Miami Dolphins مربی افسانه ای همین Shula نهفته بازیکنان در زندگی بعد از فوتبال هم

جو Chris Chavez ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدامنتشر شده 9:02 AM EDT مه 7 سال 2020کیم Bokamper آغاز شده

توسط ABTINNEWS در 18 اردیبهشت 1399

کیم Bokamper آغاز شده و در پایان دفاعی برای دلفین ها در دو سوپر کاسه, اما او را به عنوان به خوبی شناخته شده برای پست شغلی موفقیت.

Bokamper که یک گوینده و صاحب رستوران بود و بازتاب این هفته در مورد تاثیر همین Shula تا به حال در هر جنبه ای از زندگی خود را.

"او به من آموخت آماده سازی فداکاری از وضعیت بد و غلبه بر موانع" گفت: Bokamper بنیانگذار Bokamper را Sports Bar & Grill با مکان در استروئ, ناپل, Fort Lauderdale, میرامار و کشت و زرع. "همه چیزهایی است که یک فوتبال خوب تیم و بازیکن فوتبال خوب گرفتم از او. من سعی می کنم به زندگی من راه من از او آموخته."

بیشتر: مربیان سابق بابی Bowden, دیو Wannstedt به اشتراک گذاری قدردانی برای همین Shula

بیشتر: Ex-میامی دلفین ها پرداخت جهات به همین Shula: "بهترین چیزی است که تا کنون برای من اتفاق افتاده'

وجود تم های مشترک در اظهارات کسانی که نزدیک به Shula پس از مرگ افسانه ای مربی در روز دوشنبه. اول Shula سخت بود و طاقت فرسا. دوم Shula اصرار بر دستیابی به کمال کمک به آماده سازی بازیکنان برای بیشتر افراد موفق ،

"او اختصاص داده شده به هنر و صنعت خود را بیشتر از هر کسی من تا کنون ملاقات در زندگی من" Bokamper گفت. "قطعا یکی از قوی ترین مردان من تا کنون ملاقات کرد. یک مرد که واقعا تدریس و مربی و مربی مردم در راه است که شما نمی دانم شما که مربی و مربی و تدریس تا زمانی که شما به عقب نگاه کنید بعد."

Bokamper یکی از بسیاری سابق Shula بازیکنان که در ادامه به موفقیت پس از فوتبال است. به تازگی سه تن از آنها را که اتفاق می افتد نیز تمام توان در مواد غذایی, خدمات, صنعت, تیمی برای کمک به ارائه وعده های غذایی رایگان به اولین پاسخ دهندگان و جمعیت های آسیب پذیر نهفته بهداشت جهانی بحران.

با کمک یک 250.000 دلار کمک مالی از دلفین ها صاحب استفان راس Bokamper باب Brudzinski (Bru اتاق ورزش کوره) و جان Offerdahl (Offerdahl را خاموش کوره) با همکاری Shula به ارائه 35,440 وعده های غذایی.

"هر بازیکن است که بازی را برای مربی Shula به نظر می رسد و می گوید: او مرا به انجام بیشتر از بدن من خارج از عملکرد من از من می تواند که تا کنون انجام شده بر روی خود من" Offerdahl گفت: در این هفته. "یک مربی, یک مربی بزرگ رهبر می توانید یک تیم از مردم می خواهم که آنها را بزرگ."

Offerdahl است گفت: یکی از Shula است عبارات به طنین انداز با او.

"در زندگی به عنوان در فوتبال... در آن طول می کشد یک تیم!"

دلفین سالن از شهرت کارفرمایی باب Griese برجسته دیگر بازیکنان سابق که رفته اند به خارج از زمینه موفقیت است.

ایمنی کیر Anderson شد یک تاجر موفق و سناتور فلوریدا. Linebacker نیک Buoniconti شد یک وکیل, پخش و نیکوکار. Linebacker داگ Swift شد یک پزشک.

"برنده شدن به معنای همه چیز است اما نه در هزینه به اصول خود" سابق دلفین ها در حال اجرا پشت لری Csonka گفت. "همین دلیل است که او به معنای زیادی به ما آموخته است که بسیاری از دروس از او که رفت و فراتر از زمین فوتبال است."

Shula نیز یک تاجر موفق ، او Shula است Steakhouses آغاز شد و در سال 1989 و رستوران ها را می توان در سراسر کشور و فراتر از آن.

"هدف ما این بود که برای ساخت یک شهرت برای مطابقت با استانداردهای تعیین شده توسط یکی از بزرگترین و مشهورترین مربیان در NFL تاریخ" می خواند یک پاساژ در Shula رستوران گروه وب سایت. "ما به دنبال کمال از آنجا که ما در حال حاضر به قرار دادن در کار وجود دارد."

سابق دلفین گیرنده Nat مور به یاد می آورد که چگونه Shula بود همیشه اولین فرد برای نوشتن یک بررسی برای گروه مانند ایران راه است. مور می گوید: Shula تنظیم یک مثال است و نه آن او تعجب که چگونه بسیاری از بازیکنان سابق و سپس درگیر شد در جامعه محلی است.

"او هرگز از شما خواسته به انجام هر کاری که او انجام نمی خود" مور گفت. "هنگامی که شما فکر می کنم مربی Shula و شما فکر می کنم که چگونه او با ما سوار, اما او همچنین ساخته شده مطمئن شوید که ما یک بخش پیچیده جنوب فلوریدا جامعه پارچه.

"و از آنجا که شما می بینید بسیاری از بچه ها امروز اینجا است که هنوز هم در اینجا است که هنوز هم به خوبی انجام می دهند که هنوز پر رونق در کسب و کار و بخشی از جنوب فلوریدا جامعه به آن را بهتر و آن را به دلیل همین Shula."

سابق دلفین مرکز دوایت استفنسون گفت: او آموخته از Shula که با کار سخت و مهارت های سازمانی و کار تیمی هر چیزی می تواند انجام.

سابق میامی مقابله با توهین آمیز ریچموند Webb گفت: Shula افاضه او اهمیت پایداری نشان از کمتر از ایده آل شرایطی مانند آسیب است. Webb گفت یک داستان خاص در مورد او چگونه بوده است مانع از مصدومیت زانو و Shula گفت: بهانه ای قابل قبول نمی باشد.

"شما نمی توانید از آن استفاده کنید به عنوان چوب زیر بغل," وب یاد می آورد Shula گفت: در یک جلسه در دفتر خود. "شما باید برای پیدا کردن یک راه است."

اضافه شده Webb: "از آن نقطه من در بر داشت یک راه برای به دست آوردن آن انجام می شود. من نزدیک آن متفاوت برای بقیه زندگی حرفه ای من."

پیدا کردن یک راه برای به دست آوردن آن انجام می شود.

"مربی Shula سخت بود" Bokamper گفت. "او خواستار شد. او مشکل بود برای بازی. خواستار به پایان است. اما او عادلانه بود. و در پایان شما متوجه شما خواهد شد بسیاری از بازی ها و شما بهتر است برای آن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن