی توانید صبر کنید برای بازگشت به میدان و یا اتاق وزن فقط به تماشای آنها را دوباره" Joella گفت. "به عنوان یک ورزش مادر است که زندگی من زندگی را از طریق آنها و تجارب خود را. من واقعا آن را از دست."

— توسط آدم ریگان

صبر و خنده سوخت Alva, معلم مدرسه

هرگز دست کم گرفتن قدرت از صبر و طنز.

که درس زندگی استیسی اندرسون برداشت تا پس از pivoting را از راه دور و یا مجازی و یادگیری که در آن او را برای تدریس ریاضی به حدود 95 الوا مدرسه هفتم کلاس در حالی که دستکاری صفحه اصلی مبتنی بر یادگیری از سه فرزند او — ابی, 10, اما, 7 و 6 ساله ناتان.

آن را یک "خسته کننده" تجربه ای که در سمت چپ 33 ساله با کمی خواب به عنوان او تلاش می کند تا مطمئن شوید که نیازهای همه را برآورده شود.

او آموخته است که آن را بهتر است برای نگه داشتن کودکان خود را مشغول در خانواده دروازه خانه با انجام آزمایش های علمی, انجام پروژه های هنر و بازی بازی است که کراوات در روز خود را ، اما آن را هنوز هم باعث می شود برای یک "تنگ,, برنامه," با توجه به او هنوز هم نیاز به در دسترس دانش آموزان, اجرا درس, پاسخ به ایمیل ها و کلاس تکالیف.

"می شود که قریب به اتفاق زمانی که شما پنج زوم های مختلف جلسات است که شما را به سازماندهی بر روی یک کامپیوتر با سه تا از بچه ها که فقط می خواهم به همه نشان می دهد خرگوش," او گفت: از خانواده اش, حیوان خانگی تمشک.

به همین دلیل اندرسون, یک سیب طلایی برنده از سال 2019 دارای آغوش طنز در آن است.

این می تواند دیده می شود در یک "اشتباه احمقانه" کلیپ او به اشتراک گذاشته شده در گوگل کلاس درس. بعدها ارسال شده در Lee County school district را در Facebook صفحه با کلمات: "ما آن را پدر و مادر می توان آن را دشوار برای آموزش در خانه."

اندرسون در تلاش بود به فیلم "یک گام به گام تصویری" در سطح منطقه برای دانش آموزان خود را. حدود 11 ثانیه در او قطع شده است توسط یک بازوی ربات که وارد صفحه از سمت راست و شروع به نوازش موهای او. اسباب بازی اداره می شد و توسط او kindergartner ناتان.

اندرسون صحبت کردن متوقف می شود. او خیره مستقیم به دوربین. و سپس با خنده شروع می شود.

"من متاسفم" او زمزمه از طریق خنده دفن سر خود را در دست او. "من نمی تواند انجام آموزش از راه دور. من فقط نمی تواند آن را انجام دهد."

این نوع از وقفه اتفاق می افتد "هر زمان" او را در کار با دانش آموزان خود را. ناتان حتی در ظاهر در یک زوم چت این هفته در لباس سوپرمن.

او انجام یک "کامل در شیرجه در مقابل صفحه نمایش" در حالی که گفتن اندرسون "نگاه مادر من می تواند پرواز کند."

"همه شما می توانید انجام دهید این است که خنده" اندرسون گفت.

— توسط پاملا McCabe

هیچ مدل? هیچ مشکلی با مامان Jorie Maddi

به نظر می رسد مانند یک استاندارد مدل پرتره: پادشاه و ملکه در کراوات و تاج sashed و پوزخند زیر یک طاق بادکنک با چراغ دیسکو آبپاش سقف. اما همکار کمی نزدیک تر است و شما می بینید یک پسر کوچک پا در گوشه ای از عکس در یک طبقه که قطعا حومه اتاق نشیمن به جای دبیرستان ،

آن را حس چون 17 سال زندان Thurmer را ندارد آن را به او طولانی-خواب-شمالی فورت مایرز بالا senior prom. "او ویران شد" او مادر Jorie Maddi گفت. "تعداد زیادی از اشک و دوست پسر او ناراحت شد بیش از حد چرا که او به دنبال به جلو به گرفتن او."

بنابراین Maddi فقط تغییر چرخ دنده پرتاب DIY رقص در اتاق نشیمن خود Babcock در مرتع پرورش احشام خانه کشیده و آن را به عنوان یک شگفتی کامل. ساخت چیزی مثبت و شاد در میان چنین ترسناک غم زمان مهم بود به Maddi یک مشخص روشن-sider, کودکانی که اولویت خود را.

که ایجاد شد بیش از مدتها رقص با دوست پسر کون بزرگ تا به حال دیده نشده در 42 روز; Maddi نیز داوطلب خدمت سربازی به کمک او کار دوستان (او یک لی بهداشت کار و تحویل پرستار/استاد راهنما) که لنت انتخاب formals.

او 15 ساله دختر ریس تن به تن در یک بوتیک برای قرض لباس در اتاق مشترک توسط او 4 - و 5-سال-قدیمی برادران کوچک – Rona لباس فروشگاه – "و ما ریس اتاق به سالن مو – Quarantina را – و به من دستور داد یک دسته از مسائل خارج از آمازون و ما تا به حال یک اسپیکر قابل حمل با چراغ های لیزری و توپ دیسکو – نه متری تمام," Maddi گفت. (همه در همان روز او می خواهم مرتب درایو با سلام تولد برای شوهر 40th از آنها در نظر گرفته شده خود را کروز.)

این فقط بالا, لمسی, پر انرژی راه Maddi مادران است. "من همیشه مثبت پولی از دسته" او گفت:. "من همیشه سعی کردم برای دیدن بهترین از همه چیز حتی در بدترین شرایط."

نه این که او را غیر واقعی در مورد همه چیز. "بله همه در اطراف ما است می ترسم و این چیزی نیست که من یا – بدیهی است که مشغول به کار در یک بیمارستان و انجام آنچه که من انجام من قطعا عصبی اما من فقط انتخاب مسیر تلاش برای پیدا کردن پوشش نقره ای," او گفت:, "و من فکر می کنم آن را آورده خانواده ما نزدیک تر است."

— توسط امی بنت ویلیامز

یک بیماری همه گیر نیست ترسناک اگر شما کودکان خود را با شما

نیکول Serici یک 21 ساله دختر Breana و 11 ساله و پسر کریستوفر. اما او جشن سومین روز مادر این سال است.

Serici تا به حال بازداشت کریستوفر تنها که طولانی است. Coronavirus بحران نیست ترسناک به او تا زمانی که او کودک است. صفحه اصلی آموزش است کمی بیشتر تهدید آمیز است.

"من نمی دانم همه چیز" او اذعان بررسی خوشه ناپل بازده که در آن او فقط خود را آغاز شغل دوم به عنوان یک مدیر. "من هنوز هم نگه داشتن در تماس با من نگهبان litem آگهی. گاهی اوقات من باید تماس بگیرید و بپرسید " چگونه می توانم این کار را انجام?'"

آن است که یک منحنی یادگیری بسیاری از 39 ساله هنوز نوردی Serici می داند. اما او قاطعانه می خواهد زنان دیگر را به می دانم که آنها می توانید آن را انجام دهید: "شما باید بدانید تا کمک بخواهد."

او صرف یک معامله خوب از 20 سال قبل از 2015 در اعتیاد به مواد مخدر, به عنوان عمیق به عنوان هروئین "و فقط در مورد هر چیز دیگری" Serici اعتراف کرد. با آن آمد و دستگیری و زندان زمان; دو بار او به یاد می آورد wincing او کودکان دور گرفته شد.

گرانش از وضعیت آمار او در سال 2012 Serici گفت: زمانی که او تصمیم به گرفتن خود را با عمده آسیب مغزی پس از یک دارو مصرف بیش از حد حمایت از زندگی کردن. اما آن سه سال قبل از او راه می رفت به او آزادی مشروط ناظر و اعلام کرد: "اگر من ترک من اینجا قصد دارم به مرگ است."

تنها به کمک آنها می تواند ارائه دهد که در آن نقطه بود زندان. Serici آن را گرفت.

او مبارزه راه خود را بازگشت به هوشیاری با کمک انجمن معتادان گمنام. و او مورد طرح گروه از کودکان و خانواده به او داده بود و حتی با خود دلسرد ارزیابی که کریستوفر بود به تصویب رسید به جای بازگشت به او.

Serici در نهایت احساس اعتماد به نفس به دیدار خانواده خود را در نیوجرسی. او هنوز هم به یاد روز, فرودگاه, وکیل او حیرت انگیز تلفن تماس به عنوان او آماده برای هیئت مدیره یک هواپیما برای بازگشت او به ناپل: "آیا شما نشسته ؟ آنها فقط خود را تغییر مورد طرح الحاق."

امروز Serici آثار دو شغل. اما او با دقت مدیریت زمان خود را با کریستوفر و اقامت در تماس با دخترش.

"هدف من امروز به لحاظ عاطفی و ذهنی و جسمی در دسترس برای بچه های من," او گفت:. "نه فقط روز مادر, اما هر روز از سال است."

— توسط هریت Howard Heithaus

حمایت از کار بیشتر شبیه به این با اشتراک به اخبار محلی سازمان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن