مخلوط آن را تا ماه ژوئن: در اینجا 5 دوستدار خانواده همه چیز برای انجام در این ماه

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:14 PM EDT Jun 13, 2020پدر و مادر که ممکن است در حال اجرا از فعالی

توسط ABTINNEWS در 24 خرداد 1399

پدر و مادر که ممکن است در حال اجرا از فعالیت های به نگه داشتن بچه ها درگیر و پس از سه ماه در خانه می توانید پیدا کردن همه چیز برای انجام در ماه ژوئن.

وجود دارد چیزی برای هر گروه سنی در این ماه با شمال سازمان های دولتی و مردم کسب و کار میزبانی انواع و رویدادهای آنلاین برای خانواده ها. این شامل چگونه به راهنماهای به خانواده ها شروع پروژه های جدید و فعالیت در فضای باز است که اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله.

در اینجا پنج فعالیت به خانواده ها چیزی جدید برای انجام این کار با کودکان در هر گروه سنی.

سنین 0 تا 5

اول 5 شستا میزبان رایگان, سفرهای مجازی بشود برای کودکان و خانواده خود را.

خانواده ها می توانند تور یک مزرعه بازدید از پارک ملی یلوستون و یا رفتن به باغ وحش سن دیگو. سفرهای ذکر شده در https://bit.ly/3fgguiG.

سفرهای یکی از ده ها تن از برنامه های برای کودکان و خانواده های آنان ذکر شده در وب سایت سازمان در https://bit.ly/3hiMPHo.

تمام برنامه های رایگان از طریق پایان ماه ژوئن برای اولین بار 5 شستا سخنگوی Alicia بارتون گفت و بسیاری از آنها رایگان در حال انجام است.

سنین 4 و بالاتر

فعالیت ها وجود دارد که آموزش فراگیر و تاریخ برای فقط در مورد هر سن در آنلاین Shasta County Juneteenth جشن از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر 20 ژوئن در زوم.

این Shasta County محبوب جامعه میزبان این رویداد سالانه برای جشن رهایی اعلام و بحث در مورد تنوع در شمال کشور. آن به طور کلی هدف این است که برای "ساختن جامعه ارزش: همبستگی و وحدت و احترام و برابری (مطمئن)," تسهیل ادی مک آلیستر گفت.

زوم حوادث شامل یک خلاق کودکان ساعت برای سنین 4 تا 10 در ساعت 11 صبح; یک جامعه مکالمه "400 سال از نابرابری" برای بزرگسالان و نوجوانان در 1 p. m.; a family-friendly کنسرت با کلام و آهنگ در 3 p. m. و یک جشن رهایی بیانیه با جامعه سخنرانان در 5 p. m.

ثبت نام در Facebook در https://www.facebook.com/SCbelovedcommunity و یا ایمیل thebelovedcommunity@yahoo.com.

سنین 5 و بالاتر

دختران در مهد کودک به درجه دوازدهم می توانید پیوستن به دختر پیشاهنگی در ماه ژوئن.

وجود سربازان جلسات شانس برای کسب مدالها برای فعالیت های آنلاین و یک اردوگاه تابستانی عضویت مدیر کریس ویسکونتی گفت. همه در حال حاضر.

پیشاهنگی دختران از شمال کالیفرنیا میزبان دو وبینار باز کردن خانه برای دختران و پدر و مادر خود را به یادگیری در مورد پیشاهنگی. این جلسات برنامه ریزی شده در 7 p. m. در ژوئن 22 و 29 ژوئن در زوم.

برای ثبت نام در وبینار www.gsnorcal.org. تماس 800-447-4475 فرمت 3051 برای اطلاعات بیشتر.

رفتن به www.gec-bsa.org/3397 برای کسب اطلاعات در مورد توله پیشآهنگی و پسر بچه نیروهای دیده بانی که برخی از آنها نیز ارائه فعالیت های آنلاین.

سنین 8 و بالاتر

خانواده می تواند به ترتیب خصوصی موزاییک-ساخت کلاس در یک کلاس درس با ردینگ هنرمند انجی جیمز.

کلاس های طراحی شده برای اجازه می دهد برای فرد اجتماعی فاصله. خانواده ها با سه یا کمتر مردم همچنین می توانید ترتیب برای باقی ماندن در یک کلاس درس در حالی که یکی دیگر از خانواده پدربزرگ و مادربزرگ و دوستان و غیره. — می توانید کتاب انتهای دیگر.

تا چهار نفر از خانواده ها می تواند گسترش یافته و با هم کار می کنند, جیمز گفت.

مطالب بیشتر:

  • سرشماری سال 2020: کار ری استارت اطراف شمال کشور به عنوان COVID-19 محدودیت های شل
  • ردینگ را فراگیر باشگاه کتاب ارائه می دهد یک فروم برای بحث در مورد نابرابری نژاد پرستی

پروژه های فردی شامل ساخت یک موزاییک زل زده توپ سنگ پله/trivet خدمت سینی آینه و یا پروژه های سفارشی. مردم می توانند با هم کار کنند در یک پروژه خانواده بیش از حد.

هزینه 20 دلار در هر فرد به علاوه هزینه های مواد. تماس 524-1917 برای ثبت نام در, در کونی, در بیرون استودیو در ردینگ.

سنین 15 و بالاتر

خانواده ها با بچه می توانید شروع به پادکست خود را با کمی تجهیزات و آموزش.

این شستا آبشار در شمال کالیفرنیا کوچک مرکز توسعه کسب و کار ارائه خواهد شد وبینار رایگان در مورد نحوه شروع و انجام آن را به خودتان پادکست برای تفریح و یا برای شروع یک کسب و کار است. آن است که برنامه ریزی شده در زوم از 5:30 بعد از ظهر تا 7:30 p. m. در ژوئن 29.

بنیانگذار برند علم مگان Spaulding توضیح خواهد داد که چه تجهیزات شما نیاز دارید, چگونه آن را, چگونه به میزبان ویرایش مبانی و موضوعات دیگر شستا آبشار SBDC دیوید واکر گفت.

فضا محدود است به 18 ثبت نام کنندگان, اما یکی از اعضای خانواده می توانید ثبت نام کنید و همه را می توانید تماشا کنید و سوال بپرسید.

تماس 222-8323 یا ایمیل emily@norcalsbdc.org برای ثبت نام.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن