ماسک و یا پرداخت; برخی از شهرستانها جریمه برای سرپیچی از دستورات

STEFANIE DAZIO آسوشیتد پرس منتشر شده 7:24 PM EDT Jul 3, 2020غرب هالیوود (AP) — انتخاب به پوشیدن ماسک در بخش ها

توسط ABTINNEWS در 14 تیر 1399

غرب هالیوود (AP) — انتخاب به پوشیدن ماسک در بخش هایی از ایالت کالیفرنیا می تواند به شما هزینه.

جریمه های نقدی برای ساخت تلاش برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus می تواند شما را به مجموعه 300 دلار در وست هالیوود و $100 در هر یک از شهرستانها از سانتا مونیکا و مونتری به عنوان مقامات ایالت تقلا برای کنترل افزایش موارد در طول ماه ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته.

محکم رویکرد به جریمه و تا سطح شیب دار اجرای یک قانون است که قبلا انجام شده بود هیچ مجازات و نشان دهنده فراق از غیر تنبیهی رویکرد رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom.

Newsom انتخاب کرده است تشویق بیش از تنبیه برای دریافت بیشتر کالیفرنیا مطابق با ماسک خود دستور که تبدیل به یک سیاسی مسئله است.

در حالی که مقامات بهداشت عمومی می گویند در صورت پوشش بدون brainer راه برای جلوگیری از امکان گسترش ویروس منظور شده است در برابر افرادی که ادعا می کنند آن را نقض آزادی های شخصی خود را.

در مل Drive-In در نوار غروب آفتاب به تازگی یک زن با استدلال Colton وایس نوه از حق رای دادن بنیانگذار مل وایس, هنگامی که او از او خواست برای قرار دادن بر روی یک ماسک.

"او پرسید 'آیا شما خدا؟' "او بازگو شنبه پوشیدن یک ماسک سیاه و سفید با مارک مل آرم.

لس آنجلس کلانتر سروان. ادوارد رامیرز که سران غرب هالیوود ایستگاه گفت: مقامات شهرستان تصمیم گرفت در اوایل این هفته به یک قوی تر از موضع coronavirus موارد افزایش یافته است. او گفت: اکثر مردم پیروی پس از هشدار داد.

نمایندگان ادامه خواهد داد و به مردم هشدار می دهند و دست از ماسک برای کسانی که لازم نیست خود, او گفت:. به عنوان "آخرین گزینه" آنها می تواند موضوع یک غیر کیفری استناد به افرادی که حاضر به فکر حفاظت. بلیط همراه با جریمه نقدی از $250 برای مرتبه اول و همچنین 50 $هزینه.

"ما فقط می خواهم به خودسرانه دست تقدیر نامه" رامیرز گفت: آسوشیتد پرس. "هدف ما این است که برای نوشتن یک استنادی."

WeHo آن را به عنوان مراجعه کننده به محلی لوایح خود را به عنوان یک سیاست مترقی trendsetter. 2-مایل مربع (5.2-کیلومتر مربعی) شهرستان احاطه شده توسط لس آنجلس و هم مرز با بورلی هیلز برای اولین بار در کشور به اکثریت آشکارا گی بدن حاکم است و شناخته شده برای آن بزرگ جامعه تجاوز و پر رونق شب زندگی است.

غرب هالیوود قرارداد با بخش کلانتر به اجرای قانون در شهر است. کلانتر الکس بیانوبا گفت: نمایندگان در جای دیگر در این شهرستان ادامه خواهد داد به درخواست مردم برای رعایت داوطلبانه اما آیا برنامه ای برای جریمه موضوع.

در سراسر کشور تعداد مورد تأييد coronavirus مورد در روز افزایش یافت و به تمام زمان بالا از بیش از 50 ، 000 در روز پنج شنبه. افزایش متهم شده است در بخش آمریکایی ها را پوشش چهره خود و یا زیر اجتماعی دیگر فاصله, قوانین متحده خود را برداشته مستندات بیش از چند هفته گذشته.

به عنوان چهارم جولای تعطیلات مقامات بهداشت التماس مردم به ماندن در خانه و هشدار داد که جمعیت بزرگ می تواند سوخت شیوع. بسیاری از شهرداری ها را لغو نمایش آتش بازی. سواحل بالا و پایین کالیفرنیا و فلوریدا که در آن متعدد شهرداری دستور داده اند که با پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی که برخی از مخالفان به چالش در دادگاه بسته شده اند.

به عنوان تعدادی از موارد شروع به پریدن کرد و نزدیک به 50 درصد در دو هفته Newsom گفت: "اعتصاب تیم" اطمینان کسب و کار پیروی از قوانین و برخی $2.5 میلیارد در بودجه دولت می تواند نکردن از شهرستانهای است که آیا اجرای دستور دولت است.

Newsom تشبیه نمی پوشیدن ماسک به نقض دستور ممنوعیت باز کردن بطری مشروب الکلی در عمومی و یا jaywalking و گفت که بهترین سمت چپ به مقامات محلی.

"در نهایت اگر شما در حال دیدن رفتاری تغییر ... پس از آن ما فکر می کنم استناد موجه هنگامی که وجود دارد سوء استفاده است."

در بلوار غروب آفتاب در غرب هالیوود در صبح روز پنج شنبه برخی از عینک و ماسک به عنوان آنها راه می رفت سگ خود را و دیگران که کاهش یافته است به نظر برگزار ماسک خود را در دست خود را و یا آنها را میپوشید نادرست زیر بینی خود را و یا حلق آویز کردن گوش خود را.

سارا و استیسی شاپیرو عینک تطبیق سرمه ماسک به عنوان آنها راه خود را سگ Boker. سارا شاپیرو گفت: او پشتیبانی جریمه.

"اگر این است که آنچه در آن طول می کشد برای گرفتن مردم را به پوشیدن ماسک, سپس آنها باید آن را انجام دهد" او گفت:. "زمانی که من دیدن کسی پوشیده نیست یکی من فکر می کنم این منصفانه نیست."

اندرو استوارت عینک نارنجی bandana به عنوان او در زمان عکاسی از خود با سگ خود Voltron.

"اگر شما می توانید یک تکه پارچه بیش از صورت خود را و شاید یک زندگی را نجات دهد, آن را به ارزش آن را," او گفت:.

آسوشیتد پرس نویسندگان کاتلین Ronayne در ساکرامنتو و جینی هار در سان فرانسیسکو کمک کرده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن