بیشتر از Lassen بسته به برخی از اعضای کمپ به عنوان خرس به ادامه علوفه

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:56 PM EDT Jul 17, 2020بیشتر از Lassen آتشفشانی پارک ملی است که د

توسط ABTINNEWS در 28 تیر 1399

بیشتر از Lassen آتشفشانی پارک ملی است که در حال حاضر بسته به بازگشت به کشور کمپ پس از سال جدید از خرس گرسنه بودند, گزارش, پارک, مقامات جمعه اعلام کرد.

"ما دریافت کرده اند گزارش های اضافی از انسان و خرس تعاملات خارج از اصلی بسته شدن منطقه" Lassen آتشفشانی سرپرست جیم ریچاردسون گفت: در آزادی مطبوعات. "لازم است به گسترش منطقه از بسته شدن در تلاش برای جلوگیری از منفی تر تعاملات است."

در اوایل این هفته به بسته شدن تنها برای یک مایل در همه جهات از زیر دریاچه دیده از قله دریاچه Trailhead: اکو بالا دوقلو, پایین تر, دوقلو, قو و رنگین کمان. همانطور که از جمعه شب کمپینگ ممنوع شرق Lassen, پارک ملی بزرگراه (Highway 89) کلاه نهر و پادشاهان کریک در پارک. بعد استفاده از جمله پیاده روی و کمپینگ در توسعه اردو هنوز هم مجاز, پارک, مقامات گفت.

این موجودات در سوال هستند خرس های سیاه و سفید که Lassen شناخته شده است به حدود 30. پارک ندارد قهوه ای یا خرس گریزلی, مقامات گفت.

در حالی که خرس سیاه و سفید هستند و معمولا کمتر از یک تهدید مقامات پارک گفت: مردم باید گزارش رؤیت حیات وحش به خصوص آنهایی که تهدید به یک پارک کارمند یا از طریق ایمیل با آنها در lavo_information@nps.gov.

مقامات ارائه شده این نکته برای ایمن ماندن در قلمرو خرس: ایجاد سر و صدا جلوگیری تعجب آور یک خرس هرگز ترک همه چیز و مراقب بود به خصوص مراقب باشند که در نزدیکی رودخانه ها و یا پوشش گیاهی است. اگر شما روبرو می شوند یک خرس راه دور به آرامی ― هرگز اجرا و یا رها کردن خود را بسته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرس ایمنی, رفتن به go.nps.gov/bearaware.

به جایی که دیگر در این پارک شما می توانید کمپ پارک مقامات پیشنهاد مسیرهای پیاده روی در جنوب غربی و Manzanita دریاچه مناطق; و در نزدیکی شاستا-تثلیث و Plumas, جنگل های ملی.

برای اطلاعات بیشتر و یک نقشه از تعطیلی رفتن به go.nps.gov/lavo/regulations.

بیشتر: 'تفاوت' خرس بسته کردن محبوب دنباله ها و دریاچه ها در Lassen, پارک

بیشتر: Coronavirus: رهبران نگاه به سر 'نامعقول' خطر آتش سوزی به عنوان با شدت گرفتن بیماری همه گیر

بیشتر: سمور نیش می بندد بخشی از Manzanita دریاچه در پارک Lassen

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب