میامی دلفین ها نمی تواند عمل تا پورت سنت لوسی گراد آلبرت Wilson طول می کشد تا, دوچرخه سواری بر خیریه

Hal حبیب پالم بیچ پستمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 14 سال 2020Davon Godchaux یک 311-پوند مرد تا زمانی که او می گو

توسط ABTINNEWS در 26 اردیبهشت 1399

Davon Godchaux یک 311-پوند مرد تا زمانی که او می گوید که او تا به حال سوار یک دوچرخه از او کوچک شما می دانید که او صحبت کردن در مورد بیش از چند سال پیش.

اما با دلفین ها' آموزش مرکز تعطیل به دلیل coronavirus همه گیر Godchaux و هم تیمی های خود را در حال پیدا کردن راه های خلاق به ماندن در شکل.

چهل مایل دوچرخه سواری برای دفاعی مقابله ؟ که واجد شرایط به عنوان خلاق است.

"من فکر می کنم که احتمالا احمقانه ترین چیزی که من تا کنون انجام شده, روش سوارکاری, مانند 40 مایل بر روی یک دوچرخه" Godchaux گفت. "که بالاترین کردم تا."

گیرنده آلبرت ویلسون و بعد فورا رفت واز است که پرماجرا اما او را به مراتب پشت سر نیست.

"من همین دقیق — من در واقع خرید یک دوچرخه در ماه نوامبر درست قبل از اینکه همه چیز را شکست و من فکر کردم این امر می تواند نوع سرد سرگرمی به" ویلسون گفت:. "این نوع از تبدیل کامل و سرگرمی است."

این است که در مورد زمان دلفین ها باید در عمل زمینه در دعاوی. اما NFL تعطیل کرده است همه امکانات و نمی بازگشایی آنها را تا زمانی که تمام 32 تیم می تواند بازگشت. NFL می خواهد برای حفظ یک سطح میدان بازی با وجود فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis شنبه گفت که تیم های ورزشی حرفه ای ها خوش آمدید برای از سرگیری تمرین در درون خود دولت است.

چه این به این معنی برای دلفین ها زوم جلسات چهار بعد از ظهر هر هفته. با 50 درصد گردش مالی در برایان فلرس' کارکنان مربیگری این حداقل اجازه می دهد تا هر کس به صورت مجازی با یکدیگر است. این شامل موضعی جلسات.

اما هنوز هم برگ یک مقدار قابل توجهی از زمان است که در آن بازیکنان خود را. در مورد هر دو Godchaux و ویلسون به این معنی که زمان اختصاص داده شده به خود را پایه. از طریق خود Chauxdown بنیاد Godchaux بازدید جکسون شمال مرکز پزشکی در شمال ساحل میامی در روز چهارشنبه به دست 100 وعده های غذایی به پرستاران و پزشکان و کارکنان در جشن ملی پرستاران در هفته است.

ویلسون که در پرورش و مراقبت در حالی که در حال رشد در پورت سنت لوسی است که با استفاده از آلبرت Wilson بنیاد با همکاری دستی (کمک آزار غفلت جوانان محروم) به ارائه بحران امداد در قالب بیش از 550 وعده های غذایی و فرصت های شغلی.

گاهی اوقات هر چه زودتر به جای بعد هر دو بازیکن امید به بازگشت در cleats, آماده شدن برای یک فصل است. آنها می دانند که هر کلید های میانبر گرفته شده در حال حاضر را نشان می دهد خود را هنگامی که آن را امن به سر ضربه.

"من فقط در تلاش برای ماندن در شکل چون من می دانم که زمانی که ما به عقب بر گردیم منظور من مربی Flo قصد ندارم به هر عذر و بهانه" Godchaux گفت. "بنابراین من می خواهم به مطمئن شوید که من به عقب می آیند در شکل نوک بالا است."

که به معنای یک سفر اخیر به فروشگاه دوچرخه. او راه می رفت با یک دوچرخه کوهستان.

"من سوار یک دوچرخه آنجایی که من کمی بود بنابراین من فکر می کنم در حال حاضر بی حوصله در خانه انجام نمی nothin' رفتن به فروشگاه و خرید یک دوچرخه — سرمایه گذاری در بدن من" Godchaux گفت.

یک روز او سوار در اطراف ساحل میامی.

"پل بزرگ به ساحل میامی و آلتون جاده پل — که احتمالا یکی از سخت ترین دلیل من تا به حال به تا که هیل" Godchaux گفت.

ویلسون گفت: او تلاش می کند تا به نگه داشتن خود را در 16 تا 20 مایل محدوده. گاهی اوقات خود را نامزد نیز ،

"آن را می شود بسیار شدید" ویلسون گفت:. "این یک تمرین عالی. شما نوع از رقابت با خود را هر بار که شما بر روی یک دوچرخه در تلاش برای ضرب و شتم وقت خود را و یا فقط در تلاش برای رسیدن به یک جدید فاصله است."

ورزشگاه بسته هستند بنابراین Wilson ایجاد یک.

"من این پیش بینی کمی وزن اتاق در حیاط خلوت که من قرار با هم" ویلسون گفت:. "من قطعا با انجام بخشی از من در سمت فیزیکی بودن در شکل است."

برای Godchaux انجام بخشی خود را در موقع ناهار جمعه به معنای توزیع جعبه پیتزا به بهداشت و درمان کارگران است. برخی به نظر می رسید فقط به عنوان علاقه مند به عکس گرفتن با یک دلفین ها بازیکن.

"من باید درخواست برای گرفتن عکس از آنها حق است؟" Godchaux گفت. "از آنجا که با همه چیز آنها در حال انجام با این بیماری همه گیر این دیوانه جهان در حال حاضر. من می خواهم برای تشکر از این بچه ها برای همه چیز آنها در حال انجام است. هر روز آنها در حال گرفتن خطرات قرار دادن زندگی خود را در خط. ...

"تحویل پیتزا است که حداقل من می توانم برای آنها انجام."

این بیماری همه گیر را تشدید کرده است آنچه در حال حاضر تلاش برای وضعیت برای بسیاری از افراد در نگهداری فرزند را به عنوان به خوبی به عنوان مراقبان آنها. برخی از شغل از دست داده اند. ویلسون یک بار مورد نیاز است که مراقبت از آن در سال 2016 آغاز کرد و پایه و اساس خود را برای بهبود زندگی دیگران است. او با تاکید بر اهمیت پرورش کودکان و نوجوانان با داشتن یک روال آنها بستگی دارد می توانید.

"برای چیزی شبیه به این برای آمدن و دست کشیدن از روال و فقط باید از این عدم اطمینان برای یک بچه می تواند ترسناک" ویلسون گفت:. "بنابراین من واقعا نمی توانستم تصور کنید که یک بچه فکر روند خواهد بود در این زمان است."

پایه و اساس خود را مطرح کرده است نزدیک به 10 ، 000 دلار (با یک درایو در ادامه از طریق ژوئن) با حامیان مالی به عنوان متنوع به عنوان دلفین ها و برندا فورمن Broward County Clerk از دادگاه که ملاقات ویلسون در یک ضیافت ناهار که در آن او موفق به دریافت یک جایزه خدمات. پول نیز کمک به نیازمندان پرداخت برای خدمات ضروری مانند برق است.

"تمرکز اصلی ما بود برای جمع آوری کمک مالی برای وعده های غذایی به کودکان و نوجوانان مواد غذایی" ویلسون گفت:. "بنابراین مواد غذایی خواهد بود چیزی است که آنها نمی خواهد که به نگرانی در مورد در طول این زمان."

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن