متوسط اجاره خانه ارزش ادامه به افزایش در ساحل گنجینه به عنوان مسکن مقرون به صرفه بودجه ها قطع

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 AM EDT آوریل 4 سال 2020مسکن مقرون به صرفه است که سخت تر برا

توسط ABTINNEWS در 16 اردیبهشت 1399

مسکن مقرون به صرفه است که سخت تر برای پیدا کردن گنج ساحل.

صفحه اصلی قیمت اجاره آپارتمان و بخش 8 مسکن هزینه شده است افزایش بیش از چند سال گذشته در مارتین سنت لوسی و رودخانه شهرستان, با توجه به داده ها از اداره آمار ایالات متحده و وزارت مسکن و توسعه شهری (HUD).

مستاجرها باید انتظار قیمت به ادامه افزایش به دو دلیل اصلی محلی مسکن مقامات می گویند:

  • تقاضای بالا با توجه به جمعیت هزاره اجاره به جای خرید
  • ادامه داد: کاهش بودجه دولت و مسکن مقرون به صرفه بودجه

هزینه زندگی

دولت فدرال نشان می دهد مردم نه صرف بیش از 30 درصد از درآمد خود را در هزینه های مسکن در غیر این صورت آنها ممکن است مشکل تأمین سایر ملزومات.

در فلوریدا است که سومین جمعیت بی خانمان در این کشور نزدیک به 922,000 بسیار-ساکنان کم درآمد پرداخت بیش از 50 درصد از درآمد خود را در مسکن و "یکی از دست رفته چک به دور از بی خانمانی" با توجه به Sadowski مسکن ائتلاف یک گروه حزبی که ماموریت تامین امنیت اختصاص داده شده منبع درآمد.

در Treasure Coast ساکنان صرف این مقدار مسکن در سال 2018:

  • Martin شهرستان: 35% داشتن و 23 درصد اجاره
  • سنت لوسی شهرستان: 33% داشتن و 28% اجاره
  • Indian River County: 30% داشتن و 22% اجاره

متوسط اجاره ماهانه در رودخانه هند برگزار ثابت در پایین-به-mid $900 طیف وسیعی از 2014-18 آمار داده نشان می دهد. مارتین و سنت لوسی نمی توانم بگویم همان افزایش حدود 100 دلار در سال پس از 2017.

متوسط قیمت خانه را افزایش حدود 96,000 در مارتین $83,000 در سنت لوسی و $53,000 در رودخانه هند از 2014-18 آمار داده نشان می دهد.

حتی مقرون به صرفه ترین گزینه های مسکن برای افراد کم درآمد ساکنان افزایش یافته است. نمایشگاه بازار اجاره برای بخش 8 مسکن عمومی از یک تا چهار خوابه واحد شروع به پریدن کرد بین 18% و 27% در رودخانه هند و 25% و 31% در مارتین و سنت لوسی پس از سال 2016 HUD داده ها را نشان می دهد.

مسکن مقرون به صرفه بحران

قوه مقننه دارای برش مسکن مقرون به صرفه بودجه اختصاص داده شده از طریق آن دولت طرح مسکن مشارکتی (کشتی) برنامه گنج در سواحل استان ها و شهرستانها پس از 2016-17 فلوریدا مالی مسکن Corp. داده ها را نشان می دهد.

مارتین شهرستان انتظار می رود برای دریافت بیش از 1 میلیون دلار در کشتی آخرین بودجه سال مالی گفت: Mike Readling از زیستگاه برای بشریت که خدمت در این شهرستان را مقرون به صرفه مسکن کمیته هشت سال گذشته است. به جای آن دریافت حدود 360,000.

هزینه های بالای زندگی قیمت گذاری است مردم از شهرستان Readling گفت.

"ایده های مقرون به صرفه مسکن در این شهرستان است به طوری اریب است که حتی 'مسکن مقرون به صرفه است که از رسیدن به ... وادار کردن کارگران و کارمندان — که ما را county کنه و محل که در آن هر کس می خواهد به زندگی می کنند — باید برای زندگی در جایی دیگر خود را دارند."

سنت لوسی شهرستان شانس بدتر از دریافت $124,911 سال گذشته بود که 60 درصد از کشتی وجوه آن وعده داده شده بود گفت: Jennifer Hance این شهرستان مسکن بخش مدیریت.

"من فکر نمی کنم هزینه های اجاره چین با جمعیتی در شهرستان سنت لوسی" او گفت:. "من فکر می کنم آن را بیش از حد بالا است."

Indian River County, دریافت کرده است که $350,000 در کشتی بودجه سال گذشته ساخته شده است حدود 17 واحد مسکونی مقرون به صرفه در هر سال از سال 2002 با توجه به ژانویه 2020 گزارش نوشته شده توسط شهرستان مقرون به صرفه مسکن کمیته.

برای پاسخگویی به تقاضای حداقل از 3400 واحد جدید که نیاز به ساخته شده است در سال 2030 این گزارش می گوید.

قانونگذاران نیز باید جاروب بیش از 2 میلیارد دلار از صندوق های مسکن به طور کلی عملیاتی بودجه بیش از دو دهه گذشته با توجه به انتشار گزارش های رسانه ای.

این خواهد بود که اولین سال مجلس موافقت کردند به ترک حدود 370 میلیون دلار در دسترس برای برنامه های مسکن مقرون به صرفه در 2020-21 بودجه که Sadowski مسکن ائتلاف گفت: ایجاد بیش از 30000 شغل و $4.4 میلیارد مثبت اقتصادی در دولت است.

تفکیک اعتبارات در هر استان و شهرستان منتشر نشده.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب