دیدار با پاتریک سیتن, میسون, کلاسیک, آکادمی سال 2020 فارغ التحصیل از تمایز

راشل Fradette ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 1:08 PM EDT Jun 29, 2020پاتریک سیتنسن: 18مدرسه: ماسون, کلاسیک, آکادمی

توسط ABTINNEWS در 10 تیر 1399

پاتریک سیتن

سن: 18

مدرسه: ماسون, کلاسیک, آکادمی

معدل: 4.54

کالج: دانشگاه بوستون / دانشگاه یورک

برنامه ریزی برای مطالعه: فیزیک

باشگاه/فعالیت های:

  • رئیس جمهور از Mu آلفا تتا افتخار جامعه
  • محقق کاسه
  • شکسپیر باشگاه
  • میدانی زمینه MVP
  • صلیب کشور
  • ملی Junior, کلاسیک, لیگ
  • ملی افتخار جامعه
  • عقاب طلایه دار

س: کدام یک حافظه شما را به یاد داشته باشید برای همیشه لطفا برای در مورد وقت خود را در دبیرستان ؟

یک: من می خواهم که به می گویند بزرگترین حافظه از دبیرستان که من قطعا منعکس در آینده مقام ارشد ما در طول سفر به یونان است. در حالی که سفر به درجه شهر Kalambaka خانه Meteora سنگ ها و صومعه ها که نشستن در بالای آنها را ما تا به حال شده است در یک اتوبوس برای نزدیک به چهار ساعت. همانطور که همه ما می دانیم هنگامی که شما را به 20 یا بیشتر نوجوانان در یک فضای کوچک با هم برای چند ساعت دیوانه چیزها همیشه اتفاق می افتد. یکی از ما chaperones به تازگی خریداری یک گیتار در حالی که ما در آتن. چه زمانی آغاز شد که او در نواختن گیتار خود به خود تبدیل به کل اتوبوس آواز "Sweet Caroline" در بالای ریه های ما در وسط یونانی روستا. ما sang آهنگ ها برای نزدیک به یک ساعت هم شادی و خنده ما "ستارگان" آواز توانایی های خود. آن چند روز به سفر و به نظر می رسید که بسیاری از مردم گرفتن کمی دلتنگ پس از آن خوب بود مجدد به آمریکا ریشه در فرم از آهنگ. من به یاد داشته باشید از دیدن هر چهره خندان. در آن لحظه من می دانستم که ما واقعا یک خانواده است.

س: چه قول شما زندگی می کنند ؟

یک: "به یاد داشته باشید به نگاه کردن به ستاره ها و نه پایین در پای خود را. سعی کنید برای ایجاد حس از آنچه شما را ببینید و تعجب می کنم در مورد آنچه باعث می شود جهان وجود داشته باشد. کنجکاو." - استیون هاوکینگ

من احساس می کنم که این نقل قول مظهر اعتقاد من این است که هدف من در این سیاره است. من همیشه خودم را به عنوان یک کنجکاو و تردید فرد است. من سوال بپرسید و به دنبال پاسخ به این سوال که آیا آنها دروغ در صفحات یک کتاب یا در ستاره ها همه در اطراف من در شب. آن است که خام عالی قدرت در حال حاضر در جهان ما در قالب کهکشان quasars سیاه چاله ها و شعله های خورشیدی است که همیشه توجه مرا جلب کرد. هر زمان که من در star-خالدار آسمان در شب, من تعجب می کنم چه ماشینی می شود ممکن است در آن لحظه حتی اگر من از دیدن همه چیز به عنوان آنها 20 میلیون سال پیش. آن است که به ظاهر بی حد و حصر اطلاعات در حال حاضر در جهان و کنجکاوی من برای این اطلاعات است که من انگیزه اولیه من در طول زندگی حرفه ای علمی.

س: چه چیزی شما را بیشتر هیجان زده در مورد خود را برای فصل بعد?

یک: وجود دارد بسیاری از چیزهایی که من هیجان زده هستم برای آینده, اما من بیشتر به دنبال به جلو به واقعا درگیر شدن با من همکار همکلاسی ها و اساتید از طریق پروژه های تحقیقاتی. من احساس می کنم که پروژه های تحقیقاتی را معرفی من به جدید و جالب موقعیت هایی که من تست فطرت و به زور مرا به موقعیت های چالش برانگیز. آیا توان مهارت های سازمانی مدیریت منابع و یا ارتباطی من می دانم که من را یاد بگیرند بسیاری از پروژه های تحقیقاتی هر دو در طول و پس از کالج. علاوه بر این من همیشه آماده برای یک چالش است. من هم هیجان زده به رسمی آزمایشگاه و قادر به استفاده از تمام ابزار سرد.

مشاهده لیست کامل از 2020 فارغ التحصیلان تمایز در اینجا.

کلاس 2020 فارغ التحصیلان تمایز پر کردن یک پرسشنامه برای این افتخار است. کلمات کشیده شد و با هم به اشتراک گذاشته شده توسط راشل Fradette.

راشل Fradette یک خبرنگار آموزش و پرورش برای ناپل اخبار روزانه. او در توییتر دنبال کنید: @Rachel_Fradette ایمیل خود را در rfradette@gannett.com.

لطفا در نظر گرفتن اشتراک در حمایت از روزنامه نگاری در حیاط خلوت خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن