اکثر Martin County, پدر و مادر, معلمان, آماده به بازگشت به آمدن پاییز; منطقه به دنبال در همه جنبه های'

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:35 PM EDT Jun 2, 2020استوارت — اکثر پدر و مادر در منطقه آماده

توسط ABTINNEWS در 14 خرداد 1399

استوارت — اکثر پدر و مادر در منطقه آماده هستند برای فرزندان خود را به بازگشت به مدرسه در پاییز با توجه به بررسی های اخیر انجام شده توسط مدرسه منطقه در نظر گرفته شده برای درک ذینفعان احساسات در مورد بازگشایی مدارس.

بیش از 70 درصد از پدر و مادر و سرپرستان که در پاسخ به یک منطقه گسترده ای از پرسشنامه نشان داد آنها حداقل تا حدودی راحت فرستادن فرزند خود به مدرسه منطقه سخنگوی جنیفر DeShazo گفت: هیئت مدیره مدرسه یکشنبه.

کمتر از 80 درصد گفت: آنها ترجیح می دهند برای دیدن دانش آموزان به مدرسه بازگشت جسمی و یا دریافت ترکیبی از حضوری و آموزش از راه دور در پاییز اگر دستورالعمل های برآورده شده DeShazo گفت.

بیشتر: آموزش و پرورش, نگاه متفاوت هنگامی که دانش آموزان بازگشت اما هیچ کس هنوز مطمئن شوید که چه تغییر خواهد کرد

کارکنان نیز بیشتر به نفع بازگشت: از کسانی که پاسخ بیش از 60 ٪ با بیان اینکه تا حدودی راحت بازگشت به کلاس در ماه اوت در حالی که زیر CDC دستورالعمل DeShazo گفت.

رزرو از کارکنان در مورد بازگشت شامل زیر اجتماعی-دورى و بهداشت دستورالعمل با دانش آموزان جوان و به طور بالقوه نتایج منفی از یک ترکیب رویکرد با توجه به نتایج نظر سنجی.

نتایج این تحقیق تکرار پیام های موجود در یک تعداد انگشت شماری از نامه های فرستاده شده به هیئت مدیره روز شنبه در نشستی منطقه برای بازگشایی مدارس در پاییز.

مدارس از ماه مارس بسته شده اند به دلیل coronavirus مجبور مناطق سراسر کشور به اتخاذ آنلاین آموزش و یادگیری است.

دانشجويان آخرین روز مدرسه بود و پنج شنبه.

"برای ما جوانترین آموزان ما کاملا در حال ساخت در نظر دارد تا (دانش آموزان ابتدایی) تمام وقت" از چه استفاده می شود برای نمونه زمان ورود دانش آموزان به هنگام روز تمدید بسته ارشد علمی افسر تریسی میلر گفت: هیئت مدیره مدرسه یکشنبه.

بیشتر: Martin County وزن اردوگاه تابستانی گزینه های در طول COVID-19; ایمنی و تدارکات و نگرانی های بالا

هیئت مدیره که قبلا مورد بحث نیاز به ارائه یک روز کامل — در برخی از فرمت ها برای دانش آموزان جوان به پشتیبانی از نظارت و تدریس در حالی که پدر و مادر خود را در محل کار هستند میلر گفت.

ثانویه دانش آموزان قادر به "مالکیت" کار خود را در حالی که در خانه بدون که نظارت اما هدف نهایی این است که "در مقابل دانش آموزان ما به بیشترین حد ممکن" میلر گفت.

هنوز مقامات منطقه باید اطمینان حاصل شود معلمان و دانش آموزان قادر به ادامه و یا pivot بازگشت به آموزش از راه دور در صورت نیاز, او گفت:, و اضافه کرد آموزش مجازی "را نگاه بسیار متفاوت و بسیار سازمان یافته تر از آن بود که در گذشته نه هفته است."

به برنامه ریزی برای یک محیط امن در پاییز مقامات منطقه در حال نظارت بر مراکز کنترل بیماری ها, دستورالعمل ها و توصیه هایی برای بازگشایی مدارس گفت: Julie سسا منطقه هماهنگ کننده خطر و مزایای کارکنان.

بیشتر: مجازی تابستان مدارس به پیشنهاد خواندن و ریاضی برای برخی از دانش آموزان و غنی سازی برای همه

مبهوت برنامه ریزی اجتماعی-فاصله شیوه های از بین بردن فضاهای مشترک در دانشگاه و مدرسه نیروی انسانی هستند و همه تحت نظر خواهد شد و نقش مهمی در چگونگی این منطقه به عمل خواهد آمد مرداد, او گفت:.

با وجود برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس در پاییز, دستورالعمل ها و توصیه های اطراف انجام این کار تغییر روزانه, سرپرست لوری Gaylord گفت.

"هر برنامه ای که ما امروز به دنبال به طور کامل ممکن است تغییر یک ماه از هم اکنون در ماه جولای" Gaylord گفت.

"ما می دانیم که ما را به انجام کسب و کار متفاوت است," او گفت: "اما ما باید به در نظر گرفتن همه سهامداران ما. ما به دنبال در تمام جنبه های نحوه تحویل آموزش و پرورش برای سقوط."

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن