دیدار با سابرینا پرز Seacrest کشور روز مدرسه در سال 2020 فارغ التحصیل از تمایز

راشل Fradette ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 1:20 PM EDT Jun 29, 2020سابرینا پرزسن: 17مدرسه: Seacrest کشور روز مدر

توسط ABTINNEWS در 10 تیر 1399

سابرینا پرز

سن: 17

مدرسه: Seacrest کشور روز مدرسه

معدل: 4.37

کالج: دانشگاه جورج تاون

برنامه ریزی برای مطالعه: بلاتکلیف اما به احتمال زیاد چیزی با علوم سیاسی و یا انگلیسی.

باشگاه/فعالیت های:

  • تئاتر
  • محاکمه ساختگی
  • دولت های دانشجویی
  • مشاوره همکاران
  • سالنامه
  • دانشجو سفیران
  • ملی افتخار جامعه
  • هنرپیشه ملی افتخار جامعه
  • علوم ملی افتخار جامعه
  • ملی فرانسه افتخار جامعه

بیشتر: "من امیدوار هستم': کالیر سالمندان دبیرستان بریس برای آنچه که ممکن است به عنوان coronavirus بافندگی

س: چه آهنگ نشان دهنده چگونه شما احساس می کنید در طول این بی سابقه لحظه در زمان ؟

یک: "ژوئن" توسط فلورانس و ماشین. نه تنها آن است که اتصالات به دلیل سال آخر من به پایان رسید در ماه ژوئن اما این آهنگ صحبت می کند در مورد چگونه به نگه داشتن بر روی هر یک از دیگر است که تنها راه برای مبارزه با آنچه احساس می کند مانند شکست و هرج و مرج است که هر چقدر brokenhearted شما و یا جهان می شود اگر ما نگه داشتن بر روی هر یک از دیگر از آن همه حق خواهد شد.

س: کسی که خود را بزرگترین الهام ؟

یک: پدر و مادر من هستند و من بزرگترین الهام بخش دو مهاجرینی که قادر به رفتن به کالج و قربانی بسیار در جهت برای من به بهترین آموزش و پرورش و این فرصت را به رفتن به کالج. آنها به من آموخت که اراده خود را و کار سخت است تنها منابع شما نیاز دارید. آنها هرگز شک من قابلیت های همیشه من را تشویق به دنبال رویاهای من, و همیشه می دانستم که همه چیز درست می گویند و حق راه هایی برای کمک به زمانی که وزن جهان احساس مانند آن را بر روی شانه های من. آنها به من آموخت که مهم نیست که چه شما اما چقدر شما مایل به کار در چیزی و فداکاری شما است که باعث تفاوت. بالاتر از همه آنها به من آموخت که محبت به دیگران و اعتماد به خدا است آنچه که من تا کنون در زندگی است. آنها درست شد.

Q: آیا شما احساس می کنید شما از دست رفته یک نمونه ارشد سال تجربه ؟

یک: این امر می تواند یک دروغ به من می گویند به دنبال به جلو به ارشد, شوخی, مدل من, تئاتر ارشد یا آخرین روز مدرسه پر از اشک و بسته شدن. بنابراین من فکر می کنم من از دست رفته را "معمولی" ارشد سال تجربه. اما این غیر معمول چیزهایی که هنوز هم خود را سال خیلی خاص و به یاد ماندنی است. نامه ما رو فرستاده شده از معلمان در طول قرنطینه ارشد شب بازی بیش از زوم و حتی به لحاظ اجتماعی فاصله فارغ التحصیلی در یک هواپیما آشیانه های ساخته شده در این سال فراموش نشدنی است. من ارشد سال من امیدوار بودم اما من هنوز هم نمی خواهد آن را تغییر دهید. آن را ایجاد سنت های جدید تحت فشار قرار دادند برای نوآوری و ما مجبور به کار سخت تر به از دست دادن نیست روح ما.

مشاهده لیست کامل از 2020 فارغ التحصیلان تمایز در اینجا.

کلاس 2020 فارغ التحصیلان تمایز پر کردن یک پرسشنامه برای این افتخار است. کلمات کشیده شد و با هم به اشتراک گذاشته شده توسط راشل Fradette.

راشل Fradette یک خبرنگار آموزش و پرورش برای ناپل اخبار روزانه. او در توییتر دنبال کنید: @Rachel_Fradette ایمیل خود را در rfradette@gannett.com.

لطفا در نظر گرفتن اشتراک در حمایت از روزنامه نگاری در حیاط خلوت خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن