'به حداکثر رساندن دانشجو بالقوه': Indian River سرپرست برنامه های بزرگ و اهداف برای منطقه

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:23 PM EDT مه 27 سال 2020INDIAN RIVER COUNTY — توسط 2025, سرپر

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

INDIAN RIVER COUNTY — توسط 2025, سرپرست دیوید مور معتقد است تمام مدارس منطقه تلقی خواهد شد یک امتیاز مدرسه.

هشت نفر از این منطقه 25 مدارس از جمله مدارس باید یک امتیاز که آخرین مشخص برای 2018-19 سال تحصیلی.

هدف این است که یکی از چندین مور ارائه شده به هیئت مدیره روز شنبه به عنوان بخشی از توسعه مداوم از منطقه استراتژیک برنامه ریزی.

اهداف دیگر — 95 درصد از دانش آموزان فارغ التحصیل در زمان 95 درصد از دانش آموزان فارغ التحصیل کالج شتاب دوره و یا کیپ صنعت گواهینامه و همه دانش آموزان احساس پذیرفته شده در منطقه مدرسه جامعه نیز گنجانده شده در این طرح است.

بیشتر: مجازی تابستان مدارس به پیشنهاد خواندن و ریاضی برای برخی از دانش آموزان و غنی سازی برای همه

استراتژی اجرا خواهد شد بیش از پنج سال آینده به "دیدار با اهداف خاص و اهداف" مور گفت مقامات منطقه هستند "در اینجا برای تبدیل آموزش و پرورش در Indian River County است."

در این منطقه یک فرصت برای اطمینان از تمام دانش آموزان در حال رسیدن به پتانسیل کامل خود را بدون در نظر گرفتن مدرسه حضور آنها و بدون در نظر گرفتن دانشگاهی آمادگی او گفت:.

تجدید نظر در منطقه استراتژیک طرح بخشی از مور 90 روز طرح مجموعه ای است که به جای او انتخاب شد در ماه دسامبر به رهبری منطقه. جدول زمانی شد نورد در سه مرحله: onboarding; گوش دادن و یادگیری; و اجماع و اجرای این طرح است.

روز سه شنبه ارائه بخشی از فاز سه با توجه به مور. پیش نویس نهایی طرح ارائه شده به هیئت توسط پایان ماه ژوئن است.

بیشتر: Indian River مدارس به دنبال نظر حقوقی پس از شهرستان کمیسیون اصرار در نوامبر مالیات رای

این طرح در حال حاضر شامل یک واحد ماموریت — به حداکثر رساندن پتانسیل کامل از تمام دانش آموزان و هدایت مدیران و مناطق تمرکز است که طیف وسیعی از موفقیت تحصیلی به استعدادهای درخشان توسعه و حمایت سازمانی و مسئولیت مالی.

برای عضو هیئت مدیره مارا شیف جمله و تاکید بر تحول در آموزش و پرورش کلیدی است.

"من فکر می کنم آنچه که ما دنبال آن هستید در اینجا نیست به سادگی به نتایج خوب. آنچه ما می خواهیم برای تبدیل راه آموزش و پرورش است که به طور معمول انجام می شود" در Indian River County, او گفت:. "من می خواهم به ما نگاه چگونه ما تبدیل آموزش و پرورش (و) ما چگونه تبدیل به منطقه است که چالش ها و تبدیل آنها به فرصت های در مورد چگونه آموزش و پرورش انجام می شود."

COVID-19, مثلا, مجاز است این منطقه به بررسی ارزش تست, او گفت:.

عضو هیئت مدیره تیفانی عدالت تکرار شیف گفت: این بیماری همه گیر در حال حاضر تغییر کرده است و آموزش و پرورش.

اهداف آموزش مجازی در منطقه و افزایش آنچه حاوی یادگیری می تواند شبیه به حرکت رو به جلو باید گنجانده شده در آخرین نسخه از این برنامه با توجه به عدالت است.

بیشتر: پایان یک دوره: کلاس 2020 نشان دهنده در ماه های آخر از دبیرستان برنامه های آینده

"من نمی خواهید به دست است که فرصت" عدالت گفت. "زمانی که ما نگاهی به این اهداف من نمی خواهم آنها را به نگه داشتن ما را به عقب (یا) برای قفل کردن ما به یک راه تدریس و یادگیری است که ما قبلا تصور می شد غیر قابل مذاکره است."

حرکت رو به جلو پیش نویس نهایی خواهد بود بیشتر عمدی در اطراف شفافیت و نوآوری به خط مقدم مور گفت.

منطقه "نیاز به طراحی شده در راه است که ما همچنان به رشد به عنوان یک سازمان" مور گفت: "تحقیق و طراحی و ایجاد آنچه که ما در آینده به نظر می رسد در حالی که در همان زمان برگزاری درست به این واقعیت است که در حال حاضر وجود دارد در مدارس ما."

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب