Miami Hurricanes مربی مانی Diaz, خوش بینانه, فوتبال برگزار خواهد شد در این فصل

تام D'angelo پالم بیچ پستمنتشر شده 1:35 PM EDT مارس 18 سال 2020مانی دیاز تشویق است با خوش بینی از آینده پردیس

توسط ABTINNEWS در 30 اردیبهشت 1399

مانی دیاز تشویق است با خوش بینی از آینده پردیس رهبران کنفرانس ها و دیگران در سراسر کشور بر این باورند که وجود خواهد داشت یک فصل فوتبال این سقوط. اما دانشگاه میامی مربی می داند هیچ چیز تضمین شده است.

دیاز صحبت کردن در یک زوم کنفرانس تلفنی روز شنبه گفت: "در شش هفته آینده خواهد بود مهم تر از شش هفته" با اشاره به آرام دستورالعمل در سراسر فلوریدا از جمله میامی-Dade County, سخت ترین ضربه منطقه coronavirus همه گیر در دولت است.

"در حال حاضر مردم باید یک فرصت به آمده در تماس بیشتر با یکی دیگر از ما هنگامی که ما همه توان در یک مکان" گفت دیاز که اضافه شده پیام خود را به تیم خود است: "آن را در مورد شما آن را در مورد حفاظت از این تیم است."

"اگر ما به لحاظ اجتماعی دور, ما باید به لحاظ اجتماعی از راه دور. اگر آنها می گویند ما را مجبور به پوشیدن ماسک هنگامی که ما به یک داروخانه شما رو به پوشیدن ماسک," او اضافه شده است. "آن را در مورد خود به راحتی آن را در مورد حمایت از تیم خود را.

"اگر شما چیزی را به تیم ما, اگر شما یک گوشه و شما بدون علامت و شما بازی دست انداز و اجرا بر روی یک زن و شوهر از ما wideouts و چهار نفر از ما wideouts دریافت آن ما باید یک زمان سخت فیلدینگ یک جرم است."

دیاز معتقد است شش هفته زمان دوره حداقل به بازیکنان آماده برای فصل که برای میامی برنامه ریزی شده است برای شروع در سپتامبر. 5 در خانه در برابر معبد. اما کارکنان مشغول به کار در طرح های احتمالی در مورد آن کمتر است.

"شما باید بسیار سطوح مختلف به مطبوع," او گفت:. "برخی از بازیکنان دسترسی به وزن. برخی از بازیکنان ندارد و دسترسی به وزن. برخی از بازیکنان باید دسترسی بیشتر به بیماریهای قلبی عروقی مطبوع تر از دیگران است.

"هر چه زودتر ما می توانیم همه با هم دوباره و ارزیابی آنچه را در سطح مطبوع است و وقتی اتفاق می افتد که شاید که تنها شش هفته قبل از اولین بازی. هر آنچه در آن است که ما در حال رفتن به آن را به کار."

بیشتر: می تواند Doak کمپبل ورزشگاه باتلاق میزبان NFL تیم در این فصل ؟

دیاز خواسته شده بود در مورد این گزارش که رئیس جمهور از 14 ثانیه مدارس را رای به عنوان به زودی به عنوان این هفته در مورد اینکه آیا اجازه می دهد تا ورزشکاران برای بازگشت به دانشگاه در ژوئن 1 یا ژوئن 15. اما او مطمئن است که تصمیم کاملا در رئیس جمهور دست.

"چه کسی تصمیم می گیرد که چه کسی پشت در پردیس ... این تصمیم دولت," او گفت:. "این چیزی است که لیگ تصمیم می گیرید. همه ما باید به دنبال انتخاب های ما رهبری و هنگامی که آنها به ما چراغ سبز در آنچه ما را به انجام خواهیم رفت."

ACC کمیسر جان Swofford و گفت: این لیگ در حال رفتن به سال "با پیش بینی بازی" فوتبال اما افزود: "کارهای زیادی است که می تواند اتفاق می افتد در حال حاضر و پس از آن."

همانطور که برای بازی دیاز نمی بینم چقدر تغییر یک بار فوتبال چراغ سبز داده می شود اما او در حال تماشای, آلمانی, فوتبال, لیگ, یکی از اولین لیگ به بازگشت به بازی را ببینید که چگونه است که کرایه.

"فوتبال هنوز به حدی است تماس, ورزش," او گفت:. "تماشای آنها و نظارت بر آنها خواهد بود که جذاب مطالعه برای کل جهان است."

دیاز مطمئن نیست اگر تست برای COVID-19 مورد نیاز خواهد بود به ورزشکاران و دانشجویان در محوطه دانشگاه و یا در این زمینه است. اما او با اعتماد به نفس است که میامی نیز در موقعیت خوب به عنوان کسی که آن را به مطمئن شوید که هر کس امن است زمانی که آنها بازگشت به دلیل رهبری از رئیس جمهور خود را, خولیو Frenk که صرف بیشتر از زندگی حرفه ای او در بهداشت عمومی. Frenk است وزیر سابق بهداشت مکزیک.

"این بیشتر از یک مسئله موضعی," دیاز گفت: در مورد تست. "شما کل لیگ پر از مدارس مختلف در کشورهای مختلف و متفاوت دارند. من می دانم وجود ندارد که رئيس دانشگاه که متخصص در بهداشت عمومی مانند ما در رئیس جمهور Frenk. بنابراین من احساس می کنم که با اعتماد به نفس از نظر توانایی ما را نه فقط ما دانشجو ورزشکاران اما ما بدن دانش آموز پشت این سقوط در یک شیوه ای امن."

دیاز و اکثر کارکنان دانشگاه همچنان به کار از خانه. گذشته از زوم جلسات او بیشتر وقت خود را صرف تماشای مخالفان در سال 2020 برنامه.

UM دانش آموزان شروع مدرسه تابستانی دوشنبه و Diaz گفته خود بازیکنان دیگر از دانشگاهیان مهم ترین چیزی که می توانید انجام دهید این است که سالم بماند و پس از آن در بهترین شرایط ممکن است.

به صورت طبیعی هیچ کس نمی داند آنچه که خواهد بود اما دیاز می گوید میامی خواهد بود آماده برای هر چیزی.

"وجود دارد غیر قابل پیش بینی با آن," او گفت:. "این چیزی است که باعث می شود همه چیز بسیار دشوار است چرا که ما می خواهیم برای مقابله در مطلق و هنگامی که شما لازم نیست که مطلق. ... فقط این ایده از درک ما رو به زندگی می کنند یک کمی از یک عدم اطمینان است که توسط راه که ورزش مناسب است ؟ که جهان ما.

"فقط تبدیل شدن به راحتی با قطعیت و قابلیت تنظیم در پرواز من فکر می کنم در حال رفتن به کلید برای همه ما است. جهان ورزش احتمالا در زندگی است که دامنه بیشتر از بیشتر."

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن