Modoc شهرستان می شود برای اولین بار به سهولت در کالیفرنیا اقامت-صفحه اصلی سفارشات

اولگا R. رودریگز آسوشیتد پرسمنتشر شده 5:36 PM EDT May 30, 2020کم جمعیت Modoc کانتی در کالیفرنیا شمال, گوشه, بر

توسط ABTINNEWS در 12 اردیبهشت 1399

کم جمعیت Modoc کانتی در کالیفرنیا شمال, گوشه, برنامه ای برای بازگشایی آن, مدارس, سالن مو, کلیساها, رستوران ها و شهرستان تنها سینما جمعه تبدیل شدن به اولین شهرستان در دولت به سهولت از اقامت در خانه سفارشات و ايميل فرماندار دستور.

ند کو یک گاو گله دار و شهرستان, سرپرست گفت: این شهرستان در سراسر مرز از اورگان هیچ تایید COVID-19 موارد است. پس از مشورت با مقامات بهداشتی هیئت ناظران رای دادند و این هفته دوباره در مارس 1, او گفت:.

"فقط به سلامت جسمی ما حیاتی برای شهروندان ما طوری است که سلامت روانی و سلامت اقتصادی از شهروندان ما" کو گفت.

بیشتر: Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آنچه ما می دانیم شنبه در مورد COVID-19 در شمال کشور

این برنامه می پرسد صاحبان کسب و کار در شهرستان حدود 9000 نفر است که دهانه 4,200 مایل مربع (11,000 کیلومتر مربع) را به مطمئن شوید که مشتریان باقی می ماند شش فوت از هم جدا. آن را می پرسد رستوران به کاهش ظرفیت خود را به نصف و نیاز ساکنان که 65 ساله یا مسن تر و یا دارای شرایط بهداشتی اساسی برای ادامه ماندن در خانه.

کو گفت: مسئولان شهرستان با ارسال نامه ای به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom حدود یک هفته پیش ترسیم طرح خود را که او گفت: مطابق دستورالعمل ذکر شده در توسط فرماندار برای ماندن-صفحه اصلی سفارشات را کاسته و در فازهای اما از آنها دریافت پاسخ. او گفت که او نگران نیست دولت ممکن است اقدام قانونی علیه این شهرستان برای نقض سفارش خود را که در عین حال اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی شده است.

بیشتر: ردینگ Dragstrip نژاد نگرانی مقامات بهداشتی; پروموتر می گوید اقدامات احتیاطی گرفته خواهد شد

"فرماندار خود را نشان می دهد که از آن زمان شروع به باز کردن در یک مرحله و به شیوه ای امن و متفاوت خواهد بود برای مناطق مختلف کشور," او گفت:.

Newsom را بلافاصله پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد این نامه است.

در بخشداری Alturas, جمعیت 3,000 که در آن خدمت رستوران مکزیکی و ایتالیایی و چینی و دیگر غذاهای تهیه و به مسافران با استفاده از بزرگراه 395 طریق شهر و برخی از مدیران رستوران بودند از بین بردن جداول به مطمئن شوید که آنها در حال آماده دوشنبه برای حفظ فاصله مورد نیاز بین مشتریان.

اکثر نقاط این شهرستان بسیار کم جمعیت است که مردم در حال حاضر خود را حفظ فاصله از یکدیگر کو گفت. او گفت: hairstylist او frequents تنها یک صندلی در سالن و با این نسخهها کار به تنهایی.

بیشتر: پلو کدرو امداد و نجات حیوانات در خطر بسته شدن پس از همه گیر نیروهای بسته شدن thrift shop

"اجتماعی فاصله عرف در اینجا قبل از آن را تبدیل به محبوب ترین چیزی که در دولت" کو گفت.

این طرح بازبینی شود پس از دو هفته و اقدامات سختگیرانه تر می تواند دوباره اگر حداقل دو نفر تست مثبت برای coronavirus با توجه به دستورالعمل جدید.

وجود دارد هیچ تایید موارد COVID-19 بعد از ظهر پنجشنبه در شهرستان است. شده اند وجود دارد 80 آزمون با 77 آینده را منفی و سه در انتظار این شهرستان ارسال شده بر روی وب سایت خود را.

هدر Hadwick این شهرستان معاون مدیر دفتر خدمات اورژانس نیز در روز چهارشنبه صحبت از شهرستان, اجتماعی دور, شیوه زندگی.

"ما زندگی می کنند این زندگی در حال حاضر به همین دلیل است که آن را بدست ما این دور و بدون یک مورد" او گفت:.

بیشتر: چگونه این شمال کشور گوشت تامین کنندگان و خرده فروشان در حال چیدن کسب و کار در میان COVID-19 بحران

شهرستان ارسال شده طرح خود را در Modoc شهرستان کلانتر, Facebook صفحه.

رکورد افکن خبرنگار دیوید Benda کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن