Miami Dolphins GM کریس Grier باز می شود تا در Tua, هربرت, صدمه, تاریخچه, تجارت, یو پی اس فشار و اعتماد

جو Chris Chavez پالم بیچ پستمنتشر شده 7:00 PM EDT May 16, 2020کنترل آفات پرداخت مراجعه به کریس Grier خانه به ت

توسط ABTINNEWS در 29 فروردین 1399

کنترل آفات پرداخت مراجعه به کریس Grier خانه به تازگی و به طور طبیعی کارگر می خواستم به می دانم که کارفرمایی دلفین ها مصرف شد پنجشنبه آینده.

سلام — این نکنه را بپرسید.

همسر و فرزندان Grier شده اند ducking سر خود را به کار در دفتر خانه به تازگی.

توا یا هربرت پدر ؟

توا یا هربرت hunny?

بدون فشار. تنها وزن کل یک حق رای دادن است که نه رسیده سوپر باول شکوه بود و یا در حال نخبگان کارفرمایی برای چند دهه.

برای ثبت Grier مدیر کل دلفین ها می گوید پیش نویس هیئت مدیره از جمله کارفرمایی هنوز نهایی شده است. که اتفاق می افتد در طول تعطیلات آخر هفته و یا اوایل هفته آینده.

"ما باید یک ایده که ما مانند" Grier گفت. "اما ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تمام اطلاعات. ما پزشکی جلسات آینده در چند روز آینده."

Uh-oh. می کند که از بین بردن و یا به طور چشمگیری مانع از شانس آنها را توا Tagovailoa های آلاباما کارفرمایی با شطرنجی صدمه گذشته است ؟

نه لزوما.

"از لحاظ تاریخی می توان آن را به همه جا" Grier گفت: وقتی پرسیده شد که اگر استعداد می تواند غلبه بر آسیب تاریخچه. "شما همیشه می خواهید استعداد. صحبت شما در مورد بچه های فرد تبدیل می کنند. شما نگاه کنید در صدمات آن عامل است. که موقعیت او بازی می کند و چنین است."

اما Grier یادداشت جیک بلند شد و اغلب مجروح در NFL هر چند نه در دانشگاه. و کورتیس مارتین تا به حال یک شغل سالم در NFL با وجود نگرانی های خود را ممکن است آسیب مستعد.

حقیقت گفته شود, Grier دوست دارد مقدار زیادی از چیزهایی که در مورد توا. و بسیاری از چیزهایی که در مورد هربرت. او شده است commiserating با مربی برایان فلرس و توهین آمیز هماهنگ کننده چان Gailey درباره صفات آنها ارزش ترین ،

"آنها هر دو جالب کودکان و نوجوانان" Grier گفت. "من و بعد فورا رفت واز به می دانم که هر دو از آنها را از طریق این فرایند است. آنها واقعا بازیکنان خوب. مردم خوب است. ... هر دو موفق به کسب تعداد زیادی از بازی ها. هر دوی آنها بازیکنان باهوشی."

Grier گفت: همه به نام همه در مورد یک تجارت ممکن است. اما آن را عمدتا به علت سعی و کوشش. برخی بر این باورند که در یک دنیای ایده آل میامی خواهد زمین کارفرمایی توهین آمیز مقابله و در حال اجرا با پنجم 18 و 26 بر میدارد.

میامی توده انباشته دارایی ها و اولویت است و نه عملکرد آنها را مگر اینکه مطلقا لازم است. Grier ندارد سر خود را در شن و ماسه. او می داند که چقدر مهم این پیش نویس است و چقدر مهم است که او آن را می شود درست است.

این است که لحظه ای خود را.

"من فکر می کنم این بسیار مهم است" Grier گفت. "برای ما این سازمان این دو پیش نویس اگر ما انجام این کار است و ما انتظار داریم که به انجام, و ما احساس می کنیم بسیار توانمند و هیجان زده به آن را انجام دهد ما می تواند ساخت یک تیم قوی در اینجا است که ما همیشه صحبت در مورد.... اگر شما آن را دریافت حق با حق میدارد و هوشمند میدارد ما یک فرصت به یک تیم خوب برای یک مدت زمان طولانی است."

مطمئنا Grier می داند که قریب به اتفاق طرفداران احساسات است برای تهیه پیش نویس از توا. اما آن آینده خود را در خط. او درخواست طرفداران برای اعتماد است.

"من می گویند که ما انجام داده ایم بسیاری از چیزهایی که در اینجا با ما و صرف مقدار زیادی از زمان — برایان کارکنان مربیگری پیشاهنگی — ما صرف مقدار زیادی از زمان رفتن را از طریق آن" Grier گفت. "ما زمان زیادی را صرف با بازیکنان است. ما صرف مقدار زیادی از زمان انجام آن است. ما در حال رفتن به انجام آنچه که ما احساس می کنیم که بهترین است برای میامی دلفین ها. من امیدوارم که آنها برخی از اعتماد به آنچه ما در حال انجام آنها بر این باورند که ما در حال انجام است."

آن را نه یک انتخاب آسان, اگر Tagovailoa و هربرت هر دو در دسترس هستند در پنج. Tagovailoa دقیق و کاریزماتیک اما آسیب دیدگی-شطرنجی. هربرت بلند است محکم و قوی و موشک مسلح اما متناقض و محفوظ است.

در Tagovailoa وجود ندارد یک شانس برای یک فرد پس از فصل ارزیابی بازیکن پرتاب. و شده است وجود ندارد و این فرصت را برای های اخیر ارزیابی مستقل از توا توسط میامی تیم پزشکان.

به دلیل coronavirus چیزهایی مانند فرد از قبل پیش نویس بازديد لغو شده است. و تیم نرم افزار روز, بیش از حد. اما Grier ساخته شده جالب وحی در مورد تمام است که در روز پنج شنبه.

"نوار واقعا به شما می گوید که چه بازیکن است" Grier گفت: برجسته سازی مهم ترین بخش از فرآیند ارزشیابی است.

Grier نشان داد که او Flores, صاحب استفان راس و دیگر سازمانی رهبران فکری ارتباط برقرار خواهد شد در پیش نویس با استفاده از فن آوری های ویدئویی. بنابراین اگر کسی پرش بر روی میز خود را برای توا یا هربرت ما گمان آن را نمی ممکن است همان اثر را به عنوان اگر آن را در فرد.

اما در پایان که تصمیم Grier. او حرف آخر را در پیش نویس شب.

"شما همیشه به دنبال آنچه شما احساس می کنید نوع از بازیکنان است که مناسب برنامه های خود را بهترین" Grier گفت.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن