Miami Dolphins rookie رابرت شکار غلبه بر فقر با چشم انداز مثبت

جو Chris Chavez پالم بیچ پستمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 27 سال 2020پس از همه چیز, رابرت هانت می گوید: او برکت است

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

پس از همه چیز, رابرت هانت می گوید: او برکت است.

پس از این روز وجود ندارد کاملا به اندازه کافی مواد غذایی و شب برق قطع شد, شکار, می گوید که او خوش شانس است.

بعد از خانواده اش مجبور به تخلیه قبل از طوفان تنها به بازگشت به یک تریلر بود که سکنی. پس از روز دیگر, خانه و خانواده, به زمین سوخته.

"بسیار پر برکت" شکار می گوید. "خدا من را در نقاط من هرگز تصور در زندگی من است."

شکار روح هرگز شکسته. او خواهد شد. اعتقاد خود را. خود را در چشم انداز مثبت حتی در هنگام برخورد با مطلق بدترین شرایط.

و تا زمانی که دلفین ها ارزیابی شکار در نظر گرفته و انتخاب او در دور دوم به عنوان آنها نه تنها بررسی نوار.

بله شکار است 6-پا-6, 322 پوند یک بزرگ مرد قدرتمند بیش از قادر به شروع در حال مقابله با یا راست گارد در این فصل است. اما آنچه که منبع قدرت خود را? گذشته خود را البته.

که شکار رهبری به NFL و یکی از linemen در آخرین پیش نویس محتمل است. و منظور ما واقعا غیر محتمل است.

بیشتر: Miami Dolphins به استفاده از راک ورزشگاه به عنوان درایو در تئاتر

در نظر بگیرید که شکار متولد شد و در Wiergate تگزاس یک شهر کوچک در مرز شرقی تگزاس جمعیت حدود 450.

در نظر بگیرید که شکار بازی فوتبال دبیرستان در Burkeville یک بخش 1A مدرسه که برنده دو بازی در چهار سال.

"وجود دارد 18 بازیکن در تیم" شکار گفت. "و گاهی اوقات آن را به 14."

هجده بازیکن! شکار خیلی نا آشنا با فرآیند استخدام است که هنگامی که پس از آن لوئیزیانا-لافایت مربی علامت Hudspeth به او پیشنهاد یک شانس برای بازی فوتبال کالج, شکار در پاسخ او ندارد پول برای حضور در.

هیچ Hudspeth توضیح داد: به عنوان اولین مفصل در داستان پیش نویس شبکه مدرسه ارائه شد به پرداخت هزینه برای آموزش و پرورش خود را.

"رابرت می آید از آغاز بسیار فروتن" Hudspeth گفت: پست. "تا به حال هیچ چیز و رفت و به یک بسیار کوچک روستایی HS. اگر او تا به حال رشد در دالاس در یکی از آن بالا 6A برنامه های که در آن آنها آنها را از کلاس ششم در او را برای Texas Longhorns چهار سال گذشته است."

شکار تنها در یک اردوگاه که منجر به ارائه دلیل خود را در دبیرستان مربی پیشنهاد او را آورد و به $30. شکار می گوید پدر او قادر به خراش با هم $22 اما مقامات اردوگاه به او اجازه دهید در.

"داستان بسیار خاص است می گوید:" Rajin' Cajuns هماهنگ کننده توهین آمیز و توهین آمیز خط مربی راب فروش. "بسیاری از مردم به سختی اما چگونه شما رسیدگی به سختی? شما چگونه رشد می کنند ؟ رابرت تا به حال یک سیستم پشتیبانی خوب در دوست دختر خود را که سزاوار مقدار زیادی از اعتبار و مربیان که با کمک راهنمای او. رابرت تا به حال سختی با خانواده و زندگی در, تریلر, حرکت, داشتن یک گلدان به p--- در و پنجره به آن را پرتاب کنید. اما او معتقد است که در خداوند خوب. و او به جمع اوری کردن پاداش."

بیشتر: دلفین ها نمی تواند عمل تا پورت سنت لوسی گراد آلبرت Wilson طول می کشد تا, دوچرخه سواری بر خیریه

زمانی که میامی مدیر کل کریس Grier و مربی برایان فلرس حفاری به پس زمینه از بازیکنان آنها امید به کشف حقایق است که نشان می دهد چقدر درایو و جاه طلبی بالقوه پیش نویس انتخاب و یا عامل رایگان است که به احتمال زیاد به آن را به سازمان است.

بسیاری از بازیکنان باید در برخورد با سختی در زندگی خود را. اما شکار قرار می دهد بسیار به هر ضربه محکم و ناگهانی و بیشتر به شما یاد بگیرند که بیشتر شما را در درک که چرا.

"چیزی که ما را دوست داشت در مورد او بود رقابت" گریر می گوید. "او سخت فیزیکی بازیکن. او با یک نگرش است. او فوتبال خوبی هوش. این مهم است به او."

بازگشت به بازی: اگر ورزشگاه ظرفیت 15,000 می شود ؟ (و دیگر لجستیکی سوال)

این مهم است برای شکار به دلیل مزایای موفقیت در فوتبال حرفه ای ممکن است ارائه فرصت برای او و خانواده اش است که به نظر می رسید غیر ممکن است پشت در تگزاس است.

در یک پیش نویس مصاحبه با NFL.com شکار توضیح داد: روز مادر خود را تحویل داده و او تا به حال هیچ ایده او بود و حتی ،

وجود شش فرزند و فقر شدید بود هر چند همانطور که اغلب مورد شکار نیست همیشه متوجه چه بد او آن را به حال.

"ما زندگی در یک تریلر خانه" شکار به یاد می آورد. "نبود یک تن از اتاق. آن را به حال سوراخ در کف. موش صحرايی. سوسک. همه آن نوع از مسائل."

هنگامی که طوفان ریتا آمار تگزاس در سال 2005 خانواده خود را تخلیه. اما زمانی که آنها بازگشت آنها کشف پایین تریلر پاره کردن.

چند سال بعد یک خانه پایین خیابان آنها نقل مکان کرده بود به آتش کشیده شد به دلیل معیوب برق است. خانواده از دست داده و همه چیز در این جا هر چند به عنوان شکار یادداشت های آن بسیار نیست.

"او بسیار سپاسگزار از این فرصت و بیشتر از آن را" به یاد می آورد Hudspeth سابق لوئیزیانا-Lafeyette مربی در حال حاضر در Austin Peay. "شما می توانید بگویید که او مصمم به بازگشت به خانه اش وضعیت. او بسیار ضعیف و بدیهی است که می داند آنچه در آن است. است که چرا او خواهد بود برجسته در خدمت به جامعه و دادن به جامعه در میامی ، او همیشه یکی از اولین خواهید بود درگیر در لوئیزیانا-لافایت."

بیشتر: Tua Tagovailoa, دلفین ها به توافق برسند به rookie قرارداد به عنوان کارفرمایی نیوجرسی تاپ NFL نمودار

این عادلانه نیست به نشان می دهد که یک فردی که تجربه کرده است امتیاز ناتوان از موفقیت در بالاترین سطح دو و میدانی. اما آن است که همیشه مهم است به درک که در آن مردم آمد و از آنچه به آنها باعث می شود که آنها چه کسانی هستند و چگونه آنها رویکرد چالش های زندگی.

با توجه به فروش شکار را متناسب با دلفین ها.

"او می تواند مقابله به خوبی برای مدت زمان طولانی در NFL," فروش گفت. "و یا او می تواند یک حرفه ای کاسه گارد. او هوشمند است. شما مانند نوار کاست و سپس شما فرد ملاقات و او رو کل تصویر. او خواهد بود 10 سال pro. وجود دارد بدون شک او را شروع کرده اند در هر تیم SEC. ما تا به حال شانس Warmack و D. J. Fluker در آلاباما و بدون شک وجود دارد زمانی که شما به نوبه خود در نوار خود را در برابر SEC تیم او تعلق دارد."

شکار تبدیل شده است فوق العاده شرایط دشوار به مثبت. او به دست آورده یک مدرک دانشگاهی است. او بهبود یافته در هر سال در لوئیزیانا. او احساس سپاسگزار برای هر لحظه. او احساس می کند یک احساس مسئولیت است.

"من هرگز یک مرد که نگاه رو به جلو و تلاش برای پرش جلوتر از خودم" شکار می گوید. "من همه چیز را روز به روز. من به همه ستایش و جلال را به خدا."

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن