ماسک دستور ممکن است تصویب بعدی در Indian River County; کمیسیون تنظیم در نظر گرفتن طرح

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهانتشار: 10:57 AM EDT Jul 10, 2020INDIAN RIVER COUNTY — ماسک صورت می تواند ت

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

INDIAN RIVER COUNTY — ماسک صورت می تواند تبدیل به اجباری در اینجا به عنوان مسئولان شهرستان سعی کنید برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

شهرستان کمیسیون در روز سه شنبه است که به نظر نیاز به پوشیدن پوشش صورت در هر محیط داخلی و فضای عمومی که در آن اجتماعی فاصله ممکن نیست و در هر, هوای آزاد, مکان عمومی که در آن بیش از 50 نفر در حال جمع آوری که در آن اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست.

ماسک حکم پیشنهاد شده توسط County مدیر جیسون براون در پاسخ به ادامه افزایش COVID-19 نفر در سراسر Indian River County است.

"به نظر می رسد که اقدام اضافی است موجه برای جلوگیری از افزایش coronavirus در جامعه ما" براون گفت: شهرستان کمیسیون در یک تفاهم نامه چهار شنبه. "بر اساس گزینه های در دسترس به شهرستان, به نظر می رسد که این بهترین ابزار در دسترس ما به تاثیر زمان و پیش بینی caseload و تلاش برای معکوس کنونی ما."

بیشتر: Martin شهرستان ماسک حکم را برای حداقل یک ماه. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

اگر تایید شنبه توسط کمیسیون الزامات موثر خواهد بود پنج شنبه. تخلف می تواند حمل noncriminal جریمه $25 برای مرتبه اول به 100 دلار برای سومین جرم.

ماسک مورد نیاز را اعمال می شود تنها به unincorporated Indian River County است.

در حال حاضر وجود دارد رزرو میان کمیسیون.

جو Flescher برای یک, نگرانی در مورد ساخت پوشش صورت اجباری است.

"ماسک ها یک عنصر پیشگیری," او گفت:. "من فکر حمایت از استفاده از ماسک است. من را انتخاب کنید برای پوشیدن ماسک. من به طور کامل پشتیبانی مردم خود شخصی را انتخاب کند."

اجباری ماسک قانون می تواند ایجاد مسائل در فروشگاه ها و در مکان های عمومی, Flescher گفت. و اجرای قانون می تواند دشوار است.

بیشتر: Indian River County تحمیل چهره-پوشش مورد نیاز برای کارگران خدمت عمومی

"این همه در مورد انتخاب شخصی" او گفت:.

فرمان در صورت تصویب خواهد رد هر کسی کمتر از 2; مردم رعایت اجتماعی فاصله تحت مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از دستورالعمل ها; کسانی که با شرایط بهداشتی است که منع پوشیدن ماسک; و کسانی که مشغول به کار در کسب و کار که حفظ اجتماعی فاصله و جایی که پوشیدن صورت را پوشش خواهد مانع از انجام شغل خود را.

کسانی که ورزش در حالی که اجتماعی فاصله خوردن یا نوشیدن نیز معاف خواهد بود.

Indian River County در حال حاضر نیاز به ماسک پوشیده می شود توسط کسانی که مشغول به کار در کسب و کار خدمت به مردم و همه بازدید کنندگان به شهرستان امکانات.

هر دو سنت لوسی و مارتین استان ها تصویب کرده اند رو سخت-پوشش قوانین در تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19. در شهرستان مارتین مخالفان اجباری ماسک صورت خطاب شهرستان کمیسیون برای ساعت بیش از دو روز قبل از کمیسیون تصویب مقررات جدید به اتفاق آرا در روز سه شنبه.

این داستان به روز خواهد شد.

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن